Hihihi... Nou ten 1e dat strijken. Het liefst strijk ik alles, maar daar ben ik mee gestopt. Dus theedoeken en hydrofiele luiers alleen als ze in de droger zijn geweest. Als ik ze ophang hang ik ze zo strak op dat alleen strak opvouwen genoeg is. En dan heb ik nog wel een tik met opvouwen. Alles moet gelijk zijn. Dus als je het opstapeld moet het een gelijke stapel zijn. Alles even breed. Eerst een theedoek dan een handdoek. Dan weer een theedoek en weer een handoek. En de streepjes moeten altijd dubbel. De badhanddoeken (om af te drogen na douchen) precies het zelfde. De zomen naar de binnenkant en er mogen geen randjes uitsteken. Ook deze stapel moeten ze allemaal even breed zijn. T-shirts idem. En ff denken, wat heb ik verder nog voor gekke dingen. Koffie mok moet half vol zijn. Anders drink ik maar de helft op. Niet omdat ik geen hele mok opkan, maar gewoon, ik weet het niet.... Flesjes water eerst 2x omspoelen voor ik hem weer bijvul. Chips eten: eerst de dubbele er uit eten. En zo zijn er vast nog wel meer dingen. Ik ga nadenken. Mys: pas geboren beebjes kun je iid niet verwennen (is mijn mening) maar Tessa weet donders goed nu hoe ze mij moet inpalmen. Het opvoeden is dus wel degelijk begonnen. Als ik ze nu overal haar zin in geef word ze dus echt zo'n verwend krengetje. Ze kan ook echt gaan gillen/huilen als ze dr zin niet krijgt. Gaat dan driftig met haar hoofd schudden en zich overstrekken Ik negeer dat gedrag. Meiske: Het gaat je echt opbreken hè die nachten. Ik vrees dat ik je ook geen tip kan geven. Ik weet uit ervaring dat een slokje mama melk het allerbeste troostmiddel ter wereld is. Heeft ze geen honger vraag ik me af. Heb je al een papfles (of iets) geprobeerd voor het slapen gaan. Bijv. om 23u? Dat is de enige tip die ik je kan geven. Laten huilen is denk ik geen optie ivm je andere kids. Maar misschien helpt dat wel. Even doorzetten een paar nachten. (zou ik ook echt heeeeel moeilijk vinden hoor) Wat rot voor je zus trouwens. Ik hoop echt dat ze snel zwanger is. Suus: Heel veel sterkte morgen. Ook voor Jan en Tess natuurlijk. Ze slaat zich er vast heel goed doorheen. Dees: Jij ook succes morgen met de echo. Euh.... Ik doe het uit m'n hoofd en ben vast iets vergeten. Sorry daarvoor. Ow natuurlijk. Hyves gelezen. Dwaas, even geen woorden voor deze situatie. Schrok er enorm van. Knuffel meid. En filmpje gezien van Gwen. Knap hoor. Tessa eet gewoon alles met haar handen. Nou ja gewoon... Ze heeft sinds een paar dagen door dat als ze geen zin heeft om te eten ze het het beste op de grond kan gooien... Ook leuk is als je hele handjes onder de appelstroop zitten om dan heel hard in je ogen te gaan wrijven. Jemig zeg, wat een plaktroep. Ow ja en maja kreeg een slappe piemel van het uitzoeken van een striptease En ze at beschimmelde-zielige-kindjes-uit-afrika-nootjes... Je bent echt een maf mens jij... Hahaha.
Ik kom ff langs vliegen.. net naar de bond flim geweest, mijn review: bond ja, k mis de handige foefjes, mooi effects.. verhaallijn wel ok, mooie details, nieuwe bond: geef mij maar de oude.. Zo.. nu ga ik weer verder.. even opruimen. Morgen bezoek en mijn broertje (met wie ik naar de film was) blijft pitten.. Trusten!
Boney, ik weet bijna zeker dat ze geen honger heeft 's nachts. Ze drinkt nl. bijna niks, het is alleen het bij mama zijn gevoel! Duimen voor vannacht weer. Meestal wordt ze de eerste keer rond 12 uur wakker. Dus nog een uurtje!
En speentje werkte ook niet hè. Dat wil hier ook niet, ze slaat hem dan echt weg. Wat wel helpt is eerst een paar druppels chamodent en dan de speen. Of ik geef de speen in haar hand, dan stopt ze hem zelf in haar mond. En bij jullie in bed slapen? Of vind je dat niks.
Speentje slaat ze ook heel boos weg. Chamodent heb ik niet in huis, maar zal dat eens gaan proberen. En in bed slapen wil ik eigenlijk niet, dan doe ik geen oog dicht. Ze wil dan alleen maar op mijn buik slapen (heb ik natuurlijk ook al geprobeerd) En laten huilen hebben we een uur volgehouden met als resultaat een heel erg overstuur kindje Ja, van die druppeltjes op het speentje vind ik echt een goede tip! Bedankt!
Nee, een uur is ook wel erg lang. En zielig ook. Als ze dan overstuur zijn, dan lukt slapen natuurlijk helemaal niet meer. Ik doe 3 druppeltjes in haar mond. Dan zit ze nog na te smakken en dan wil ze het speentje dus wel. Gek kind... Hier is het al 2 nachten best goed gegaan. Ze word dan vaak 1 of 2x wakker, maar gaat na een aai en een kus weer slapen.
Goedemorgen. En ik ben de 1e vandaag. Dat komt ook niet vaak voor! Peter gaat Tessa straks naar het kdv brengen. Ik vier niks vandaag dus kan ik mooi ff de boel aan kant maken hier voor zaterdag. Dan vieren we onze verjaardagen (peter is zondag jarig) Vanmiddag komen m'n ouders. M'n vader gaat wat achterstallige klusjes doen en de traphekjes ophangen. Ik ga Tessa om 12u weer ophalen. Nu eerst nog ff luier verschonen, ze zit lekker te ontbijten en te poepen... Bye
Nog niemand hier? Ontbijt is inmiddels op. Ga me nu echt ff nuttig maken. Eerst maar eens zorgen dat ik fatsoenlijke kleren aan m'n lijf krijg. Zal ff lijstje maken wat ik wil doen. Valt best nog mee volgens mij. Boven opruimen en stofzuigen en dweilen Beneden idem Beneden ramen zemen. Boodschappen doen en vast wat sint inkopen Tessa halen (niet geheel onbelangrijk) Valt best wel mee toch? Als ik nu begin kan ik 10 u of half 11 boodschappen gaan doen.
Goede morgen.. Hier een raar zieke marijn.. Geen koorts en hartstikke vrolijk, maar hij weigert zijn flessen en heeft vreselijke diaree.. moet zo zijn luier verschonen.. hij is nu zowaar zijn fles aan het drinken, maar zijn laatste fles was gister middag om half 1.. daarna heeft ie nog een half potje groente gehad en gisteravond weigerde hij zijn hele fles.. kreeg er niks in.. nog de hap gebeld enals ie dus zo nog geen plasluier heet.. (gistermiddag om 16u voor het laatst) dan moet ik de HA bellen.... nu gaat t met de fles wel goed.. raar hoor...
Waarschijnlijk tandjes ichtus? Kan me voorstellen dat als je een zere mond hebt, je dan niet wil drinken. Gelukkig dat hij nu iig aan het drinken is. Succes ermee. Ik ben weg.
Ja dat zou natuurlijkook kunnen, maar echt pijn geeft ie dan weer niet aan.. maar goed.. de ochtend fles is bijna leeg dusdat is goed....
Goedemorgen! Eigenlijk heb ik niets te zeggen... Saaie ikke... Suus, veel succes vandaag! Ik denk aan jullie! Mys, hopelijk gaat dat huis door! Ichtus, gelukkig drinkt Marijn nu zijn flesje! En hoe is het met je? Boney, lekker de huisvrouw aan t uithangen vandaag... Hier idem! Hmm, verder weet ik het niet meer! x voor iedereen!
Goedemorgen. Zieke Marijn beterschap Krentenbol hier ook al gegeven , van die mini krentenbolletjes lust hij graag. De rietjes beker heb ik ook maar ik heb die nog niet geprobeerd. Zal ik eerdaags eens gaan doen. Dees heel veel succes met de echo vandaag. En Suus ook heel veel succes met je kleine meissje. Gwen alweer 10 maanden feli Waar gaat de tijd toch heen? Boney van harte gefeliciteerd! Hier een duffe mama , ben nog steeds heel erg moe. Damian gisteravond wakker gemaakt maar de ene helft van de fles heeft hij over zn hoofd gestrooid en de andere helft eruit gespuugd dus dat had lekker veel zin. Hij heeft wel nog even lekker liggen spelen dus was wel gezellig. Nu meld hij zich voor een fruithap dus ik ga hem eens uit bed trommelen.