hallo meiden. zo ook ik ben er maar ff. druk druk druk. gister alle sint kadoos in huis gehaald,alles ingepakt dus ben er klaar voor. vrijdagavond komen er 2 pieten dus ben beneiwud. keano zal wel gaan huilen want die vind de pieten maar niets hoor. ik heb trouwens leuke slofjes gehaald van het merk boumies. tjee wat schrok ik van de prijs zeg,29,95 vind ik best prijzig. mijn man zei al nou dat had ik er niet aan uit gegeven. nu heb ik maat m en zijn zelfs nog te groot terwijl het voor 6-12mnd is. zo ga weer weg dames,fijne avond allemaal
Meiske balen dat Sofie nog zo hangerig is zeg , hopelijk weet je gauw waar het vandaan komt. Lianda leuk dat je alles al klaar hebt , de pieten kunnen komen dus Wel erg duur hoor die slofjes pff.. ik zou het er ook niet aan uitgeven! Ik ga mijn mandje opzoeken , of ik kruip er lekker bij Damian bij (krakboem weg verwarming?) weltrusten allemaal.
iK zag het meiske. Thanks. Maar ik ben al aan het puzzelen met andere kado's van de lijstjes en als ik het niet koop, dan kom ik beter uit met de prijs. Ze hebben het bij Traa in Hellevoet. Maar daar ga ik echt niet speciaal voor rijden. Morgen gaat Tessa naar het kdv en heb ik mooi even m'n handen vrij om inkopen te doen. Boeken heb ik al bij bol besteld dus dat is handig. Ik zoek nog een leuk kado voor mij moeder en vader. Voor allebei een kado. Help eens denken?
Denk, denk, moeilijk hoor! Ga even een derde poging doen om Sofie op bed te krijgen en denk ondertussen door!
volgens mij is dat ook online te bestellen: http://www.ritualsshop.nl/ dus als je weet wat je wilt alleen weet ik niet hoeveel verzendkosten eraan verbonden zijn.
goeieavond... @Dees... meis.. als ik je verhaal zo lees...herken ik wel wat.. alsof de muur die je gevoel altijd zo veilig binnen de perken hield en dus enige controle gaf ineens is verdwenen.. Je gevoelens en alle angst, verdriet, liefde, verlangens, pijn, onmacht, verloren zijn, maar ook geluk en al het moois dat je ervaart kan nu dwars door elkaar lopen en vooral onbegrenst alle kantenop.. Als controlefreak weet je geen raad met dit geheel.. De controle over je gevoel is immer compleet zoek.. het doet wat ze wil maar luistert niet meer naar jou.. Het is vrij en dat is mooi en goed, maar voor jou is het een warboel en HET woord van het jaar CONTROLE is missing.. Ik herken het zo... ik ben ook goed in muurtjes bouwen..alles van mezelf in veilige hokjes plaatsen.. als er dan iemand voorbij komt die in een rap tempo die muurtjes omtrapt en het metselwerk dat ik toch redelijk vakkundig had neergezet in 1 beweging ontdoet van het voegsel dan voel ik me vreselijk verloren.. heerlijk in het begin, want eindelijk kun je je eigen ik even kwijt, maar daarna.. wat moet je er dan mee.. ik kan er iig niets mee dan.. heel langzaam weet en voel ik dat het weer een plekje krijgt.. dat de gevoelens weer terugkeren van hun vrije wereldreis en weer huiswaarts gaan.. Ze zoeken en vinden langzaam hun juiste plaats om mij weer heel langzaam mijn rust terug te gunnen.. (pfffff wat een beeldspraak weer, maar goed.. wilde het even met je delen.. en dus ook met de rest hier...) *zucht* @Mys.. knuff en rustig an meis.. we zien je wel weer verschijnen.. je hebt mijn nummer als het goed is dus als er wat is......just dial... @Maja.. heerlijk hoe ik altijd in een deuk lig om je woorden. jullie kunnen er wat van...Heerlijke SNOTPLAKAATPRAAT! Hier trouwens ook ineens weer flinke groene drek parade.. bij alle drie...FEEST! @BOnes.. dat wilde ik ook vragen.. doe je al het eten zo geven als de idd iets oversized broccoli..? (geweldige foto trouwens!) ik prak braaf alles.. doe ik bij de anderen ook anders eten ze niks.. maar lijkt me heerlijk om ze gewoon op te scheppen en dat ze danook zouden eten..... @Meiske. hoest nu.. alweer wat warmer? of inmiddels misselijk van de pepernoten? @Wen.. HOI EN DOEI DAN OOK MAAR! maar ben het wel met debie eens.. DAT KAN NATUURLIJK NIET!..whahahahaha (geinke he) @Dwaas.. ik geef je zo even een ontzettend dikke knufffffff euh....Beer.. dat filmpje.. leuk hoor.. dat doet marijn ook, maar ik zie het niet als vervelend.. vind t juist leuk dat gekraai.. misschien als ie boos zou worden dat t anders wordt, maar dat merk ik niet echt aan marijn....je ziet wel dat t een enorme ontdeugd is ja..whahaha.. heerlijk ventje.. .... verder benik t ff kwijt....
Ik ben er inmiddels al uit. Voor mn ma een boek Voor m'n pa een dvd Voor m'n schoonmoeder 2 boeken en daar koop ik nog dove gezichtscreme bij En voor nog iemand koop ik een klein tosti ijzer, kneipp huidolie, aubergine kaarsen en thee. Budget voor de laatste 2 is ong. 35 euro. Voor m'n ouders is een extraatje. We doen met mijn fam eigenlijk niet zo veel aan sint dit jaar, maar dat is een lang verhaal. Maar wil ze toch graag wat geven. Ik ga kolven
Dames ik ga bankhangen en niks doen.... ben MOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!...ach ik duikt t bed maar in denk ik...nog beter plan... Tot morgen..Accu is NU leeg... DOEIIIII KUZZZ
En toen lag Erik in het ziekenhuis.......... Hij is tijdens het squazen "ingestort". Het is de laatste weken zo vreselijk druk geweest en nu was het blijkbaar teveel. Hij werd erg misselijk en duizelig en alles tintelde enzo... Ambulance erbij, toch voor de zekerheid naar het ziekenhuis toe. En uiteindelijk na veel onderzoeken kwam de diagnose: Een hele zware migraine aanval. Heeft hij nog nooit last van gehad! Het is echt zwaar, hij kan amper normaal praten, op zijn benen staan lukt ook nauwelijks! Gelukkig is hij nu wel thuis, hij mocht thuis lekker slapen. HIj moet 1 week bedrust houden en 1 week gewoon rustig aan doen. Gelukkig heeft hij daarna 3 weken vakantie. Dus hij hoeft dit jaar niet meer te werken. Kan hij lekker thuis blijven! Even helemaal bijkomen! Zo hee wat ben ik geschrokken! Gelijk het ergste denken natuurlijk ("wat moet ik zonder hem"). En gelukkig is Migraine niet een ernstige ziekte, allen super vervelend. Alleen op dit moment is het wel super erg, en dus voor hem echt beroerd! HIj is er echt super ziek van! Zo heb ik hem nog nooit gezien... Nou dat heb ik ook weer van me afgepraat... Slaap lekker iedereen! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Jemig thirza, wat zul jij geschrokken zijn zeg. Wel fijn dat hij gelijk goed is opgevangen. En laat hem maar goed uitrusten de komende weken. Sterkte ermee. Vivi, jij succes met school.
thirza; Houd hem maar lekker thuis om flink te vertroetelen. Hopelijk knap hij snel weer. Beterschap voor je mannetje. meiden foei, zeg ik hoi en doei mag niet doen jullie het stiekem aalemaal Er word ook nooit naar mij geluistert dus jullie vinden kdv ook raar, vandaag past mijn vriendin op, morgen gaat ze wel. Moet naar mijn werk, fijne dag allemaal. ps, wij doen niet aan de sinterklaas, ze is toch nog te jong en heeft het op paul zijn werk al gevierd zeg maar.
Mogguh schatten, Ichtus, ik weet dat wij een beetje hetzelfde in elkaar zitten. Zou het in de naam zitten ? Ik denk dat we het daarom ook zo goed kunnen vinden met elkaar . Herkenbaar wat je schrijft, jij weet het altijd zo mooi op papier te krijgen. Jeetje Thirza, wat een schrik. Gelukkig is het 'alleen maar' migraine. Het is niet minder vervelend hoor want migraine is ook erg naar. Ik heb het niet zo heel vaak meer maar bij een aanval ben je goed ziek. Beterschap met hem. Let je wel op dat je nu niet jezelf voorbij gaat Ik moet ineens even aan Naatje denken. Hoe gaat het nu meid? Je bent nog niet uit je dipje he? Dikke knuf en ik denk aan je. Debie, ik vond het nogal mutserig van het kdv. Straks gaan ze ook bellen als er een scheet dwars zit. Hier zouden ze zeggen: niet paniekeren . Wij niet naar jou luisteren? Iedereen reageert op je dussuh, hoezooooo Suuuuuuuuuusssssssssssssssjuhhhhhhhhhhhh, hoe istie met juhhhhhhh? Wennepen, ik vind die avatar zo schattig he. Je zou er toch zo bij kruipen Maja, ik zie gewoon helemaal voor me hoe jullie hebben lopen keten. Ik mis dat weleens, die goeie ouwe tijd dat ik ook zo kon beesten. Leuk Boney, al die kadootjes. Wij gaan het zaterdag vieren bij mijn schoonouders. Mijn zwager en zijn vriendin komen ook. Zij heeft uit haar vorige relatie een tweeling en die komen ook. We hebben maar Playmobiel voor ze gekocht. Ze zijn 9 en dat is zo'n lastige leeftijd met kadootjes kopen. Meiske, hoe is de nacht nu gegaan? Luuk spookt ook steeds weer en ik denk dat ik gewoon niet genoeg voeding meer heb. Daarbij weigert hij vaak te drinken bij me dus de avondvoeding gaat er ook af. Eergisteren heeft hij een flesje bij ons op bed gehad en hij lag heerlijk ontspannen. Hij heeft ook tot 7 uur geslapen toen, tenminste, we hebben hem toen wakker moeten maken. De rest die ik vergeet, dikke knuffel. Gisteren kreeg ik nog een mail van mijn peute dat ik haar mocht bellen. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. Ze brak meteen het ijs een beetje. Toen ze opnam zei ze: ha Desiree. Dus ikke: hoe weet jij dat (ik belde een half uur na de mail pas)? Zegt ze: jahaaa, ik ben helderziend he. Ik lachend: je hebt gewoon een nummermelder . Mgoe, we hebben dus anderhalf uur aan de telefoon gezeten. Eigenlijk doe ik het allemaal volgens het boekje. Dat ik me daar niet beter door ga voelen begreep ze wel. We hebben heerlijk gekletst en serieus gepraat. We lijken in veel dingen best op elkaar en het klikt heel erg goed. Ik krijg ook steeds meer vage dingen op spiritueel gebied (ik zag een foto op internet van mijn ex en zag in een flits dat hij doodongelukkig is bijvoorbeeld) en zij gaat me helpen dat verder gte ontwikkelen. Na het afronden van de therapie wil ze ook contact houden en dat wil ik ook heel graag. Ik heb er dus eigenlijk een goede vriendin bij, heerlijk! Ik voel me een stuk beter maar nog steeds erg onrustig. Mijn veilige muurtjes brokkelen af en ik vind het allemaal doodeng. Ik begin ook erg te veranderen en ook dat is wennen. Luuk gaat morgen voor het eerst naar het kdv. Omdat ik therapie heb en anders heen en weer moet rijden is het zo het rustigst voor beiden. Vandaag alvast wat spulletjes klaarzetten en zijn naam erop maken. Ik vind het leuk dat hij gaat, lekker met andere kindjes spelen. Zijn 3de tandje is nu ook goed door. Ik mocht steeds niet kijken en voelen maar zondag zag ik het ineens. Die aan de andere kant komt er ook aan denk ik want hij zit hevig te kwijlen en steeds op zijn vingers te bijten. Daarbij de rode wangen en het vaker huilen dus ja, tandjes! Ik ga nu mijn ontbijtje maken en dan wat in huis rommelen, tot later!
Mogguh, Wat een rust hier! Ik keek bij de lijst en de feb.mama's stonden gewoon bijna onderaan Dees, wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je peute. Ben blij dat dat je goed heeft gedaan. Thirza, jemig wat zal jij geschrokken zijn En wat logisch dat je dan van die enge gedachtes krijgt. Dan voel je je ineens zo kwetsbaar. Ik hoop dat Erik snel weer opknapt meis. Rustig aan en een knuf! Boney, mail dat je tasje is verzonden? Ik heb nie dat mailtje.. Ikke wil ook! Ichy, alledrie de kinders groene drek? Jak! Succes met krabben haha! En je zei dat Marijn 'niet zoveel deed' en meneer staat ineens? Goedzo kerel! Wen, hoi doei? Wasdanou? Ongezellig zeg Lune schuift op dit moment in haar poepbroek de kamer door.. Ik zal haar zo in bad gooien, lekker eem de kont wass´n. Hoe doen jullie badderen eigenlijk als je geen grote mensen bad hebt= vraagteken, maar de tekens zijn weer in de warrel.. hoe verander je dat nog maar.. vraagteken.. Ik zet Lune nog in de tummy maar dat pas eigenlijk net niet meer. Kan er ook zo´n zitje in een babybadje dat ze goed blijven zitten= vraagteken Hmm, vraag me af of het nodig is, ze zit al heel stevig.
Helleuw, Wij hebben wel een groot bad maar ik zet hem ook weleens gewoon in zijn eigen badje. Nadeel is dat Luuk zo'n woelwater is en nog weleens uitglijdt. Ik moet er ook altijd bij blijven want hij gaat dan weleens koppie onder . In het grote bad kruipt hij lekker rond en gaat af en toe staan om vervolgens weer uit te glijden. Prachtig gezicht, dat kleine lijffie, blote kontje naar achter en glijden maar. Hij is wakker dus ik ga hem halen, aankleden, samen lunchen en dan even wandelen.
Oh enne er kan zeker een zitje in het badje hoor , die gebruiken wij hier ook is echt ideaal.. Daar kan hij in zitten en liggen , vooral heel handig als je het badderen alleen doet.