@ ichtus , ja das wel jammer dan als marijn liever in bed ligt , maar wat je zelf ook al zegt , t komt nog wel , ( over een aantal jaar wil je niets liever dat hij in bed blijft hahahhahah ) @ maja , succes bij de tandarts ! @ botje , leuke fotos joh ! wat word ze toch groot @ Sizzel , daar ook al poetsen hier ook , zo m rijtje maar weer maken ! de rest dikke knuff
Je kunt niet altijd overal op reageren, die discussie hebben we al zo ontzettend vaak gevoerd.. wordt er moe van. Ik heb een beetje hetzelfde als debie, iedereen komt wanneer ze zin hebben om te komen!
haal ik madame net uit bed.. alles groen van het snot.. jakkie... straks maar even de spenen e.d. uitkoken.. die was ook groen.. kon geen speen meer ontdekken.. ieeeeeeeeks.... ale: en zij maar lachen.. de slieren hingen aan en over haar gezicht..
nou nee sizzel daar ging het niet om , ik maak me gewoon zorgen , de laatste melding was dat ze ziek was vaak flauw viel en zo , ben gewoon bezorgd , ik weet ook wel dat we niet altijd overal op kunne reageren en die discussie wilde ik ook echt niet opnieuw beginnen , nogmaals ik maak gewoon zorgen .... vandaar de vraag er naar ..
Ik zet de computer aan om even hier bij te lezen en het is hier op de vroege ochtend gelijk heel gezellig... Iedereen dikke knuffel, ik ga weer!
Ok, maar dan wil ik er nu ook niets meer over horen! [-X Gaat wel goed hier Mys... Erg moe! Maar dat zal blijkbaar wel nooit meer ophouden! Aaron kan nu supergoed staan! Alleen hij weet niet hoe hij weer terug moet, dus dan is het huilen! Hoe gaat het met jou en Bryan? En hoe is het eigenlijk met je dieet? Nog wat mee bezig? Of toch te moeilijk?
hahaha mij hoor je er niet meer over ... goed joh dat hij kan staan , in het begin was gaan zitte hier ook een ramp maar met de tijd had hij door hoe hij weer omlaag kon met mij , mja ook heel moe gister avond heb ik voor het eerst een slaappil genomen , en die hielp zelfs niet ... echt nachten wakker , word er niet goed van ... bryan is met iets aan het sukkelen , ik weet alleen niet wat , zijn temp is nu al vanaf donderdag hoger als normaal , tussen 38 n 38,5 ... ach ja ... verder heeft hij nergens last van , dus kan het ook niet ergens aan koppelen ,.. dieet , ik ontbijt nog steeds .... dat was mijn struikelpunt , maar voor de rest vind ik het nog erg moeilijk ...
even toch een planning voor vandaag ,.... - keuken opnieuw inrichten ..... - toch de kast naar binnen voor speelgoed , - wassen - en dus drogen - bryan bezig houden - en koken ( als week nog niet wat )
Echt balen van die slapeloze nachten mys! Dat zelfs een slaappil niet helpt! Wat slik je? En was je al es naar de huisarts geweest? En inderdaad, ontbijten is heel goed, nooit overslaan! Ik ga even een heel jengelig kindje hier naar bed brengen! En ik kruip er lekker zelf ook nog even in . x
ik heb themazepam gekregen tijdens de zwangerschap , daar heb ik er toen maar 1 van gebruikt , dus heb er nog een paar over , normaal kon ik die ook niet nemen omdat ron nie thuis is en ik niet wil dat ik bryan niet hoor .... maar ron is nu thuis .. dus nu kon ik het proberen , maar goed het helpt dus niet
Goedemorgen allemaal. Leuke foto's weer gezien , en een beebje met een relatief grote brocollie haha. Het ziet er wel heel leuk uit dat rapley gebeuren , en zo te zien vind ze het heerlijk. Geef je nou alles zo Boney? en geef je er dan nog bij? of is dit haar hoofdmaaltijd? Verder hebben we hier nog steeds een vervelende Deem. Tis tegenwoordig leuk om te gillen en schreeuwen als iets je niet lukt , of als je iets niet krijgt. Het slaan krabben en knijpen is ook weer erger geworden. We blijven maar roepen damian niet slaan , doe maar aaien.. of gewoon Damian nee. Wat een strijd met een klein manneke van 9.5 maand! Heb net een filmpje van hem gemaakt , hij stond met een lepel en hij wilde de beker erbij hebben (leeg) maar omdat hij zijn zin niet kreeg gaat hij gillen. Op dit filmpje viel het nog wel mee. Uiteindelijk dacht hij ik ga hem zelf wel halen hoor! http://tinypic.com/player.php?v=14buhpy&s=4
En weer wakker.. Schattig filmpje Beertje! Klein ondeugend mannetje Maar dat krabben en knijpen is wel heel vervelend. Lune doet dat ook, vooral als ze moe is. Dan zit ze bij me en gaat me dan heel arrogant aankijken en knijpt me flink Dan zeg ik streng 'nee' en pak haar handje weg. Ooh, mevrouw weet dondersgoed dat het nuet mag inmiddels. Ze kijkt namelijk al naar me hoe ik ga reageren en gaat daarna heel lief en mopperend tegelijk tegen me aanliggen.. Duveltje! Mys, ik begin er nog wel even over Ik snap best dat je je zorgen maakt om Ariel, idd was ze steeds niet lekker en is al een hele poos niet geweest. Ik denk juist als er echt wat aan de hand is ze het wel laat weten. Het lastige maar ik vind ook prettige hier, is dat je eigenlijk geen verantwoordelijkheid hebt om je te laten 'zien'. Ichtus, Marijn slaapkopje Lune ligt tussendoor ook heel veel op bed. Ik breng haar soms wel 6x op een dag naar bed. Dan vraag ik me ook wel eens af hoe ze alles moet leren, niet zo vreemd dat ze nog niet zoveel kan en doet hihi.. Komt vanzelf. Sizzel, succes met de snot, jak Ik heb bij Lune 's ochtends wel eens zo'n opgedroogde plak onder haar neus moeten wegpeuteren, het was net een dikke groene snor, bah! Thirza, wat goed van Aaron dat hij kan staan! En dan terug naar zitten komt vanzelf goed (hoop ik voor je hihi) Ow.. Ik heb toch zo geen zin in de tandarts.. Ben echt een mietje wat dat betreft. Ojaaa, Suus, de schoentjes zijn binnen! Lune heeft ze gisteren al aangehad naar de verjaardag. Ze wil ze wel steeds uittrekken, en soms lukt het, grr.. De maat is perfect, maar voor nu.. Als ik ze koop denk ik toch een maatje groter.. En ik twijfel dan ook tussen zachtroze of fuxia. Ik vind fuxia denk ik de mooiste kleur maar zachtroze combineert denk ik beter bij al haar kleertjes. Lastig!
Maja hier is het idd ook zo dat hij weet dat t niet mag. Vaak als we nee zeggen gaat zijn handje al richting zijn mond en begint hij te huilen. Of alleen zijn vingertje in zn mond, prachtig gezicht en heel erg moeilijk om niet te lachen dan. Succes bij de tandarts , hier nog zon poeperd
Ja, dat niet lachen is idd nog het moeilijkst Ze kan me ook zo uit de hoogte aankijken, echt niet normaal. Dan moet ik verschrikkelijk hard mijn best doen om niet in de lach te schieten. Ben weer terug van de tandarts dus. 2 gaatjes Zaten verstopt onder een vulling. Echt balen, heb al 3 jaar geen gaatje gehad en nu 2. Leuke tandarts trouwens, behoorlijk aantrekkelijk exemplaar. Beetje jammer dat ie je dan in je kwetsbare muil zit te gluren en te prikken.. Ik kan dan geen grapjes maken en voel me zeer opgelaten. Ach, misschien maar goed ook Zo even centrum in, sinterklaas inkopen doen. Hoewel, eerst even de 'kinderen' lezen, heb ik net gekocht. jeej.
Hallo dames! Ik zag dat ik gemist werd! Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen! (en voor het lange wachten op de dvds van viv en mys ) T was een tijdje heel moeilijk voor mij om hier te komen....en net toen ik dacht dat het wel weer wat beter ging, werd ik ongesteld. En uiteraard begonnen de tranen weer opnieuw! Werk nu halve dagen, want op de 1 of andere manier heb ik onwijs veel hoofdpijn gekregen. Het gaat nu gelukkig weer wat beter en het is misschien ook wel goed om hier weer vaker te komen.... Kan ik af en toe nog een beetje me hart uitstorten Met Rosalie gaat alles opzich goed, alleen het slapen is echt een drama! Of ze word ieder uur wakker, of ze word om half 4 wakker en wil dan niet meer naar dr eigen bed Eten gaat gelukkig goed! En ze probeert een beetje stapjes langs de box en de tafel te zetten! Erg leuk! Heb ook een nieuwe hobby...nou ja soort van. Ik ben bezig met het verkopen van tweedehands baby/kindermerkkleding Heb ik nog belangrijke dingen gemist hier?
och arel ben blij weer wat van je te lezen maakte me echt zorgen, ja snap dat het allemaal niet zo makkelijk was , maar ben blij dat het iets beter gaat , leuke hobby wil ik ook @ dvd s, komt wel goed meis
Hè Ariel! Je hebt m'n sms dus gehad. ER werd hier net gedaan of er heel wat aan de hand zou zijn dus vandaar m'n sms. Fijn wat van je te horen En kom hier maar fijn je hart luchten hoor. En voel je vooral niet VERPLICHT om hier te MOETEN posten.