Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus; fijn een einddatum, voor marijn ook prettig dat alles mooi rond is en hij met 1 jaar helm vrij is.

Haha, hier ook die rode autostoel en paul heeft een donker blauwe.

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Ilse is hier echt weer geweldig bezig, ze eet helemaal geen vast voedsel meer, geen fruit, geen brood, geen groenten en geen koekje. Gister ook maar 300 ml melk over de hele dag. Geen koorts of iets en actief is ze ook. Alleen beetje ontstoken oogjes en er is een boventand door. Vandaag gelukkig al 300 ml melk op, dus hoop dat ze wat meer drinkt vandaag. Dat eten blijft hier echt een rampenplan.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    bijna bij de 3000

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nog 4

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    3

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    2

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joehoe, 3000. Wilde ik geloof ik 5 weken geleden al maar heb het op het moment zo druk. haha, tot later meiden

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Debie.. ik denk zoals bones al zei.. dat het wellicht met tanden te maken heeft dat niet willen eten.. was hier ook zo.. gaat gelukkig al wel weer beter, maar hier weigerde hij ook 2 dgn alles.. nu de tand goed door is eet ie wel weer gewoon...

9. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    idd dees al ff niet gezien. DEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS.. hoest?

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Niks teruggelezen, snorrie..

Kom me even afmelden voor het weekend. Nu druk in huis bezig, vanmiddag Lune wegbrengen naar paps en mams en dan op naar het vrijgezellenfeessie, jeeej! Morgen verjaardag en brak zijn dus weet niet of ik hier dan nog kom kletsen.

Fijn weekend chickies!
    XX

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik baal trouwens wel want ben mega ongesteld en ook mega buikpijn :( Naja, ik ga me er niks van aantrekken en feesten als een dolle 8)

Daag! kus voor jullie!

(oja, Lune zit al wat beter in haar velletje gelukkig..)

12. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dees is druk aan de poets. De hele bovenverdieping moet eraan geloven.

En weet je, ik weet dat het niet nodig is maar ik heb vaak de tijd, zin en puf niet om hier te reageren. Maar als ik dan even niet meer ben geweest en niet reageer op de anderen voel ik me weer schuldig *zucht*. Ik zit gewoon weer even in een onzekere en mutserige periode, gaat wel weer over.

13. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Goedemorgen!
    Dees druk aan de poets! Hier ook... (nou ja, ik doe alsof).
    Hier eigenlijk weinig te melden... Saai he. :).
    Aaron heeft de afgelopen dagen veel buikpijn gehad, hij kon niet poepen! Zoo zielig! En snachts dus ook 2 of 3 keer wakker! (Meiske hoe hou je het vol?).
    Gelukkig heeft Aaron vanacht wel weer lekker geslapen.
    Nu is ie weer vrolijk. Hij is heerlijk aan t spelen en aan het klauteren enzo.
    Hij kan nu echt goed staan. Dat ziet er zo schattig uit als je dan smorgens zijn kamertje binnenkomt.
    Die handjes op de reling, kleine koppie erbovenuit!
    *smelt*

Oe ik ben op de goedkope toer gegaan!
    Ik heb een super leuk spijkerjurkje gekocht! Hij is echt heeeeelll leuk. En hij was maar 15 euro bij de zeeman! Hahahah!
    Ik ga daar maar vaker winkelen, want ze hebben best leuk spul, en het is nog wel goed spul ook!
    Ook voor Aaron weer leuke shirtjes gekocht!
    Alleen de baby-broeken zijn daar niks!

Ichtus, fijn dat het helmpje bijna af mag! En jij komt binnenkort nog met een date-datum?

Maja, veel feest plezier dit weekend! Lekker uit je dak gaan :).
    Ik ken je niet, maar ik zie het al helemaal voor me... Maja die als een dolle kip tussen iedereen in rent, haha.

Debie, naar dat je kleintje zo slecht eet en drinkt!
    Gelukkig vandaag al 300ml op. Hopelijk krijgt ze vandaag genoeg binnen!

Aaron is hier trouwens nu aan t stunten! Hij gaat bij de tafel staan en dan kruipt hij erop, en dan ligt ie op zijn buik op de tafel, maar hij kan er niet meer zo makkelijk af (het is wel makkelijk, alleen dat weet hij niet). Dus dan is het bleren! Gek kind!

Nou goed, ik zal eens wat doen vandaag.
    Lekker shoppen en sintcadeautjes kopen enzo...

Bye bye iedereen!

xxxxxxxxxxx

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    leuk he dat staan thirza.

Enne meiden hier moet ook gepoetst worden dus als iemand zin over heeft is ie welkom.

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Debie, ik mag je de hand schudden. Fleje gaat nog wel goed maar de boterham wil ze niet, warm eten matig. Fles gaat wel erg goed dus daar ben ik wel blij om.
    Balen he!

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh debie.. herken het zo......
    wat ik afgelopen week ook al beschreef.. ze eet bijna niets.. ja de fles gaat er prima in..
    Op het cb zeiden ze 2 weken geleden dat het echt een fase is..
    ondertussen eet ze hier wel weer een boterham en bordje bambix.. fruit zonder stukjes gaat er ook in.. (met stukjes hoef ik nog niet eens te proberen) en de warme maaltijd hoeft ze ook echt niet..

Maar langzaamaan komt er us verbetering in..
    (nu hopen dat het zo blijft...)

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. goedemiddag!

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ben ik weer....ooooh, wat heb ik een leuk kerstsetje voor Tess gekocht. Zal straks even een fotootje spammen. Tess was vanmorgen NIET-TE-GENIETEN. Sodeju, wat een chagrijn, gelukkig kwam ze vanmiddag vrolijk uit bed en is ze nu lekker aan het klimmen en lachen.
    Ik heb lekker kunnen shoppen, terwijl Tessje lag te pitten. Hele gave warme grijze boots voor mij en uiteraard heel veel voor Tess.

Nu nog even spelen met de kleine meid en dan haar naar bed doen en de keuken moppen. Jan gaat even naar mediamarkt....oh oh oh, als hij maar niet zo gaat shoppen als mij....ha ha ha.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus; waar blijven de foto's

anoek; vervelend he, lijkt me zo leuk eens een dagje een ilse te hebben die gewoon eet, maar goed, zal wel weer goed komen.

sizzel; nora had het dus ook, heb besloten het nog een week te geven, anders is vragen bij de huisarts.

wel zonde van het geld, eten gaat de prullenbak in, heb al heel brood weggegooit a 2,50 euro want alleen het brood van de bakker at ze. Ga zakgeld verlaging geven denk ik ;)

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zooo... lekker wezen shoppen, boodschappen zijn binnen, droppie ligt te slapen, manlief ligt ziek op bed, stofzuiger staat klaar (maar die wacht maar even)... ff tijd voor mezelf! Dus ik ga weer eens ouderwets teruglezen en reageren! :D

@maja: aha... een ronde speen, daar had deze mama niet aan gedacht :oops:

@joma: maat 86... dochtertje van mijn vriendin is nu 16 maanden en kan nu net maat 86 aan... en zij heeft een gemiddelde bouw denk ik hihi
    Oh wat mooooooi die foto's van Dees... complimenten Dees! (en joma complimenten voor het mooie meisje op de foto's!)

Traphekje... hebben jullie dat al ja?... maar laten jullie je kleintje dan boven rondkruipen als je zelf druk bezig bent boven ofzo? Hier echt nog niet nodig...hmmm terwijl ik dit typ bedenk ik me dat natuurlijk niet iedereen een deur heeft beneden die de doorgang naar de trap blokkeerd... dus jullie zullen er vast een eentje hebben tegen het naar boven klauteren! ;)

Boney: super schattg tasje zeg! ikke wil ook! :) Hoe gaat het met je zus, nog last van dr nek? Hoop dat ze van de schrik bekomen zijn!
    aaah en lieve foto's een paar pagina's verder... leuk!

Suus: Fenne slaapt meestal nog wel 2 keer op een dag... we hebben 2 soorten dagen hier:
    09:30 opstaan
    12:00-14:00 slapen
    16:00-17:30 slapen
    of
    08:30 opstaan
    10:00-11:00 slapen
    14:00-16:00 slapen

Ichtus: hoe was het bij Roessingh? Hoe lang verwachten ze dat hij 'm nog nodig heeft?... en wat een slaapkop is Marijn nog steeds zeg!
    oh ik moest ff verder lezen... maar wat een super nieuws! jeeej... nog even volhouden Marijntje! :D

Mrijn: wat leuk weer iets van je te horen en wat een ongelooflijk mupke is Juul toch!

Maxicosi?... joh... dat sommige van jullie die nog gebruiken... Fenne was trouwens 8,5 kg toen ik de autostoel ben gaan gebruiken, maar ze kon toen al wel goed zelf zitten... ze zat er meteen prima in...

Debie: Ilse al wat gegeten?

Sizzel: Nora ook al zo'n moeite met eten?... hoe zou 't komen?

en nu... snel stofzuigen voor Fenne wakker wordt en ik aan het avondeten ga beginnen...

Deel Deze Pagina