He vedorie heb ik de foto van suus gemist. maja; jammer van je ongi klachten, maar wasdus verder wel erg gezellig. hier heeft paul net norrit gehaald,hoop dat het helpt, heb over uurtje sinterklaas op paul zijn werk. wen was het gezellig?
Zooo, Fenne heeft dr eerste kennismaking met Sint & Piet achter de rug... was echt heel leuk... want: vrolijke muziek + veel kindjes + lachende en gezellige mensen betekent voor Fenne dat ze totaal in haar element is... ze heeft alleen maar gestraalt en gelachen... dat betekent automatisch dat papa en mama ook stralen van trots! Zal zo wel even foto plaatsen... Ichtus: jammer dat ik programma gemist heb, had ik wel interressant gevonden... Suus: waar zijn de foto's nou? zien zien! Leuke kleertjes...! Zie dat nog maar een 4 wk vol te houden ja... Maja: balen van je hoge moekegehalte tijdens de stapavond ... maar ach, zo te horen heb je toch dikke pret gehad! Maarre 't was dus geen Tom Cruise zoals in de film Cocktail? Beetje jammerrrr... Suus & Debie: hmmm... misschien moet ik ook wat minder voorzichtig worden, maar jullie lopen natuurlijk ook paar weekjes voor op mij, dus ik moet nog erg wennen dat Fenne ineens de zwaartekracht leert kennen... MissN: gelukkig Jaydee weer wat beter... werkse!
Debie... verstanding van de Norrit... en dat brood met vezels activeert juist de darmen, wit brood stopt... veel plezier straks, hoop dat je darmen een beetje willen meewerken...
En nog eentje bij zwarte piet... (slechte kwaliteit, ben benieuwd naar de officiele foto's van de fotograaf die daar rond liep)
Agossie, wat leuk Wen! De eerste sinterklaas van Fenne en wat staat ze er weer mooi op.... En idd hoor, het is een kwestie van vertrouwen krijgen en dat heeft bij mij ook wel even geduurd, geef het de tijd. Oei, meiske is wakker.....ik ben weg..... Oja, ik heb net al een half uurtje gewerkt aan de opdracht van de studie. Ik is trots op mezelf....
FF snel... @Dees.. fijn dat je zo'n gevoel aan de healing overhoudt zeg.. en foto's... zal morgen s ff gaan spammen hier...whahahaha @Debie.. diaree.. hier ook al een paar dagen hoor.. gaat vanzelf weer weg.. heerst..bah @wen.. prachtig zeg die eerste PIET ontmoeting zo.. leuk hoor... @MYS.. dikke knuf... Vallen en opstaan.. hier ook ,maar t helmpje beschermt zijn koppie goed..whahahaha en dat opstaan moet je niet lettelrijk nemen hoor.. dat doe ik dan weer en hij valt weer terug..whahaha.. euh euh...bent alweer kwijt... Ik ben er morgen weer... KUZZZ
balonnen zijn altijd leuk.. vooral om in te bijten.... (jullie zien.. ik ben niet zo'n fotografeerheld, maar t idee is duidelijk)
zo weer ff gespamt.. kan ik morgen weer wat nieuwe maken.. zal ik morgen nog ff spammen.. wat ist rustig hier trouwens.. Ik ga ervandoor.. koffie leuten bij de buuf.... KUSSS