Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHH huis aan kant.. :confused:

Ik is jaloeeeeeeeeeeeeers..... :rolleyes:

2. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ha meiden,

Lieve foto's gezien van jullie lieve kroost. Ik zal ook nog even wat spammen.

@Dwaas: meid, het is duidelijk jouw jaar niet. 2009 wordt in alle opzichten van jou, ok? Sterkte en een dikke knuf.

@rietjesbekers: de enige die hier mogen blijven zijn de huisbekers van Prenatal. Uit die dingen van Nuby kreeg zelfs Sanne (ruim 2,5) amper een druppel. Je moet daarin bijten en zuigen tegelijk (Maja, waar blijf je met een opmerking :) :) ).

@Slaapjes: hier een redelijk ritme van 2 slaapjes. Juul wordt om half 8 a 8 uur wakker, gaat om 11u naar bed en slaapt dan vaak 1,5 uur. Dan gaat ze om een uur of half 4 nog even naar bed voor een klein uurtje. Soms slaapt ze 's ochtends niet zo goed en dan gaat ze om 3u naar bed en slaapt dan 1,5 uur. Om 19u gaat ze weer naar bed.
    Ik merk echt dat dit ons ritme is als er geen sprongetjes in de buurt zijn. Tijdens dat fijns 8,5mnd sprongetje sliep ze 2x een half uurtje.

@tandjes: Juul heeft alle tandjes al en is nu druk met kiesjes... Ze heeft regelmatig hoogrode wangen en kwijlt zich rot. Ook kauwt ze overal op en zie je haar af en toe haar oogjes dichtknijpen van de pijn (kleine bikkel). Ik geef dagelijks chamodent en smeer me rot met dentinox e.d. en daardoor is het goed te doen. Ik zie helaas nog geen kiesjes doorkomen dus het kan nog goed en paar weken duren.

Hier verder geen nieuws. Op dit moment wordt de trap gestoffeerd dus ik ben lekker thuis aan het 'werk'. Luxe hoor, dat dat gewoon kan en mag. Verder heb ik besloten om in het voorjaar weer een paard te gaan kopen. Ik merk dat ik daar nu weer ruimte voor heb in mijn hoofd en het rijden op paarden van een ander is niet echt mijn ding. Maar, eerst moet mijn pap het huis verkopen zodat ik mijn kindsdeel uit de erfenis van mijn mama kan krijgen. Van dat geld koop ik dan een paard. Mooie besteding toch?

3. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Zie hier Juul haar kruippoging... Zucht, ze heeft wel door dat er iets met die knietjes moet gebeuren, maar wat...

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Gewoon, uberzoet!

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Mrijn.. wat een mopje zeg.. en wat is ze GROOT! of dat lijkt zo...

ze was altijd zo fijntjes...

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ze is altijd groot geweest. Ze is geboren met 4260 gram en zit nu nog steeds ruim boven het gemiddelde wat lengte en gewicht betreft. Ik denk dat er wel wat gewicht afgaat als ze eenmaal leert kruipen, over een maand of wat....

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een schatje Mrijn!

En bij Tessa stond een sneeuwbal op het menu :)

Tasjes, Sofie heeft nog geen een tasje :confused: Moet toch maar eens vlug gaan shoppen!

Beertje, kan filmpje van Damian niet openen :(

Hier staan nog twee wasmanden met strijkgoed op me te wachten (al een paar dagen :oops: ) Heb nog geen zin gevonden!
    Ben al wel soep aan het koken, dan kunnen we straks gelijk eten als ik van zwemles kom.
    Net is de bestelling van olliewood bezorgd. Ben echt heel erg blij ermee. Een nieuwe winterjas voor Sofie :D Ze had nu nog een jasje aan dat van mijn oudste is geweest. Ook erg leuk, maar was er nu wel op uitgekeken!
    Ook nog wantjes en een mutsje. Bijpassend sjaaltje moet ik nog kopen, die was daar uitverkocht. Straks gelijk passen als ze wakker is!

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, da's snel Meiske! Ik zeg: fotooooo's!

Mrijn, wat een schatje is het toch! Mooi poppie hoor en laat haar maar lekker boven het gemiddelde zitten. Doet Tess ook wel....

Hier net een broodje op en het kado viel goed in de smaak. Er kwamen heel wat traantjes van de leidster....agossie.

Zometeen fles en weer het bed in, nu graag zonder gemopper. Want dan kan mama een tasje scoren.

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik heb mezelf toegestaan weer ff heeeeeeeeeeeeeel snel hier te spieken en 1 reactie te doen!
    Ichtus.. rookt je? Dat had ik nooit achter je gezocht! Ga door met stoppen!

Huishouden... :evil: ... denk dat ik net zo'n lui wezen ben als ichtus.. het er hetzelfde uit ziet hier... alleen dan heb ik 1 kind rond lopen/ kruipen en zij 3! :confused: Dus schaam je maar niet... bij ons staat een pooltafel op zolder die al maanden niet meer te zien is, vanwege de enorme berg was die er op ligt!

Dus ook ik ben jaloers op de discipline van boon...

Zucht.. ik ga maar ff de badkamer schoonmaken... groetjes...

Ps. Wat is Julia een lieverd en een knapperd, met dat smoeltje en die outfit kun je het je best permitteren nog niet te kruipen ;)

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Even de nieuwe autostoel showen hoor....

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Oh ja, ok, nog 2 dingen:

1) willen jullie mij niet meer lastig vallen met shop tips, ben nu serieus aan het overwegen ook zo'n tas met naar aan te schaffen.. grrrr.
    2) ipv een heel pakket met kleding mt 74 komt er alleen 1 mutsje binnen! Boeh.. er is iets fout gegaan en ik zat me er zo op te verheugen.

Dus nu eerst maar even bellen voor het schoonmaken.. goed excuus om het even uit te stellen toch?

Doeg, doeg.

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hmmmm beetje vaag maar de strekking is dat het mutsje er door heen is geglipt en ik op de rest nog een week moet wachten, omdat mijn gegevens nog verwerkt moeten worden.
    (Als dat zo is.. hoe kunnen ze het mustje dan al wel verssturen? Snap jij het?)

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Kom ik weer even op t verkeerde tijdstip hier! nou ja, beter, ga ik nu maar ECHT wat doen (hoe vaak hoor je me hier dat zeggen? Hi, hi)

14. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Wow Mom, jij zult wel druk bezig zijn nu....hi hi hi. Dus niet reageren he?!
    Beetje vaag verhaal van die kleertjes. Nouja, als het maar binnenkomt, da's het belangrijkste.

Hier ligt er eentje op bed, ze was behoorlijk munt. Ik heb net al even snel de was in de droger gedaan en ga nu even het eten klaar zetten voor vanavond. En dan....jaaaaa, tassie bestellen, vrees ik.

Jullie nog leuke plannen voor het weekend? Bones weekend staat in het teken van VERJAARDAG. En de rest?
    Wij hebben (nog) niets op het programma staan. Wil in ieder geval iets aan mijn studie doen, want dat MOET echt.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune weer naar bed. Tjonge.. Soms.... (ik hou me in)

Hihi mom.. Al aan de schoonmaak geweest?

Suus, gave autostoel! En wat is ze zo al groot.. *zucht* gaat zo snel..

Weekend: morgenvroeg in de tuin bezig, huis een beetje aan de kant maken en Lune naar mijn ouders brengen. Dan rijden we door want we hebben allebei een vrijgezellenfeest, jeeeej! Lekker eten, ritje in de limo, workshop cocktails maken en showshaken en natuurlijk stappen! Met allemaal leuke meiden en dinnetjes, heb er zoooo'n zin in!
    Zondag verjaardag van een oom, hoop dat ik aanspreekbaar ben.. :rolleyes:

even de keuken door, op zoek naar eten.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oeh oeh, dat klinkt heeeel leuk Maja. Kan ik ook niet snel een vriendin van jouw vriendin worden?
    Ik heb 17 dec. een stapavondje met een groep vrienden, oh...heb er helemaal zin in. Want sinds de bevalling ben ik nog maar 1 keer wezen stappen en toen kon ik niet drinken. De 17e gaan we op de fiets naar stadje....oei oei oei.
    Maar Lune ligt dus weer te miepen. Zou daar ook knap chaggie van worden. Ik heb nog wel een rol tape over (geintje hoor, voordat ik de kinderbescherming op m'n dak krijg).

Die autostoel heb ik vanmorgen eigenhandig in de auto gezet (*vraagt even een schouderklopje....want zo simpel was het niet*).
    Tess vond het helemaal geweldig dat ze nu vooruit mee kon kijken, ze zat met grote ogen de hele weg te kijken. Nu wil ik dus ook zo'n spiegeltje. Want ik reed vandaag onverantwoord met mijn hoofd meer zijwaarts naar achteren gericht, om die blikken van Tess op te kunnen vangen.

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    *geeft suus een verdient schouderklopje* Lijkt mij ook zo leuk, Lune in de autostoel, vindt ze autorijden misschien ook wat leuker. Maar ze is nog geen 9 kilo, dan mag het toch nog niet?

Stuur die rol tape trouwens ook maar op! hahaha! (ik word gek van dr)

En leuk, stapavondje met vrienden.. Kan je je nu al op verheugen :D En ik stel voor dat je even een voor- en na foto van jezelf maakt, ik ben erg nieuwsgierig naar dronken torretje suus :)

Heb mrijn ook voorbij zien komen, haai! Wat een popje is Juul toch.. Die foto is echt ubercute.
    En die opmerking over zuigen en bijten.. tja, daar is niet eens een opmerking voor nodig.. 8)

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ben op zoek naar een recept voor gehaktballen in tomatensaus voor bij de boterham, iemand die die lekker kan maken?

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb geen idee anoek, maar voor lekkere recepten zoek ik altijd op AH allerhande. Daar is vast wat lekkers te vinden.
    En anders maak je gewoon lekker gehaktballetjes met kruiden enzo en zoek je een recept voor tomatensaus.

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tessa ligt in bed. Peter is in Gronigen naar fc.
    Ik ga zo eens lekker in bad en daarna op bed tv kijken. Heerlijk!

Deel Deze Pagina