Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou, ik schop mezelf maar onder m'n kont, jullie doen het niet en het is hier veel te gezellig. Maar nu ben ik echt weg.

Bye

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dames, willen jullie hier niet meer praten over "hebbedingetjes", word hier echt koopziek van. Want ik heb als volgt geredeneerd (denk even mee of dit plausibel is....):
    tassen is een vrouwentic, da's nu eenmaal zo. Mama heeft meerdere tassen voor meerdere gelegenheden. Aangezien Tess al een hele dame is, kan zij niet met 1 tas door het leven. Want de tas voor oma, kan nooit dezelfde zijn als voor het kdv....da's nie ladylike. Dus ik moet een tas erbij halen voor haar, wat vervelend nu....
    Moet denk ik heeeeel haaaaard zoeken voor een leuke tas....
    Laat er nu net een link vanmorgen geplaatst zijn met tassen van zeer goede kwaliteit....

Wat vinden jullie ervan?

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja, was bezig met het huishouden....zie daar ga ik alweer....

Lees straks de reacties.

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    * schop schop*

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus TOP! eigenlijk is 2 nog te weinig.
    1 voor het kdv
    1 voor bij oma
    en dan nog 1 voor de afwisseling.

Kopen kopen kopen die hap :)

Ow shit, ben ik weer hier. De stofzuiger is inmiddels uit de kast. De stekker in het stopcontact en de vaatwasser staan aan...

6. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dank allen :)

Suus ik vind dat je er nog minstens 2 bij moet hebben hoor!

Wel leuk al die meiden dingetjes , ben zeer blij met onze stoere vent maar toch is het voor meisjes veel leuker om te shoppen.

Ik moet me ondertussen gaan haasten.
    Damian ligt te slapen hij moet tussen 12.30 en 12.45 op kdv zijn , moet me nog aankleden (oeps) en zijn tas inpakken , dan moet hij nog even iets te knabbelen en moet ik mijn eigen tas nog inpakken.
    Vervolgens ben ik rond 13. klaar op kdv en dan moet ik racen naar het werk waar ik om 13.30 aanwezig moet zijn. Ik haat haasten.. en ik haat het om Deem wakker te moeten maken.

Dus tot zover mijn klaagbericht. Het lucht alleen niet op nu :(

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ach Boney met de stekker in het stopcontact ben je toch al een heel eind? hihi
    De stofzuiger heeft hier gister minstens de halve middag in de kamer gestaan , zo van ik MOET nog stofzuigen maar heb er nu geen zin in..
    Eigenlijk zuigen we normaal 2x per dag want we roken shag en dat maakt nogal troep.
    Vandaag is de 2e keer voor papa

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Keuken is weer opgeruimd. Blij dat onze keuken niet zo groot is.
    Ik eet nu een broodje, die smaakt raar. Beetje naar warm eten. Dus of er is iets gebeurd met die boterham of ik heb gisteren zoveel knoflook gehad dat ik het nu terug proef in mn boterham.. Hmm... apart..

Suus. 2 tasjes? Ben je wel wijs? Je vergeet een tasje voor het shoppen, een tasje voor het buiten spelen/wandelen (ze gaat daar andere leuke kids tegenkomen) en een tasje gewoon voor de leuk. Tja meid, het is niet anders..

Beer, succes met haasten..

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    He bah, beertje....wat een gehaast. Kan me heel goed voorstellen dat het niet leuk is Deems wakker te maken om weg te brengen.

Hier is de kamer klaar en is Tess aan het ontwaken. Ja ja ja, mama had weer gewonnen. Normaal als ik haar weer goed in bed leg en weg loop is het drama. Maar nu legde ze zich erbij neer en heeft ruim een uur geslapen. Kan echt merken dat ze steeds beter met dat soort situaties kan omgaan. Het wordt al echt een grote meid!
    Zometeen direct uit bed met haar naar het kdv om het kadootje te geven en dan thuis lekker een broodje eten.

En ik ben overgehaald DOOR JULLIE om een tasje erbij te halen. Vanmiddag eens even kijken welke het wordt...ha ha ha.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik kom nog ff spammen.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Brrrrrrrrrrr, best wel koud zo'n sneeuwbal...

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Lekker slapen... [​IMG]

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik kan het al heel goed zelf! (net gemaakt)

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuke foto's!

En wat goed dat ze zelf drinkt uit de rietjesbeker! Lune doet dat niet, ze neemt een slokje en gooit hem dan boos weg.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hier nog 3 slaapjes, Sarah is wakker om 6.30 en gaat dan om 9.00 weer naar bed, dan om 13.30 weer even slapen en ze is dan meestal rond 15.00 wakker en redt het dan niet tot 19.30 dus ze slaapt dan ook nog van 17.30 een uurtje.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sjonge, waar Lune weer last van heeft.. :rolleyes: Kan er helemaal niks mee.
    Alles wat ik doe of niet doe gaat ze om huilen. Op de grond zetten: huilen, in de kinderstoel: huilen, op de grond leggen om te 'glijden': huilen, op schoot: na een poosje..huilen, in bed: huilen..
    Ik vermoed weer tandjes. Ze heeft ook vieze poepluiers en wrijft de hele tijd over haar gezicht. Heb er toch maar weer naar bed gebracht en ze is nu stil. Hoop dat ze opknapt van een dutje. Ik doe even mee want op een of andere manier zuigt ze mijn energie ook mee als ze zo huilerig is hihi..

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nou hier is het dan vroeg. Gisteren wilde ik me gaan douchen dus ik zet SArah in de box, nou dat was brullen. GEen aandacht aan gegeven, speentje in mond gedaan (lief van mij!) maar vloog er net zo snel weer uit. GAat ze op haar ene handje bijten en het andere armpje trilde gewoon van woede. Jee zeg wist niet wat ik zag. Was ook weer zo over toen ze merkte dat het niets uithaalde maar toch!
    Een echte meid denk ik dan maar :)

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Als ik het mag zeggen, ik vind de tas Eva het leukste en trouwens erg bedankt voor de link, gaat weer geld kosten.
    Heb je al een keuze gemaakt?

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja, Tessa heeft ook zo'n dagje vandaag. Niet zo erg als bij Lune, maar ze is alles zo zat.
    Ze zat ook met haar eten te klieren en te gooien.
    Nu ligt ze in bed en ik hoor steeds hoge gilletjes. Maar zolang ze niet huilt vind ik het best en blijft ze maar lekker ff in bed. Ik denk wel dat ze zo in slaap zal vallen. Kan ik mooi m'n boodschappenbriefje klaarmaken, dan kan ik gelijk weg als ze wakker word.
    Huis is aan kant. Nog 1 wasmand met schone opgevouwen en GESTREKEN was opruimen.
    Nog ff soep koken en klaar is Boney.

Anouk, Sarah heeft dus ook lekker temperament! hihi... Tis wat met die dames hier.
    Bij Tessa valt het volgens mij nog wel mee, alhoewel die soms ook behoorlijk mijn grenzen aan het opzoeken is.

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @suus.. ja marijn is weer helemaal beter... tenminste nog steeds spuitluiers, maar ik hou t ook maar op tanden..whahaha..

en echt los staat ie niet hoor, maar ik hou m ook niet vast.. dat er een enomre tafel naast m staat die voorkomt dat ie horizontaal gaat zeg ik er gewoon niet bij...dus hij staat LOS...zal straks ff foto plaatsen.. ben nog steeds errug druk in huis met NIETS doen..pfffff

waarom gaat dat huishouden toch niet vanzelf..BAH BAH BAH!

Deel Deze Pagina