AB-SO_LUUT. Oh oh oh, ik weet het al..... Ik laat Tess het filmpje van Gwen zien....want afkijken doet ze op het kdv ook constant.
Ik heb al plastic bestekje van prenatal....het zelf doen bestekje....volledig afgestemd op Tess. Maar vind het idee van Joma (brood oefenen) echt een goed idee. Want dat vind ze ook erg lekker! Dat wil ze vast niet op de vloer/muur/aanrecht/lamp laten belanden. Ga het morgen (nee, geen goed moment....), overmorgen direct proberen.
ooo krijg net een belletje van me mannie een collega gaat verhuizen , en wil voor ons met de woning bouw gaan bellen om te proberen of wij het over mogen nemen owww wa spannend !
Lieve dames, ik duik mijn bedje in....zware dag morgen. Hopelijk kan ik nog even een verslagje doen hier.... Allemaal een fijne nacht en tot morgen (of overmorgen). Een extra knuffeltje voor Ichy en Dwaas, ik denk aan jullie! Koes koes
ja ik deed het eerst met brood maar nu ook met stukjes fruit echt ideaal en ze vindt het leuk en doet dan ook echt stoer van kijk eens
aaaaaaww... heb het hele filmpje met bewondering zitten kijken... zo lief! En wat knap zeg... dat met het hoofdje schudden als ze de mond nog niet leeg heeft doet Fenne ook, geeft ze echt aan dat ze nog niet klaar is voor het volgende hapje... en wat prachtig hoe ze de camera aan het bespelen is, alsof ze al snapt wat daar mee gebeurd...
Geweldig filmpje Joma En Mystery, ik duim voor je dat je binnenkort een huis hebt! Mannetje zit aan de pizza, die had nog honger. Daarna eet hij nog een broodje shoarma en dan kunnen we naar bed. Liggen dus weer niet vroeg vanavond! Suus, denk aan je morgen!