Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    maja ik zal straks een foto maken

2. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Viv wat ontzettend schattig.
    Ik wou net al typen wat heeft je man een geweldig idee , maar zelf uitgezocht dus.
    Wat heb jij dan een geweldig idee! Leuk hoor..

Maja met spugen bedoel ik echt overgeven , mondjes terugspugen hoort er gewoon bij af en toe maar hij "kotst" dan echt heel zijn voeding eruit.
    Vaak ook nog een deel van de vorige voeding , dus zon lekkere gecombineerde stinkzooi (fijne details he).
    Gelukkig is het wel een stuk minder nu , want hij spuugde dus elke voeding uit maar vandaag nog geen een.

Is het zo een drama bij jullie na de creche?
    Wel vervelend , hoe vaak gaat ze naar de creche?

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @beertje nee zo'n goede ideeen heeft mijn vriend helaas niet, het is ieder jaar een drama om wat te kopen voor mij dus dacht laat ik dit voorstellen dan kan hij ieder jaar en bij bijzondere gelegenheden een bedeltje kopen :)

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    wij zijn erover aan het denken om bryan toch een dag per week naar het kdv te brengen alleen ff kijken hoe en wat ik vergoed krijg

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat sneu voor Damian beertje.. Raakt hij ook overstuur van het spugen?

Viv, ben benieuwd naar de foto!

Ik ga ook nog even spammen..

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heeft mijn meissie van sinterklaas gekregen voor haar operatie.....

Helemaal dol van nu!

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Haha toch een goed idee ;)

KDV is hier 2 middagen , ik zou 279 euro moeten betalen maar krijg er 245 vergoed.
    Oftewel voor 2 middagen (1 tot 7) betalen we 34 euro , valt echt mee allemaal.

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, eerst nog even op de creche.. Lune vindt het helemaal geweldig daar, ze gaat helemaal los :) Maar dat betekent dus de volgende dag vaak moe en vervelend. Ze zijn zoo gek met haar daar, de leidsters blijven maar zeggen hoe leuk ze haar vinden en dat ze haar mee naar huis willen nemen.. :confused: Ze huilt daar ook (bijna) nooit en is altijd vrolijk, kletsen, spelen etc.
    Ze gaat 1 dag in de week, op maandag. Als ik werk heb en ik hoop voor 24u, gaat ze nog een dag.

Nu ff foto uploaden

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    We gaan even een broodje eten.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Teletubbies zijn gaaf!

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Woooooow Tess wat een geweldig cadeau heb je gekregen.
    Je hebt het ook verdiend hoor!

En maja nee hoor meestal niet overstuur.
    Even huilen van de schrik en van het zuur , en heel af en toe overstuur maar t meerendeel niet :)
    Heb net gebeld naar de k.a voor een afspraak in Dec , dat kan dus niet dan zit alles al vol :eek: terwijl ik nu ongeveer moest bellen.
    Heb gevraagd voor telefonisch contact en dan in Januari ergens maar een afspraak.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    omdat ik straks heel onregelmatig ga werken leek dat mij ook wel een goed idee om bryan naar kdv te brengen.
    @beertje ben bang dat wij niet zoveel vergoed krijgen martijn heeft immers een eigen bedrijf

weet iemand nu hoe dat zit krijg ik van belasting en van mijn werkgever een vergoeding of alleen van belasting?

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hallo! Tessa is weer thuis. Had een mooie 'tekening' voor mama gemaakt met haar voetafdruk er op op het kdv.
    Ik ben verder lekker klaar met alles. Heb net m'n boterhammen op. Tessa had op het kdv al gegeten. Nu slaapt ze en heb ik even tijd voor mezelf. Vanmorgen al lekker wat inkopen gedaan.

M'n ouders zullen zo wel komen. Eindelijk worden de traphekjes en het boekenplankje op Tessa dr kamer opgehangen.
    M'n vader doet dat, want alles wat Peter aan de muur hangt, donderd binnen 24u weer naar benenden :rolleyes: :)

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat de traphekjes geplaatst worden!

Suus, fijn dat de operatie goed gegaan is bij Tess. Het lijkt me ook niks om je kindje zo achter te laten :( En wat een leuk cadeau heeft ze gekregen :D

Maja, wat een mooie meid heb je toch!

Vivi, mooi cadeau gehad

Ichtus, hoe is het nu met Marijn?

Sofie wil niet gaan slapen :( Ze wil tegenwoordig overdag ook lekker bij mama op schoot slapen. Hoe bedoel je verwend?
    Vannacht is het redelijk gegaan. Om half 1 gevoed en om half 2 weer wakker. Geen honger dus. Heb haar speentje gegeven en toen weggegaan. Ze heeft 2 minuutjes gehuild en is toen weer in slaap gevallen :D
    Ga nu haar speentje maar weer even geven!

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    niemand die het weet?

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    nou krijg ik net een berichtje van klasgenootje dat de verloskundige les opeens niet meer op het rooster staat erg vreemd hoor, nou ik ga evengoed gewoon naar school desnoods ga ik aan mijn verslag werken

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    De nuby rietjes beker (waar jullie het gisteren over hadden) is nu in de aanbieding bij de Etos. Ik heb er al 1, maar ik zag het toevallig toen ik bij de etos was. Normaal geloof ik 9 euro en nu 6 nogwat...

Tis maar dat jullie het weten ;)

20. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb hem net voor het eerst gebruikt , was eigenlijk vergeten dat ik m had.
    Gaat opzich wel goed alleen hij knoeit nogal door het grote rietje haha.

Deel Deze Pagina