Ik twijfel tussen Lot en Sofie. Maar ik wacht even het antwoord op het mailtje af. Ik ga stofuigen... Ook al zo'n leuke bezigheid... En van dat huishouden herken ik ook. Ik probeer het zo goed mogelijk aan kant te houden, maar dan doe je 1 dag niks en dan is het echt gelijk alsof je weeeeken niks hebt gedaan... Ik baal daar echt van. Soms heb ik het idee dat ik alleen maar aan het opruimen en poetsen ben. Maar ja, als ik het niet doe, dan erger ik me ook kapot. Dus ga toch maar ff aan de slag. Morgen verjaardag dus daarna is het weer een bende. Goed hoef ik het dus niet te doen. Dat komt volgende week wel weer.
Hooi allemaal. Hyves gelezen , erg leuk Viv alsnog gefeliciteerd! Sizzel balen he die tandjes , heb je haar nou op moeten halen met 38.5 op kdv? Hier waren de bovenste 4 ook tegelijk , hij had er flink last van. Knuf voor Nora. Mom dat zwaaien is hier vaak ook zo erg , in de winkel vooral. Ook roept hij tegen iedereen HEY en gaat hij net zo lang zitten staren en lachen tot hij aandacht krijgt. Meiske fijn dat de kachel gemaakt is , en leuk dat je nog een cadeau kan kopen. ik hoor goeie verhalen over die rol bal van vtech (ben heel slecht met namen!) Suus fijn dat ze nog steeds nergens last van heeft. Toch een opluchting. Ichtus succes met het helmpje straks. Hoe lang moet hij deze nu nog hebben? En merk je wel dat het wat helpt? En super dat je bent gestopt met roken zeg! Ik wou dat ik het zo kon. Hier zijn er nog steeds heel veel slaapjes. nouja kan beter zeggen dat hij af en toe wakker is. Hij slaapt gerust 2 of 3 uur aan een stuk en is telkens maar een uurtje wakker.. af en toe anderhalf uur maar hij begint dan te mopperen en geeft aan dat hij naar bed wil. Trouwens weer een nieuw filmpje , weer wazig maarja papa kan gewoon niet filmen. http://tinypic.com/player.php?v=2wqe34g&s=4 Het waggelen begint nu stappen te worden. Hij is ook zo lekker trots (en mama ook)
Ik heb al mail terug. Snel zeg: Bedankt voor je interesse in Bonnemee. Tas Lot is gemaakt van stevige katoen. Het is een tasje met koordjes wat als rugzakje te dragen is. Tas Sophie is ook gemaakt van dikke katoen, maar is wat minder stug. Doordat er een bodem in is gestikt, kan er meer in dan in tas Lot. Dit model heeft een schouderband. Beide tasjes kunnen eventueel in de wasmachine gewassen worden op 40˚. Ze zijn niet waterdicht. Ik hoop dat ik je vragen hiermee beantwoord heb. Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Huishouden... Het ergerlijke is idd dat er geen einde aan komt. Soms heb ik een dag dat ik het hele huis aanpak en ben helemaal kapot en tevreden aan het eind. Maar dan de volgende dag heb ik het gevoel dat ik weer overnieuw kan beginnen Ik besteed het dus liever uit
Ik hoop dat het tasje snel bezorgd wordt! Ik vind hem zo leuk! Ben dol op stippies En op donkerroze. En op tassen. En op Lune. Wat een goede combinatie!
Hahaha... Die maja! Ik heb Sofie besteld. Hoop ook dat hij snel komt. Dan kan ze er dinsdag al mee naar het kdv. Maar ik ben bang dat het gewoon echt 5 werkdagen gaat duren. Joepie! Ben blij!
o o o, herkenbaaaaaar! Heb dinsdag en woensdag niets gedaan, terwijl ik thuis was. Nou, daar betaal ik nu de rekening voor. Heb de keuken klaar, was opgevouwen, nieuwe was erin, kadootjes ingepakt, kaartjes geschreven, vaatwasser uitgepakt en ga nu de kamer doen. En dan doe ik morgen de bovenverdieping wel. Wat krijg je enorm veel mensen over de vloer....pfff, niets voor mij.Ik hoop dat het een geslaagde dag wordt morgen, maar dat zal vast wel.
Wauwie, Marijn staat LOS...jippie! En laat die slaapkop maar lekker slapen, heb jij mooi de handen even vrij. En meid, wat ben ik trots op jou! Gestopt met roken, knap hoor....hulde. Is Marijn weer helemaal beter?
Ow ja KUT, ik zou gaan stofzuigen. Nou, heb toch alvast 1 goede daad gedaan vandaag. GELD UIT GEGEVEN! Wij hebben altijd zoveel mensen over de vloer. Gelukkig is het maar 1x per jaar. Wij zijn 5 dagen na elkaar jarig. Nou ja, nu 2x dan met Tessa dr verjaardag erbij. En ze komen ook allemaal nog meeeten... Dat heb je als je schoonfam. in Drenthe woont.
Wow, knap zeg van deems. Jullie hadden het over beer, maar ik had niks gelezen over haar dacht ik. Moest dus ff een pag. terug. Knap hoor van hem