@Mystery, wat een heerlijke foto! @Joma, Gwen ook last van reflux! Wat sneu zeg. Ben benieuwd wat je HA zegt.
dees wat fijn dat jullie uit het ziekenhuis zijn. alleen is het inderdaad schandalig hoe jullie behandeld zijn. ik zou ook een fikse klacht indiene hoor. ichtus wat fijn dat het beter gaat met je knulletje meid! hier heeft keano erg weinig geslapen vandaag dus zal ie vanacht zeker lekker slapen hoop ik. ik zal ook eens dat bedtime proberen alleen vind ikhet fijner om keano s'morgens te badderen. ,aar wie weet kan ik dat wel is veranderen. een tp om een badje te legen is een slangetje halen bij de hema. zit in een zakje met een badstop. ik zet er de tummytub onder hang het slangetje erin en hij loopt netjes leeg zonder herrie. dus als iemand er wat aan heeft
ben ik weer ff ! Hier net ff snel de was verder gedaan ! ja heb sinds vandaag ook een koorstslip dus kan me meisje niet te dicht bij me gezicht houden en geen kusjes geven en ze is al zo zielig soms..... .
hey meiden we hebben niks meer uit spanje gehoord he van Supermummy? hoop dat het goed gaat! ik stuur haar wel ff een smsje , ben toch beetje bezorgd
ja hoop het ook!!! mij hoor je niet snel klagen , misschien ben ik er te makkelijk in maar ik vindt het nu toch wel echt zo zielig, ze heeft er al een tijdje last van maar de laatste week echt heel erg vooral na vorige week na haar 30 uurs spugen
Hi allemaal, Heb alles bijgelezen, maar 2 dingen zijn me echt bijgebleven: Ben me kapot geschrokken door het nieuws over Marijn, wat fijn om te horen dat alles nu al zo veel beter gaat! Ichtus, veel sterkte meid... helemaal omdat je alles alleen moet doen... dikke kus! Luukje is weer thuis... wat ontzettend fijn! Ik lees veel over Natusan baby bedtime... hoe laat doen jullie je kleintje dan in bad? en elke avond?
ik weet niet wat me overkomt! vandaag om 11.15u noah in bed gelegd, heeft ie geslapen tot 15.10u, heb ik hem gevoed, verschoond, beetje geknuffeld en bij de eerste gaap weer in de doeken gedaan en in bed gelegd. Valt weer zonder huilen in slaap, om stipt 19.10 wordt ie weer wakker, voeden, verschonen, knuffelen en weer naar bed in de doeken. Valt weer zonder huilen in slaap! Ik ben echt helemaal van slag af, heb opeens tijd over! Ben benieuwd hoe de nacht gaat!
Super toch Amma! Geef jij bv? Hier zit er nog niet echt een ritme in ofzo, meestal zit er 3 uur tussen, maar soms ook 5 uur. Hij had om 8 uur al moeten komen, maar ligt nu nog steeds te slapen, heb dus maar afgekolfd, heb ik ook weer een voorraadje. Alleen komt er rechts minder uit, links spuit het er zo uit. Masseer em geregeld onder de douche, maar helpt niet echt. Als ik Boney d'r verhaal lees, denk ik toch dat ik het in de gaten moet houden, want lijkt wel erg op spruw. @Joma; Wat balen dat Gwen reflux heeft! Hoeveel mag een baby eigenlijk spugen, want Mike spuugt ook vaak na de voeding, maar dat is toch ook wel normaal of niet?
beetje voeding terug geven mag hoor een mondje voeding terug geven noemen ze dat en dat is normaal! bij Gwen komt het na 2 of 3 uur nog omhoog!
Oh ja, ik doe Mike altijd 's ochtends of 's middags in bad, moet er niet aan denken om het 's avonds te doen, vind het zo'n gedoe! Ik heb wel een fles van dat Natusan staan, dus zal het misschien wel een keer proberen over een tijdje. Verwacht nog niet echt dat ie doorslaapt....
Nou hier komt er soms behoorlijk wat uit, maar kan soms ook slecht boeren en hij is volgens mij een beetje gulzig, dus dan komt het er weer uit hè.. Hoe kunnen ze zien dan of ze reflux hebben?
Goede avond dames.. Heb met tranen alle lieve berichtjes gelezne.. Dank jullie wel... Ik ben na de voeding van half 8 naar huis gegaan. Marijn was nog wakker, maar wel rustig.. de verpleegkundigen zijn hier echt schatten.. alsik wil mag ik gewoon vannacht bellen als ik wil weten hoe t gaat en al wil ik 10 x bellen is het ook goed.. thuis kan je zelf gaan kijken en nu niet dus gewoon doen zei ze.. lief hoor..om half 8 was de temp gezakt naar 37,2.. erg goed dus...hij is erg tevreden en t lijkt zelfs wel alsof ie ook meer herkent en ziet.. zo lief...Ik vond het toch moielijker dan ik dacht om m achter te laten nu, maar moet echt ff bijslapen.. Morgen de ha bellen voor edwin die maar niet van de hoge koorts af kan komen.. daarna ga ik weer naar het zh om de rest van de dag bij Marijn te zijn. Edwin kan nog steeds niet mee dus wordt weer een lange dag.. maar... Mom2be komt met elena gezellig langs.. erg leuk..en lief vooral.. De tranen zijn hier een beetje op maar toen ik net in zijn lege kamertje kwam begon het weer van voren af aan..ik had ook kunnen blijven vannacht, maar dan kan ik niet slapen.. tis zo druk op de afdeling dat er altijd wel 1 kind aan het schreeuwen is..soms echt hartverscheurend... Tis allemaal een beetje dubbel.. eigenlijk gaat het heel goed nu met marijn, maar al die slangetjes enzo bewijzen toch het tegendeel.. weet niet zo goed hoe ik hier met mijn gevoel mee om moet gaan.. tis raar... Maar goed.. wilde toch ff van me laten horen.. Ik duik mijn bed in... @dees.. MEIS HELE DIKKE KNUFFEL VANAF HIER.. heb veel aan je gedacht vandaag.. kan me nu een beetje voorstellen hoe je je gevoeld moet hebben daar in het zh.. @de rest.. dikke kus en tot snel.. Ik hou jullie op de hoogte... @Mystery.. je bent een schat.. KNUFFIE VAN MIJ
Ben aan het terug lezen... Vivian : wat rot voor je zus zeg! bah erg hoor... Fijn dat Bryan zo goed slaapt, en dat jij weer goedgekeurt bent Joma: arme Gwen, hoop dat jullie iets tegen het maagzuur krijgen, hier helpt het goed! Ariel: nou dat gin redelijk met je schoonmoeder Anouk: hopelijk kan de ka wat doen... Dees: jeetje zeg dat schiet niet op allemaal... Arme Luuk... En wat een rot verpleegkundige! Ik weet hoe het is hoor, toen Finn in het zh lag, kwam er ook niemand kijken, kon ook alles zelf doen! Ook als ik zei dat ie 7 x gespuugd had in 1 uur! Hopelijk kom je thuis weer een beetje tot rust meis! Amma: fijn dat het inbakeren zo goed helpt! Luieruitslag: heeft finn gelukkig geen last van Mystery: leuke foto joh! Ichtus: Ik schrok me rot toen ik het las! Heel veel sterkte en ik denk aan je! Gelukkig geen hersenvliesontsteking, maar wel zo lang in het zh.... Lees net dat het al weer wat beter gaat! Super! Nou zelf ook je rust pakken, dan voel je je morgen weer sterker als je naar je ventje toe gaat
Hier heeft Finn z'n prikjes gehad vannochtend om 9 uur. Hij heeft tot 11 uur gehuild en daarna wel weer geslapen met af en toe een huilbui... Lekker in bad gedaan net en nu slaapt ie weer! Om 23 uur weer de fles... Gelukkig geen koorts gehad! En dat zal ook niet meer komen denk ik zo. Ik merk heel erg aan mezelf dat ik me op het ergste voorbereid en dat het dan alleen kan meevallen, zeg maar. Als er nou, zoals laatst, totaal onverwachts iets met Finn is, kan ik er veel slechter tegen. Logisch natuurlijk. Vandaag ontslag genomen op m'n werk! Kwam gelukkig goed aan, en we gaan nog een keer eten met het team. Morgen hoor ik of ik ben aangenomen bij Esprit. Ben benieuwd. gesprek gister ging wel ok geloof ik. En verder druk druk druk met dingen te regelen voor de verhuizing. Opslagruimte voor onze meubels en dat soort dingen...
@Ichtus; Wat super dat de koorts weer gezakt is. Lijkt me ook moeilijk om je kleintje zo achter te laten, maar gelukkig heb jij wel aardige zusters, die je tenminste geruststellen! Veel sterkte, en ik hoop dat je een beetje kunt bijslapen! @Debora; Ahh wat zielig voor Finn! En fijn dat ie geen koorts heeft gehad, weer een zorg minder! Hoop voor je dat je wordt aangenomen bij Esprit. Je wilde toch ook een opleiding gaan doen of niet? Hier slaapt die van mij nog, heeft de laatste voeding om 6 uur gehad, ben benieuwd hoe dat straks gaat, hij is natuurlijk helemaal uitgeslapen nu, hahaha.
Morgen de hele dag niks.... Dat is lang geleden. Peter heeft een etentje en is dus laat thuis. Kan dus morgen lekker heel de dag tutten en gezellig doen met mezelf en m'n dochter. Hopen dat het mooi weer is. Wil wel weer eens naar buiten met de wagen om ff stukkie te lopen. Ichtus: Wat fijn dat het beter gaat. Wel raar dat je man koorts blijft houden. En goed ook dat je naar huis bent gegaan. Het is heel moeilijk denk ik, maar je moet wel aan je zelf denken en aan je verhaal te lezen is hij gelukkig in goede handen. Truste allemaal! Kus
Misschien sla jij ze over... gebeurd ook wel eens. Samantha heeft ze al anderhalve week, en die is weer jonger dan Tess.