Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lekker dagje bones :( Maar goed dat er geen gewonden waren, kunnen lelijke dingen gebeuren bij een kettingbotsing. Hoop ook dat de zere nek van je zus meevalt. Ik heb een whiplash overgehouden van een aanrijding van achter.
    Was het voor de aanrijding wel gezellig met de kids? Vond Tessa het ook leuk?

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    ff spammen

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    neuzen met mama..

Ze geeft nou ook steeds echte kusjes, zo lief..!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    joma, maat 86? Voor de zomer neem ik aan, ik vraag me iedere keer als ik iets leuks zie af of Sarah het dan past, lees vaak dat ze heel lang maat 80 aan hebben.

Ichtus, gestopt, goed zo en volhouden hoor, je kunt het.

Pff, hier een ziek meisje, in de ochtend gaat het erg goed maar hoe later het wordt hoe minder goed Sarah zich kan vermaken, hangerig en koorts. Ze is snotverkouden, zo zielig.

Ow, ja, eten, erg leuk speelgoed. Na een paar stukjes boterham gaat de mond op slot maar als ik het gewoon op tafel laat staan is ineens de boterham op. Ze eet dan zo nu en dan een stuk. Duurt een kwartier en dan is ie weg.
    Op het kdv eet ze heel netjes haar eten op, vrees dat ik iets niet helemaal goed doe dan, maar wat...

Ik ga ook even kleertjes kijken, kan het echt niet laten.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ben dr klaar voor!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Anoek, Lune eet op het kdv ook veel beter. Daar drinkt ze zelfs een flesje sap :confused: Hoef ik hier echt niet mee aan te komen.. En brood pakt Lune ook het liefst zelf.
    Beterschap voor snotterige Sarah..

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ach maja, wat een schattige foto's. Die met dat lipje vond ik ook zo schattig. Neusieneusie doen wij ook altijd. :)

De kids waren wel gezellig hoor Tessa vond het prachtig al die aandacht.

En m'n zus moest idd ff langs de HA van de ambulance broeders. Stel dat het echt een wiplash is en ze is niet binnen een week langs de HA gegaan is, dan vergoed de verzekering evt. kosten voor fysio niet.
    Heb ze net gebeld, maar ze had echt heel erg last.

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Maja, mooie foto's. Raar he dat ze op het kdv meer eten, of zou het zijn, zien eten doet eten?

Ben trouwens al een tijdje geleden gestopt met de pil maar mijn cyclus komt niet op gang, zo irritant. Testje is niet nodig, was veilig allemaal (nou ja, allemaal kinkt wel heel veel).
    Baal er wel van maar je kunt er zo niks aan doen.
    Ga even kijken bij Sarah, ze heeft het wel gehad in de box,

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Vervelend van je zus boney. Hier idd afd en toe nog druppel eruit, moet eens stoppen met cheken anders blijft dat natuurlijk. :)

maja wat een geweldige foto weer, dat koppie hihi

vervelend anoek, kun je idd weinig aan doen

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kom ik net terug van school, vind ik het toch wel erg koud binnen. Kijk ik op de kachel, ja hoor een foutmelding :( Ik heb hem gereset, maar nog geeft hij een rare code aan. Dus nu de monteur gebeld en hij komt vanmiddag nog langs. Ik hoop snel, want ik vind het toch fris worden hier!

Maja, wat een leuke foto's weer van Lune :D

Boney, dat was schrikken zeg! Hopelijk heeft je zus er geen wiplash aan over gehouden!

Sarah ziekjes, beterschap!

Joma ook weer lekker geshopt :D Het blijft leuk, kleertjes voor je kleintje kopen!

Vivi, gefeliciteerd met je verjaardag :D

Ik ga nu even oppas regelen voor als ik zo Eva en Kas moet ophalen. Zal je net zien dat die vent dan langskomt!

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Boney, lees het n upas goed, je verhaal. hopelijk heeft ze er niet al te lang last van.
    Schrikken als dat je gebeurt.

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    meiske, vervelend van de storing, kuh je niet echt hebben met dit weer en in de zomer bij een kouder avondje gebeurt dit nooit. grrr

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hihi... misschien vergis ik me wel met de verjaardag van Vivian hoor, maar op hyves staat dat ze vandaag jarig is... :) ;)

Wat een lieve foto's van Lune weer zeg... lekker ding! Heeft ze de speen nou verkeerd om in dr mondje, of vergis ik me? :(

Hyves trouwens gelezen... spannend!

Boney, wat schrikken van zo'n botsing zeg... zet je meteen weer even aan het denken wat er kan gebeuren... sjonge! Maar gelukkig alles ok...

Joma: lekker geshopt... goed man! ;)

ben verder kwijt... :oops:

Suus, hoe gaat het met Tess?

Hier lekker dagje vrij... zo komt er een vriendin langs en gaan we even shoppen met de meiden (zij heeft dochtertje van 15 maanden)...

De pokjes van Fenne zijn aan het indrogen, dus zoals het er nu uitziet heeft ze de waterpokken prima doorstaan... wel fijn dat ze ze dan alvast gehad heeft! (als 't de waterpokken waren dan :rolleyes: )

fijne dag nog!

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goh Wen, zou fijn zijn als het wel pokjes zijn, dan 'rolt' ze er zo even doorheen :)

Lune heeft zo'n ronde speen, deze kan dus niet verkeerd om hihi..

Fijne vrije dag vandaag! Lekker shoppen!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik verveel me :( Lune ligt weer op bed, ze is niet te genieten en jengelt veel. Ook knijpt en krabt ze me steeds, echt heel venijnig! Trutje..

Straks uit eten met de schoonfamilie, ook al geen zin in.
    LALALALALALALALALALALALALALALLALALALALLALALALLALALALALALALA!

Zo, even heel hard zingen, misschien helpt het tegen de verveling en het vervelend zijn.

Lune ligt nu op bed te jengelen. Jengelkont.

16. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    thanks voor je felicitaties meiden

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi ben ik ook weer fff

leuke foto,s meiden!

@VIVIAN meid sorry was je vergeten nog VAN HARTE GEFELICITEERD!

@Anouk ja maat 86 geen idee wanneer ze zoiets hebben denk het voorjaar maar heb kleertjes wat niet echt seizoens gebonden is!rokjes en dergelijk en dunne shirtjes lange mouw kan ook altijd wel, ;)

:) met hoeveel maanden hebben ze ongeveer 86?iemand een richtlijn? ben nou wel benieuwd! :)

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    NOG ff een extra KNUFFEL voor Lieve Dwaassie!

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    OH ja Gwen haar exceem is een heeeeel stuk minder en ook niet meer rood alleen nog maar droge plekken zegmaar! dus de zalf helpt gelukkig !

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nog ff spammen!

Deel Deze Pagina