Ik ga nou weer twijfelen. Welke vinden jullie het leukst http://www.bonnemee.nl/tassen-met-naam-c-3.html Ik vind britt, eva floor en sopie ook erg leuk
Wat een moeilijke keuze Boney, ze zijn allemaal leuk Maar als ik zou moeten kiezen, dan zou ik heel erg twijfelen tussen Lot en Eva.
Ik vind Sofie toch ook wel erg leuk. En daar staat bij dat hij van 100% katoen is. Die andere zijn waarschijnlijk van dat gladde spul.
haha, ik vind de tas van sofie leuker, en lijkt me betere kwaliteit en sluiting. maar goed, ze zijn allemaal leuk
Die tas heeft natuurlijk ook wel een leuke naam En hij is ook iets groter zag ik. Misschien ook wel handig!
Ik heb ff een mail gestuurd met de vraag van welke stof tas LOT is en of SOFIE ook een rugzak is. Dat is volgens mij namelijk een schoudertas. Kan het niet goed zien op de foto. Zodra ik wat hoor, dan horen jullie het natuurlijk ook.
Ik vond de naam op Lot beter uitkomen. Maar ik ben ook dol op stippies, dus ik zou enorm twijfelen. Maar het lijkt me goed ook in de keuze de kwaliteit en duurzaamheid mee te nemen (dat vergeet ik nogal eens). Ik vind zo'n tas straks naar de basisschool helemaal het einde, zie haar al waggelen met zo'n rugtasje....cute! Nora ook al zo'n lekker dametje? Nou, hier gaat het niet anders. Als ze ergens niet bij kan of mag, of als iets niet snel genoeg lukt, dan kan ze echt KRIJSEN. Niet huilen of jengelen, nee nep-huilen noemen we het. Lijkt alsof er heel wat aan de hand is.... Maar we geven niet toe en geven haar dan even iets anders om te spelen of afleiden..... Maar het is soms een ware strijd idd. Ach, lijkt op haar moeder....in mijn geval dan. Ze ligt nu nog boven te miepen. Ze was het dus nog niet eens met slapen gaan, ben dan ook benieuwd OF ze dat nog gaat doen.... Ik merk dat ze langer op wil blijven, maar daar nog te moe voor is. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel? Wel langer willen spelen, maar het niet vol kunnen houden....frustratie dus.
Hihi... Tessa doet soms nog wel eens 3 slaapjes... Ligt er een beetje aan hoe ze 's nachts heeft geslapen en hoe vroeg ze wakker is. Tessa kan ook gerust na de boterham tussend.ololl .hhhujmnjhbhhh yg h vb ,kjkg rr (dat was Tessa tussendoor en die heeft nu al loll zo te zien) wat ik dus zeggen wilde... na de boterham tussendemiddag kan ze gerust 2u liggen slapen. En dan gaat zo 4u half5 nog een uurtje.
Ik ben me aankleden en Tessadepessa vermaken. Hoe zou SM het eigenlijk hebben? Morgen verjaardagen, moet nog een hoop doen... Bah, geen zin in. Ga straks eerst maar eens even wat boodschapjes halen. Heb ik die vast in huis. Dan nog een pan soep koken. We verwachten een mannetje of 25. Er hebben er een aantal (gelukkig) afgezegd.... Bye
Hoi, hoi, ik roets even langs, duik gelijk mijn bed in, dan fruithapje, douchen en.. GROTE SCHOONMAAK.. dat is echt enorm nodig, dus flink de schouders er onder vandaag. Er lijkt heir geen einde aan te komen, gister de woonkamer opgeruimd, gezogen en schoongemaakt.. moet ik rond etenstijd naar het werk.. is mannetje boos omdat hij het zo'n bende vind. Vanmorgen weer opnieuw beginnen + de rest v/h huis.. vanavond visites.. soort van 'soos' aan huis. DUS ik lees jullie later! Dikke knuffel!
Sofie doet nog twee slaapjes overdag en dan zo rond half 8 's avonds gaat ze slapen. Vanochtend heeft ze haar slaapje er al opzitten. Ze heeft maar een half uur geslapen Meestal slaapt ze 's ochtends en 's middags een uurtje. Zo Boney, dan wordt het druk op je verjaardag!
Suus, hier gelukkig een iets minder temperamentvol kindje. Ik heb mijn handen vol aan Kas, die erg driftig kan zijn.
@sizz.. beterschap met Nora.. en hier meeten.. LEUK.. komt u maar... wie nog meer? @bones.. geweldige tas.. die van LOT heeft ook mijn voorkeur... @Suus.. heerlijk he zo'n dametej.. ben blij dat ze weinig tot geen last heeft gehad van de operatie..lekker hoor.... @MOM..herkenbaar van dat schoonmaken..pffff heb ik net alles gedaan.. draai ik me 1 x om en kijk ik terug.. pfff kan ik weer overnieuw beginnen. de was komt al helemaal geen einde aan.. is ook geen beginnen aan trouwens..om over boven maar te zwijgen...soms vraag ik me werkelijk af hoe sommigen dat toch voor elkaar krijgen.. huis altijd strak aan kant, druk sociaal leven, werken, kinderen.. pffff....misschien toch maar s vragen Mij lukt t iig niet...Ik ben dan ook wel best een enorm lui wezen moet ik zeggen.. misschien moet ik daar maar s wat aan veranderen..whahahaha Marijn ligt weer in bed.. euh 2 slaapjes? hij heeft meer 4 wakker momenten.. smorgens vroeg.. bij fruit..bij lunch en smiddags van 16 tot 18u avond eten.. de rest ligt meneer zich te vermaken in bed en te slapen.. moet zeggen... LEUK.... Heb een mooie foto gemaakt dat ie aan de tafel staat... LOS.. die ga ik straks ff spammen..eerst ff op pc zetten zo... Verrder vanmiddag naar t roessingh met Marijn.. helmpje moet echt worden aangepast.. zit aan 1 kant tegen zijn oor te drukken en is duidelijk te krap op sommige plaatsen...vanmiddag kijkt ook de arts ernaar dus ben benieuwd... Verder niet zoveel te melden hier...
Oh het stoppen met roken gaat trouwens uitzonderlijk goed.. heel bijzonder... heb er geen moeite mee.. ben wel wat hyper, maar t gaat prima.. sta echt van mezelf te kijken...whahahahaha