Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen,

Nog niemand wakker?

Fijn dat het beter gaat ichtus en dat je visite krijgt. gezellig.

Weer een heerlijke nacht gehad, hoop zo dat het zo blijft.

Nou als er toch niemad is om tegen te lullen ga ik maar iets doen.

groetjes

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    dwaas komt even goedemorgen zeggen

ik ben de hele dag weg....kom me vanavond weer even melden

Joma sterkte vandaag met alles en ook bij de HA.
    Ichtus jij ook een dikke knuffel

en eignelijkvoor iedereen een knuf en geniet van de beebies

kusjes dwaas

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hoe ik merkte dat Luuk reflux heeft? De verpleegkundige van het cb zei het. Ze was erbij toen Luuk spuugde en huilde en herkende het meteen. Hij heeft wel last van 2 dingen, reflux en krampen dus hij heeft kenmerken van beiden.

Veel spugen, soms de hele voeding eruit
    Lang na de voeding erg zuur spugen
    Huilen bij het spugen
    Veel met zijn tongetje uit zijn mondje
    Overstrekken
    Voorkeurshouding

4. 40plusmama

Mogguh meiden

Luuk was blijkbaar helemaal kapot. Hij heeft om 21.00 uur zijn laatste voeding gehad en om 4.30 heb ik hem wakker gemaakt omdat er anders 8 uur tussen zou gaan zitten. Hij heeft na die voeding erg onrustig geslapen maar werd netjes om 8 uur weer wakker. Nu slaapt hij weer lekker. Hij heeft zich wel 2x los weten te wurmen uit de doek. In het ziekenhuis deed hij dat ook al. Knap hoor want hij ligt vrij strak ingewikkeld. Pittig manneke dus!

Ik ben blij dat hij weer thuis is zeg!

Sorry dat ik even niet reageer op jullie. Mijn koppie loopt nog een beetje over van alles.

Dikke kus van mij ennuh, ik heb heel veel zin in de meetings! Ooh en een hele dikke kus aan Ichtus (moest ff hoor ;) )

5. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    goedemorgen meiden.

aller eerste ichtus fijn dat het goed gaat nu met je kleintje.
    mijn middelste zoon jimmy lag met 6 dgn oud ineens in het ziekenhuis en dat was voor mij zo'n rot ervaring.
    hij heeft er totaal destijds 10 dgn in gelegen en tot op heden ben ik tegenover hem erg beschermend ook al wordt ie in december alweer 4 jaar.

dees :idea: zo te lezen gaat het nu toch wel de betere kant op met luuk en kan me goed voorstellen dat je blij bent weer thuis te zijn.
    ik hoop dat luuk gauw weer opknapt meis

hier een redelijke nacht gehad keano melde zichzlef om half 1 en sliep al vanaf half 8 dus best netjes,
    daarna weer om half 5 en heb ik m gewekt om half 9.

6. 40plusmama

Ik heb te vroeg gejuigd. Hij is vanaf 9.30 helemaal overstuur en niet stil te krijgen :(

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    oh dees, dikke knuf voor jullie

Gisteren zijn we naar de kinderarts geweest en hebben zantac gekregen. Ze gaf me het voorstel om Sarah vogende week 24 uur te brengen om zelf even tot rust te komen. Ik denk dat we dat wel gaan doen. Over twee weken heb ik een belafspraak en dan kijken we of het helpt en zo niet, hoe verder.

Ff vraagje, kennen jullie de cosi bag? Is een soort zak wat in de magnetron kan voor warmte. Ik twijfel of ik deze aan zou schaffen.

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    dees, ik lees dat Luuk zich ook uit de bakerdoeken wurmt. dat doet Sarah dus ook, baker jij hem nog steeds in?
    Ik weet niet zo goed of ik dat moet doen want nu zit er soms een uitstekend handje vast en dan kan ze daar geen kant mee uit.....

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    met mij gaat het niet zo heel goed, gisteren 2 keer bijna flauwgevallen en barst van de hoofdpijn en als ik ga staan begint alles te draaien. Heel vervelend allemaal, zal wel een griepje worden of zo,weet het ook niet.

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

net terug van de fysio. Poeh, er zijn waarschijnlijk nog 5 behandelingen nodig. Tess heeft het heel erg sterk en de fysio heeft ook allerlei oefeningen voor thuis meegegeven.
    Ze slaapt nu nog lekker in de maxicosi en ik laat haar daar maar even in liggen, moet kunnen voor een keertje.

Ik heb wel bijgelezen, maar ben alweer een hoop vergeten.
    Dees, fijn dat jullie weer allemaal thuis zijn. Jammer dat Luuk niet kan slapen, maar tis natuurlijk wel even wennen voor hem....al die veranderingen in die korte tijd. Dikke knuffel voor jullie!

Och Ichtus, ik weet hoe je je voelt. Tis verschrikkelijk om jouw kleintje daar achter te moeten laten. Maar wel reuze fijn dat ze zo lief voor jullie zijn. Ben blij dat het goed gaat met Marijn. Voor jullie ook een dikke knuffel!

Anouk, lijkt me een goed idee, dan kun jij ook even bijtanken.

Natusan bedtime, zweer er nu bij. Mevrouw heeft er gister maar liefst 5 uur door geslapen en daarna viel ze na de voeding weer direct in slaap. Kon echt merken dat ze lekker uitgerust was.

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Joma, balen dat Gwen ook reflux heeft. Heb je er medicijnen voor gekregen? Hoop dat ze helpen.

Mystery, wat een geweldige foto!

Amma, fijn dat het inbakeren zo goed helpt.
    Over inbakeren: Tess wurmde de eerste week ook weleens een armpje eruit, maar we zijn gewoon doorgegaan. En de laatste 3 weken accepteert ze het volledig. Sterker nog, ze legt haar armen zelf al langs het lichaam....zooooo lief om te zien!

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

Vannacht was zo ontzettend sneu... Fenne is enorm verkouden en kan dus slecht door haar neusje ademen... hier wordt ze zelf een beetje chagerijnig en onrustig van (logisch ook!) en vannacht om 4 uur gaf ze hierdoor de gehele voeding terug... ze zat echt helemaal onder, toen ik haar uit bedje tilde drupte het allemaal nog van haar lichaampje af... :confused:
    Dus wij haar midden in de nacht in badje gedaan (met Natusan haha) en daarna weer in bedje gelegd, toen heeft ze goed geslapen tot 8 uur & nu slaapt ze ook nog...

Ichtus: ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt wanneer je Marijn ziet met slangetjes etc... verschrikkelijk om dit bij je kindje te zien, ook al weet je dat het al stukken beter met hem gaat, je hart breekt!
    Heel veel sterkte meid, kom maar lekker veel van je af praten hier... kus!

Joma: Gwen ook reflux... balen zeg!

Suus: fijn dat Tess ze lekker doorgeslapen heeft vannacht!

verder vergeet ik vast op een heleboel mensen te reageren, sorry daarvoor!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo, goeiemorgen dames!
    Gister lekker wezen shoppen in Den Haag, bijna een Burberry jurkje gekocht voor Rosalie, maar ik wacht nog ff totdat ze wat minder snel groeit! Anders is het helemaal zo zonde :D
    Vannacht heeft Rosalie weer heerlijk tot half 8 doorgeslapen, dus papa en mama zijn weer heerlijk uitgerust! :D

14. 40plusmama

Anouk, ik baker niet in maar wikkel hem in. Zijn benen blijven daarbij vrij. Pas jij ook een beetje goed op jezelf?

Suus, ik ben benieuwd wat de fysio doet. Het zou fijn zijn als het allemaal helpt.

Wen, arme Fenne, zo verkouden :(

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    goedemorgen dames

@ dees , ja hij zal wel moe geweest zijn , jammer dat hij nu zo onrustig is
    @ wen , arme fenne
    @ suus , fijn dat natusan ook daar werkt
    @ ariel , hahaha , doe maar duur :D

hier had ik bryan om 00.00 de fles gegeven gisteren , van te voren heb ik hem gewassen met natusan ( was te licht in me hoofd voor badje ) hij sliep door tot half 6 , pruttelde toen wat , en sliep alsnog door tot half 7 :D:D:D , mama heb dus beetje door kunnen slapen :D

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    buddynieuws

update :
    marijn is van de hartbewaking af ... JOEHOE , had enorm last van harde ontlasting , maar dat heeft de zr verholpen . daarna weer normale ontlasting .
    en vanacht heeft hij doorgeslapen , hij ligt nog wel op high care maar volgens mij is dat meer door ruimte gebrek op andere kamers .. t gaat dus echt super
    IK IS ERG TROTS OP ONZE KANJER !

einde buddynieuws

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lekker hoor dat ie zo goed geslapen heeft!
    Ennuh, als mama en papa het aan hebben, dan mag de kleine meid het natuurlijk ook! ;)

18. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    whahaah , van mij gerust ,
    die kleine hier heb nog meer kleding als mijn man en ik dus :D

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Haha nou voordat dat hier gebeurt, moeten we nog ff heeeeel veeeel kopen! Wij hebben namelijk allebei een 4 deurs kleding kast haha

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mystery, fijn dat Bryan zo goed geslapen heeft.

Wat zielig dat Fenne zo verkouden is Wen. Dat is zielig om te zien. Hoop dat ze er snel af is!

Zo he, wat gaat het goed met Marijn. Wat fijn zeg!

Ariel, gewoon lekker verwennen die kleine meid. Moet kunnen!

Tess begint te jammeren, dus ga zo weer lekker badderen en een flesje geven. Ze moet nog even een kwartiertje wachten, want dan eet ik even snel een boterhammetje. Tot later ladies!

Deel Deze Pagina