Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hier nog niet met een vorkje hoor meis :)
    of met de handjes of mama doet het ...

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Slaap lekker Maja en huh huh....Tess is wel een ietsiepietsie heel erg verwend....

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    weet je suus

JE KAN ZE NOG NIET VERWENNEN !

hahhaahaha

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ben ook blij met ons lotgenootje Maja,kan je humor altijd enorm waarderen....Of zegt dat nu meer over ons Wen?

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik doe zelf het stukje aan het vorkje en dan geef ik Gwen het vorkje aan met het stukje naar boven en hup gelijk in haar mond en zo doe ik dat :rolleyes: oh is het te snappen :rolleyes:

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Whaaaahaaaa Mys, nee daar kon ik me de eerste 6 maand achter verschuilen, maar nu echt niet meer.
    Tis gewoon echt een portretje met een supergebruiksaanwijzing, wat neigt naar verwend gedrag....
    Oei oei oei, waar zijn we fout gegaan? Haaaahaaaaa.

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    whahahahah t schijnt nu ook nog niet te kunnen suus , heb er en artikel van liggen :)

ach ja , ik heb zoiets van lekker doen !

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
  9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Snap precies wat je bedoeld. Zo had ik het namelijk ook bedacht, maar Tess vond dat nog te kinderachtig. Ze grist dan het vorkje uit mijn hand (ikke zelf doen....weet je nog mama?) negen van de tien keer vliegt de aardappel/tartaat/worteldoor de lucht en beland ergens waar het moeilijk vanaf poetsen is. En gaat ze vervolgens aan de haal met de achterkant kan de vork. En dan heb ik al zo'n doe-het-zelf-bestekje.....nou, dat werkt niet met zo'n eigenwijs kind.
    Weet iemand een eigenwijsheid-bestendig bestekje te koop?

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nou... 1 ding is zeker... ik moet bij Fenne nu al consequent zijn want anders gaat ze echt haar eigen willetje er doorheen duwen... en man wat kan zij schreeuwen alsof ze de allervervelendste moeder van de wereld heeft als ze iets niet mag & als ze dan stiekem toch haar zin krijgt (omdat ik de andere kant op kijk) dan zit ze breeduit te glimlachen... dus hier zijn we al flink de pedagoog aan het uithangen! :) ;)

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ieder kind wordt verwend op zijn eigen manier! niks mis mee toch :)

12. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou hier ook hoor! oh wee als ze haar zin niet krijgt dan is het echt een meid hoor! maar als mama niet reageerd dan denk ze bekijk het dan maar zoek ik wel wat anders op :rolleyes:

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Suus... mijn nichtje van 14 maanden eet alles zelf met de handjes... ook het warme eten... zo schattig als je haar de bruine bonen met dr vuistjes naar binnen ziet proppen... :D

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wat knap....!
    Nee, ik heb toch een heel ander temperamentje in de kinderstoel zitten. Zal binnenkort een keer een filmpje maken, van het rondvliegende eten.

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik oefen het alleen met brood en dan prik ik er diep in dat het er niet af kan vliegen :)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou blijven oefenen hoor, moet wel zeggen dat gwen heel netje eet :oops:

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou willen dat Sofie met haar handjes at! Ze wil alleen nog maar een gepureerd fruithapje uit een potje en anders niks!
    Ik heb nog wel een afschuwelijk lelijk bestekje van tupperware voor je hoor Suus! Is van plastic, dus kan niet kapotgegooid worden :D Vandaar dat het hier ook nog in de la ligt, is niet kapot te krijgen, dat ugly geval :)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben benieuwd naar je filmpje hoor :)

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ontkom er niet aan, want anders is het einde zoek.
    Tess heeft die regels en structuur echt nodig om te kunnen begrenzen. Die gaat namelijk zwaaaaar over haar eigen grenzen heen.
    Ik zit werkelijk in dezelfde fase Wen. Dodelijk vermoeiend soms, maar op de langere termijn noodzakelijk.
    Nee, verwennen kon ik vrijwel nooit bij Tess, want het was erg snel gewenning en afleren bij haar is funest......
    We zijn nu al erg streng voor haar, vrees ik.

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb het bestek van Bebe Juu (schrijf je vast niet zo) :rolleyes:

Deel Deze Pagina