Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    grrrr... foto van suus gemist....

we zijn even keukens gaan kijken voor onze nieuwe keuken.. leuk.. maar oooooo zo duur.. vreselijk! maar ja.. goedkoop is duurkoop... en we hebben een hele mooie gezien bij de brugman.. misschien wordt het die wel!

en NORA HEEFT WEER WARM ETEN OP! na een week had madame toch weer zin in warm eten! (we hebben het gewoon elke dag aangeboden) dus ze heeft een potje leeggegeten! wij zijn weer blij! daarna nog lekker een peer met yoghurt op.. dus al met al.. goed gegeten!

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    debie.. het komt dus goed... (even hart onder de riem steken..) en hopen dat Nora morgen weer zo eet en ilse ook!

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    en ichy.. wat heeft marijn lange haren gekregen... wauw! mooi hoor.. Nora vind haar aanstaande ook erg knap!

4. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Even gauw terug gescrolled.

Eindelijk weer wat leuke foto's van Marijn wat een knapperd zeg.
    En wat staat hij daar lekker te graaien :)
    Ook leuke foto's van Fenne gezien.

Hier een onwijs irritante baby vandaag , gister naar schoonouders geweest (ong 2 uur rijden) en het was toch wat teveel van het goede.. we zijn te laat weg gegaan en nu hebben we er alle3 last van.
    Gelukkig kunnen we het een naam geven (drammertje.. :p)
    Verder gister een speelkleed gekregen van mn schoonouders en Deem kan ineens een stuk beter vooruit.
    We lieten hem gister even los en hij zette 2 stapjes voordat hij omkukelde haha.

Verder weinig , nu lekker bankhangen ontzettende pijn in mn rug.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sizzel dat geeft hoop.

Wen was dus ook geslaagd de sint.

Het was leuk oppaul zijn werk, eerst een uur een goochelaar en toen de sint, een leuke vloerpuzzel gehad vanaf 3 jaar :confused: en de koekjestrommel, ze is dus heerlijk verwend.

norrit slaat aan hopelijk blijft dat zo.

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    schijnbaar niemand dus

7. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    zien jullie mijn berichten wel ?

even ter controle hoor , vond de vraag naar ariel wel belangrijk , maar krijg geen reactie ....

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Neem aan dat als er niemand reageert mys dat niemand iets van haar heeft gehoord. Kan me voorstellen dat ze nog even wat tijd voor zichzelf wil hebben of het druk heeft. Volgens mij zijn er wel meerdere vaak een week afwezig, hoeft natuurlijk niet altijd slecht te zijn.
    Maar goed, das mijn kijk erop.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi Hoi allemaal!

Ben al een tijdje bezig met terug lezen. Maar zo eerst maar eens even dit bericht plaatsen.
    Peter en ik zijn de hele dag al zo melig al weetikwat...
    Gisteren drukke dag gehad. Was wel gezellig. Maar toch blij dat het voorbij is.
    Vandaag pyjama dag. Lekker zeg. Tessa was super goed in haar hum vandaag. Ze bleef kusjes geven en hoera doen!
    Ook kan ze sinds gisteren echt zelf gaan staan. Ze deed het heeeeel af en toe wel eens. Maar gisteren kon ze er geen genoeg van krijgen. Ook vandaag weer volop.
    Zeker in de box. Als we dan even niet opletten en ze staat, dan roept ze ons. Kijk eens wat ik kan? Gaaf hè 8)
    Gisteren was denk ik toch een beetje te druk voor haar. Het ging wel heel goed hoor, maar vannacht is ze het allemaal aan het verwerken geweest denk ik. Ze was elke 2u wakker. En alleen maar stil te krijgen bij mama.
    Peter is vandaag jarig. We hebben dus echt een heerlijk dagje gehad met z'n 3jes. Geen bezoek. Wel tig telefoontjes maar goed... Echt genieten dus. Van mij mag elke dag zo zijn.
    Net koffie op met TAART! :)
    Ik ben dat volgens mij helemaal vergeten te vertellen dat ik een super leuk kado heb gehad van Tessa voor m'n verjaardag. Een ketting van Proud mama. (ff plaatje zoeken)
    De lengte is echt precies goed en ik vind hem geweldig. Heb al veel leuke reacties gehad.
    En we zijn heel de dag al bezig met stukjes Paul de Leeuw. Die had gisteren een marathon uitzending en die hebben we opgenomen. We spoelen veel door, maar tis toch wel errug leuk (vind ik dan)
    Verder hier weer een drukke week voor de boeg. Peter moet veel overwerken. Vrijdag en zaterdag komt de goedheiligman bij mijn en Peter zijn fam.
    Ik hoop dat ik lief geweest ben en m'n verlangens krijg. Anders ga ik lekker in de zak mee naar Spanje. Lijkt me ook wel eens leuk.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lief dat je er aan denkt. Ze had toch behoorlijk wat last en had valium gehad om te ontspannen. Dat hielp niet echt. De dosis is behoorlijk opgehoogd en ze was lekker stoned nu :)

Dees:
    Klinkt best wel lekker zo'n healing. ;) Hoe voel je je vandaag?
    Ik pas m'n BH's echt niet meer van voor m'n zwangerschap. Heb laatst ze allemaal uit de kast gehaald en gepast. Ik baal er echt behoorlijk van. Ik heb zoveel mooie setjes. Echt duur ook. De strings draag ik nog wel, maar vind het echt zonde van de BH's. Ik bewaar ze nog wel voor ooit misschien. Als ik ben gestopt met de BV en ze zijn weer een beetje in vorm, dan ga ik nog eens passen.

Ruggeprik:
    Goed nieuws zeg! Als m'n volgende bevalling(en) net zo gaan als deze zal ik er geen gebruik van maken. Maar wel heel prettig dat de mogelijkheid er nu altijd is.

Blauwe plekken:
    Tessa valt hier ook regelmatig. Zeker dr knietjes zijn soms echt behoorlijk blauw. Soms valt ze echt hard en pak ik haar gelijk op. Maar soms valt het best mee. Dan kijkt ze eerst naar me. Als ik dan agossie Tessa... Kom maar hoor, zeg, dan gaat ze huilen.
    Als ik ga lachen of negeren, dan speelt ze vrolijk verder. (aanstellertje :) )
    Ze heeft hier ondertussen wel door hoe ze zich moet laten zakken. Als ze staat.

Maja:
    Alweer een beetje in het land der levenden? Hoe was je feesie? Klonk iig errug leuk!
    Ow, ik lees het al. Balen van je ongi zeg. Maar verder klinkt het als een geslaagd feest!

Debie:
    Hoe gaat het nu met je? Al een beetje opgenkapt?

Suus:
    Wat een geweldig setje voor Tess. Wel jammer dat ik jou foto heb gemist ;)
    Hoe gaat het met Tess? Nog last van de OK?

Wen:
    Wat leuk Fenne met sinterklaas.
    Hier hadden we gisteren sint op het werk. Maar ivm de verjaardagen zijn we niet gegaan. Volgend jaar beter. En bij Peter op z'n werk is het pas voor kids vanaf 4 jaar.

Ichtus:
    Stoerrrrrrr die foto van Marijn.
    En wat fijn dat het helmpje zo goed z'n werk doet!

Meer weet ik ff niet. Vind het wel ff goed zo. Zal zo nog ff wat foto's spammen hier.
    Nu ff de finale van exp. Robinson kijken. Spannend! Wie zou er winnen?
    Fijne avond nog allemaal

Kus

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Even op z'n kant kijken. Was vergeten om ze te draaien. Maar deze zijn van vandaag.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Morgen,

Boney leuke foto, die oogjes net boven de box uit. En wat kijken ze heerlijk trots he. Vind de ketting van proudmama ook super, heb die jij op het plaatje liet zien en dan een zwarte armband ervan.
    Dus Peter ook jarig, van harte.

BH; moet zeggen dat ik nu 3 maanden na stoppen met de bv weer mein eigen borsten terugkrijg maar dan wat minder stevig, beetje jammer. :(

Ilse heeft vannacht weer belabbert geslapen, steeds wakker en hoesten. Nu net fles gegeven en zij en paul pitten weer, ik kon niet meer slapen. :( Ilse en paul hoeven er pas 7uur uit, dus ga vaatwasser ff uitruimen en dan nog ff strijken. Ilse heeft inmiddels geen romper en hydrofiele doek meer in de kast dus ga daar maar mee beginnen :oops:

Fijne dag allemaal.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Wat een leuke foto's van Tessa! Wat staat ze stoerrrr! :) En idd, dat trotse koppie.. sweet!

Debie, succes met strijken.. :(
    Sneu voor Ilse, zo hoesten 's nachts. En jullie dus ook, balen!

Heb verder niet teruggelezen, duik ook zo mijn bed weer even in. Jeroen en Lune zijn net de deur uit. Ik kan nog lekker even pitten, moet om 11u bij de tandarts zijn :| Moet op controle. Ben een jaar niet geweest :oops: Normaal ga ik elk half jaar maar het kwam steeds niet uit met Lune, verhuizen, studie etc. Ook omdat ik nu naar een nieuwe tandarts moet ivm verhuizen, steeds gezeik met dossier opsturen enzo.
    Naja, lekker boeiende info ook zo op de vroege ochtend :rolleyes: (op de late ochtend trouwens ook, hoe lang kan je het hebben over een tandarts bezoekje..?)
    Nou, ik moet dus naar de tandarts, dat snappen jullie inmiddels denk ik wel.
    Ik duik mn bed weer in, dit wordt niks.

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morgen dames..

hier ook nog niks van Ariel gehoord Mys...

Hyves al geprobeerd?

Wat een skeetfoto's van Tessa en mooi zeg die ketting.. snap dat je er reuze blij mee bent.. errug lief hoor...

@Debie.. schiet niet echt op zo he. kan me voorstellen dat je er flink moedeloos van wordt.. misschien kan de zorglijn van het bureau (dat hebben we hier dan weer) uitkomst bieden.. als ik me zorgen maak maar t tis niet HA waardig dan bel ik hun altijd.. ze hebben altijd goede tips...misschien een idee

@Maja.. succes bij de bekkenbeul...

Marijn heeft zijn brood en fles op.. en ligt weer in bed...Hij is dan niet eens moe ofzo hoor.. tenmisnte dat lijkt ie niet, maar wil geewoon niks....als ik m dan weer op bed leg (vind ik dan eigenlijk jammer omdat ie er net uit is) dan is t goed en hoor ik m niet meer..gaat ie kletsen en dan slapen.. hij vind t kennelijk fijn in bed... maar soms zou ik m wel wat langer beneden willen hebben om te spelen ofzo...maar goed.. dat komt nog wel.....

Verder een rustig dagje hier...

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    goedemorgen!

wat een leuke foto's! Mooie ketting trouwens bones!

Ichtus, snap wel dat je af en toe zou willen dat ie meer wakker is. Maar hij heeft het blijkbaar nodig toch? Komt vanzelf wel joh.. straks zou je willen dat hij een uur naar bed toe zou gaan! haha

Debie, nora hoest ook echt super veel. Snot zit ook echt overal, ze wordt er zelf gek van. Heb tussikind van vsm gehaald en dat lijkt tegen het hoesten wel te helpen. nu ze ook minder hoest eet ze ineens ook weer.. dus daar kan het misschien ook wel aan liggen..

vandaag niet veel doen.. ja. opruimen, nora vermaken.. poetsen en koken.. (valt mee toch?)

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ga weer even iemand uit bed halen!

20. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    een reactie als ik heb er nog niks van gehoord of zo was welkom geweest ....

Deel Deze Pagina