goedemorgen, heb er overheen gescrollt. Suus; Alles goed met tess? Boney van harte gefeliciteerd nog. Ps ik strijk ook echt bijna alles alleen handdoeken en ondergoed niet, rest echt wel. Dees; balen dat alles weer terug is. Sterkte meid. Hyves gelezen dus weet dat. Verder nog iets belangrijks gemist? Hier eet Ilse sinds een week weer niet, geen hap brood of avondeten, word er echt moedeloos van. Vraagje ze werd vanochtend wakker met allemaal vuil in haar oog, hoe krijg ik dat eruit?Krijg traanogen als ik naar haar kijk maar volgens mij heeft ze er zelf geen last van. kom vandaag regelmatig ff spieken.
Debie, ik gebruik voor een vuil oogje afgekoeld gekookt water. Dan met een watje voorzichtig het eruit proberen te wrijven.
@VIV GEFELICITEERD... idd SUUS.. hoest nu met Tess? Thnx Meiske...ja zit ubergoed in mijn velletje vandaag en daar ga ik maar s goed gebruik van maken..whahahaha Oh en ben ook maar meteen gestopt met roken.. was ik al, maar na het weekend maar weer meteen begonnen.. pfff. was er net een paar dagen af...nu nog maar een poging...ben er KLAAR MEE!
Ben ik dus toch niet de enige gek met een gebrek En over dat gekookte water... Je mag ook gewoon water uit de kraan nemen. Als je de kraan even laat lopen is het water ook steriel. Dat is het voordeel van in NL wonen Wel balen dat ze weer niet eet zeg. Maar kan ook een fase zijn. Tessa eet ook stukken minder. Ze vind het nog wel lekker, maar na 2 hapjes gaat ze er mee gooien
Boney, van dat water wist ik niet! Mijn moeder kookte het altijd eerst. Heb ik van haar over genomen! Pfff, moet hier nog stofzuigen en dweilen, maar heb echt geen zin
whahaha.. IK KAN T... gaat me ook beter af dan ooit te voren moet ik zeggen.. heb al zoveel kansloze pogingen gedaan.. maar nu ben ik er gewoon zelf klaar mee.. had laatst niks meer en had gewoon geen zin om naar de winkel te fietsen.. na een paar uur had ik nog geen zin.. dacht.. nou dan kan ik het maar beter helemaal niet meer kopen..heb meteen alles weggemieterd.. asbak hoog op de kast in de schuur...(stond op de buitentafel standaard) aanstekers in een potje verweg.. voor de liefhebbers..whahahha.. wordt ik er ook niet aan herrinnerd enzo.. Ik vind t prima zo.. Heb s uitgerekend wat t financieel scheelt.. DAT WORDT EEN LEUKE ZOMERVAKANTIE! whahahaha...
Goedemorgen dames, Heb hyves gelezen Mike heeft weer wat nieuws; in mama's tepel bijten tijdens het drinken Wat moet je daar nou weer mee? Ichtus; Goed van je dat je gestopt bent met roken, scheelt idd hoop geld. Ik ben nu al ongeveer 17 maanden rookvrij en het bevalt me prima, mis het totaal niet, en dat terwijl mijn vriend wel gewoon nog rookt. Vind het best knap.
Goed zo Ichtus, alles goed weggestopt! Naatje, Sofie wil ook wel eens bijten en hard lachen daarna. Wat ik doe is streng au zeggen en dan "ontkoppelen" Dat vindt ze niet leuk en doet het dan meestal niet meer! Ga nu haasten naar school Doeeiii
goedemorgen kom ff binnen vliegen...... om jullie ff een knuffel geven! mannetje is vrij dus gezellige dingetjes doen en samen boodschappen en wat in huis enz.. kom vanmiddag ff meekletsen! oh heb nog wel gisteravond leuke dingen via internet besteld en dan alles maat 86 was een kooppie alles nieuw met kaartje en heb 3 rokjes , 2 spijkerbroekjes ,1 gewoon broekje , 1 vestje, en 4 leuke shirtjes en dat alles voor net iets meer dan 50 euro dus lekker shoppen zo heb ook merkkleding erbij zitten voor dat geld. oh ik ga weer mannetje wacht gaan nu ff boodschappen doen..... KNUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
ichtus; goed zo.Gaat zeker lukken. Leuk he met eten gooien, haha, hier ook favoriet, wat moet je er anders mee. o'ja, zit echt in haar oogje en eromheen. Net werd ze wakker en trok groene draden. Vind het wel moeilijk schoonmaken want ze vind het niet fijn. Ga maar ff lekker douchen met haar. naatje is niet fijn dat bijten, hopelijk stopt hij er snel mee.
Debie: Als je in de borsten knijpt komt er misschien nog wel een druppeltje BV uit. Kun je dat in haar oogje doen Het was vroeger idd ook gekookt water, maar de kwaliteit van kraamwater is zo goed dat het bijna niet uit maakt.
Was ik weer. De buuf kwam theedrinken met haar kleine (Fenne ). Ik zal zo eens opruimen hier, tis een bende. Heb al wel 2 negerzoenen gehad(onee, hoe heten die dingen tegenwoordig? zoenen?). Dus ik heb wel al wat nuttigs gedaan vandaag 8) Leuk dagje Joma! Gezellig saampjes! Ik vind het ook altijd zo gezellig als Jeroen vrij is. Gaan we ook meestal wel wat leuks doen. En je hebt weer flink geshopt! Hihi, volgens mij span jij de kroon hier Meiske op tijd op school gekomen? Vivi jarig vandaag? Ik dacht zaterdag Maaar... Van harte gefeliciteerd meid! Ichtus gestopt met roken, go go go! Hyves gelezen, leuk Week na sinterklaas kan ik niet meeten Wij vieren dan juist sinterklaas en moet nog VEEL doen (uitgebreid he, bij de schoonfamilie ) Sowieso wordt december lastig met veel verplichtingen. Maar als jullie niet kunnen wachten, plan dan gewoon wat en voel je niet lullig om mij, ik probeer me aan te passen en lukt het niet doen we een nieuwe poging met zn drietjes (of met meer als ze het leuk vinden). Jullie mogen dan ook hier komen, vind ik ook gezellig. Babypaws: Suus stuurt ze naar me op om te proberen, ben benieuwd. Denk ook niet dat Lune ze uitkrijgt. Hoewel ze nu wel steeds haar sokken uittrekt en dat is vreselijk om te zien voor een mama met altijd koude voeten Maar als ze net passen ga ik denk ik toch voor maatje 2, helemaal als ik Wen haar reactie lees.
Oja, ontsoken oogje van Ilse. Heeft Lune ook eens gehad, ik deed ook afgekoeld gegookt water. En ik had toen nog een beetje melk uit mn boobies dus deed er ook bv in, hielp heel goed.
Zal nog even m'n dag vertellen van gisteren. M'n neefjes waren toch bij mij gisteren? Om half 10 waren ze er en m'n zus en zwager zouden ze om ong. 13u weer ophalen. Om 13u belde m'n zwager. Ik moest niet schrikken zei hij (Tja, wat doe je dan...?) Maar ze hadden een ongeluk gehad. Kettingbotsing met 4 auto's. Met hun gelukkig alles goed. Behoorlijk door elkaar geschud en m'n zus een zere nek, maar verder alles goed. Godzijdank! Maar die kids waren het inmiddels behoorlijk zat bij mij en bleven naar mama vragen. Ik moest gaan werken, dus ze konden ook niet blijven. Goed, om een lang verhaal kort te maken... Ik heb'm'n broer gebeld en die is gelijk gekomen om de kids op te halen. Had maar gezegt dat ze file hadden. Peter stond dus in 'hun' file en was ook veel te laat thuis. Kortom: chaos en stress hier. Gelukkig alles goed gekomen. De audi (m'n zwager z'n groooote trots ) ligt compleet aan diggelen en is letterlijk een flink stuk korter geworden. Ze reden al langzaam. Er reed een busje achter hun. Daarachter reed iemand die veeeeeeel te hard reed en niet oplette. Die is met een vaart op het busje geklapt. Dat busje weer op hun en hun op hun voorganger. Met 4 auto's zijn ze zo ruim 50 meter (!) verder gegeleden. Die achterste auto moet gewoon echt heel hard hebben gereden. Pffft, was blij dat de dag van gisteren voorbij was zeg. Wat een gedoe. Vanavond weer werken. Morgen lekker vrij. Zaterdag verjaardagen vieren. Nu snel naar Tessa, die is wakker.