Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zo ik zie dat we bijna op 3800 zitten

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    dus ga even vol schrijven :)

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zodat ik ook weer mijn bijdrage heb geleverd

4. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    ik moet zo gaan werken , hoop dat ron het nu beter doet

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hij zij in ieder geval sorry , ik had wel gelijk :)

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAA IK BEN ER !

zo nu omkleden en weg , tot vanavond meiden ~!~

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen :D

Yeahh, Sofie heeft tot 5 uur geslapen :D Dat had ik nooit durven dromen na al die dramanachten. Om 5 uur gedronken en toen moest ik ze om 8 uur wakker maken!

Mystery, werkse en ik hoop dat je straks een netjes opgeruimd huis aantreft!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Ooh, heerlijk Meiske! Eindelijk een lekker nachtje. Het is je gegund!

Mys, ik hoop ook op een opgeruimd huis voor je. Ron heeft sorry gezegd dus dan kan je er toch een beetje vanuit gaan dat hij het beter gaat doen..? Anders geef je hem maar een enorme schop onder zn hol :D

De migraine heeft niet doorgezet. Snap er niks van. Komt vast weer terug. Had gister ook maar een inimini beetje bloedverlies en is weer gestopt. Ik hoop dat het vandaag wel doorzet, heb er zo'n hekel aan als het niet doorzet.

Lune zit te mopperen op het speelkleed, volgens mij komen er weer nieuwe tandjes aan. Ze heeft wel goed geslapen. Om half 7 even wakker door een hoestbui, speentje gegeven en toen geslapen tot 8.15u. Lekker!
    Ze doet ook steeds heel gek met haar bekkie, kijk maar:

:)

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    GOEDE MOOOOORRGUUUUHHHHHHHHH ;)

Hoest met mijn lieve kanjers?

Hier gaat ie goed...

marijn drinkt weer beter, maar de laatste fles weigert ie gewoon.. nou dan maar niet..

Heb gister ipv om 16u groente te geven hem zijn fles gegeven ..daar heeft 100 cc van gedronken.. en om 17.30 heeft ie met de pot mee gegeten..flink bak yoghurt erachter aan.. en toen naar bed...

Hij heeft tot vanmorgen 19u geslapen.. die laatste fles is dus tabee.. zit nu op 2 flessen van 210 met 7 scheppen.. ga nu tussendoor wel meer sap aanbieden anders krijgt ie volgens mij te weinig vocht..

nieuwe ritme nu...

7.30 fles 210 met 7 scheppen en boterham
    10u fruit
    12.15 (uit school) boterham met fles 210 en 7 scheppen
    16u koekje/wafel met sap
    17.30 warm eten en yoghurt
    18.15 naar bed..

tussendoor slaapt ie natuurlijk...;)

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    FF DWAAS EEN DIKKE DIGIKNUFFEL GEVEN

11. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @DEES.. las je echo uitslag..pffff PCO dus weer in alle hevigheid terug.. maar ff vraagje.. als je pco hebt maak je toch GEEN eitjes aan? Hoe komen al die eiblaasjes dan in je buik? is dat dan juist de afwijking van PCO? dat ze niet goed ontwikkelen en dat de eitjes dan ergens anders gaan zitten?
    (ik is leek hierin he...)

*spreekt even eitjes toe van dees... Zoek s een andere weg.. die is VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL leuker....*

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Lune.. YOU JUST MADE MY DAY! whahahaa.. pracht bekkie.....

@Maja... heb je dat vaker dat het niet doorzet?

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @meiske...lekker toch een langer nachtje gehad.. BETERRRRRRRRRRRRRR........ heerlijk hoor...

@Mys.. nou ik zou ook pislink worden als dat hier zou gebeuren zeg.....(gebeurd gelukkig niet)....
    En je had idd gelijk....

@Mom.. en en en.. heeft Elena doorgeslapen..? je had een raar voorgevoel?

Oh ja.. heb ff wat op hyves gezet...

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zoooooo heb ff wat berichten gespamt....

las iets over een meeting? IK WIL WEET!

@Thirza.. en nu gaan we echt wat afspreken! zit alleen zo'n verrekte drukke maand aan te komen.. door de weeks kon jij wel he...dan kijk ik ff in mijn vrije week...das niet komende week maar de week erop.. na de verjaardag van de SINT!....
    MAJA kom jij dan ook?!

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @de rest heeeeeel dikke knuff

en nu ga ik douchen, aankleden en wat poetsen hier en daar.. marijn in bad....zijn kast eens uitzoeken.. volgens mij ga ik weinig overhouden.. moet ik weer shoppen.. oooohw wat erg weer.. ;)

DIKKE KUZZZZ

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh Ichtus,

Je bent weer flink aanwezig zo te lezen ;) Fijn om te zien.
    Heeft de buikgriep niet verder doorgezet?
    En Marijn heeft dus besloten zijn schema om te gooien. Tja, doe je niks aan he, gewoon in meegaan hihi.. En vocht zit ook in warm eten, fruit en yoghurt he. Hoewel ik me ook altijd zorgen maak of Lune voldoende vocht krijgt.

Lune ligt weer op bed, ze ging tegen me aanhangen. Dat doet ze tegenwoordig als ze moe is, legt ze haar hoofdje tegen me aan.. *smelt*
    Ook zo schattig.. Als ik 'klap eens in je handjes' begin te zingen gaat ze in haar handjes klappen en bij 'op je boze bolletje' doet ze haar handjes op haar hoofdje en gaat heen en weer wiebelen. Lief he? :)

ff hyves lezen en dan even broodje naar binnen werken.

Oja Ichtus, ik heb idd vaker dat ik denk dat ik ongesteld moet worden en dat het dan steeds niet doorzet, grr.. Het vervelende is dat ik dan wel al klachten heb, zoals bijvoorbeeld migraine. K*thormonen.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh en wat een meeting betreft...

Ik stel ook graag mijn huisje open hoor.. tis niet errug groot, maar er kan best wat in..whahahaha...

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Maja.. bah zeg dat je migraine hebt bij je ongi.. gelukkig heb ik sinds ik kids heb nooit ergens last van.. daarvoor was het wel anders hoor.. lag ik echt 3 dgn voor pampus..kon niet lopen niks van de pijn..

En wat lief zeg van Lune.. dat klappen in de handjes doet ie hier niet hoor..whahaha. .wel legde hij laatst ook zijn bolletje tegen me aan.. zooooo lief. dan wil ik mhelemaal niet meer wegleggen..whahaha...

Nee was gister idd nog vresleijk misselijk de hele dag, maar gisteravond ging het al een stuk beter... Ze hebben t hier allemaal gehad vorige week en t weekend dus t zat er wel aan te komen hoor.. ben allang blij dat t nu over is...

19. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Heb ik dus helemaal gemist dat Marijn gister 9 maanden was.... men wat vliegt de tijd...

en best knap want in die 9 maanden hebben we net zoveel geklept (meer zelfs) als in de 9 maanden dat ik zwanger was.. dus wat dat betreft hebben we netjes hetzelfde ritme aangehouden..whahahahhaa....

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hyves gelezen!
    Zo Ichtus, je bent al erg wakker hoor, zoveel berichtjes achter elkaar! Wel gezellig om te lezen :D Fijn dat jullie weer allemaal beter zijn.

Maja, wat een geweldige foto van Lune :)
    Sofie doet dat ook wel eens en wij noemen dat een zoeloelip :D
    Hopelijk komt de migraine niet terug en zet de ongi door.

Ga even mijn meisje uit de box halen. Ze zit er al een uur te spelen en is het nu een beetje zat.

Deel Deze Pagina