Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En goed contact met je buren is juist zo fijn...

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hier vannacht voor het eerst Natusan gebruikt tijdens het nachtelijk badje na het spuugincident ;) Ze viel daarna heel snel in slaap...
    Het was het laatste restje uit de fles (want had de fles tijdens zwangerschap voor mijn eigen badjes gebruikt)... dus net op boodschappenlijstje gezet, want volgens mij werkt dit bij Fenne ook! :D

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik wil zoooo graag weer in bad. Vloeien is bijna over. Eigenlijk is het al over.
    Ga het voor het weekend maar eens inplannen. Want ik wil wel dat Peter ook thuis is zodat ik echt rustig kan liggen.

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Vind het zo sneu, hoor haar nu over de babyfoon gewoon snotteren... en dat terwijl ze wel ligt te slapen... wat zou ik nog meer kunnen doen tegen snotneus? Heb al uitgezogen en heb zoutoplossing...

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik ben vorige week al in bad geweest... was een paar dagen dat ik niet vloeide, dus dacht: doe het gewoon!... was heerlijk hoor, lekker boekje gelezen enzo!

Denk trouwens dat vloeien bij mij nu echt over is sinds eergisteren! Jeej! :D

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ach wen. Lijkt me zo zielig.
    Gelukkig heeft Tessa het nog niet gehad.

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Bij mij is het vanaf maandag echt over. Draag nog wel inlegkruisjes. Vind het nog een beetje eng. Maar goed, ben wel ruim 4.5 week 'ongesteld' geweest.
    Nu nog de stap maken voor seks... Vind het echt eng. :oops:

8. amma

amma Bekend lid

1 nov 2006
    824
    0
    0
    @Wen je kunt een ui doorsnijden en een helft in het bedje leggen, boven in de hoek. Het gaat niet lekker ruiken, maar het helpt wel.
    Ik heb t bij Noah al twee keer met succes gedaan.

@JAaaaa, konden ze maar praten.... soms is het om radeloos van te worden als je niet weet wat ze willen/nodig hebben. ZUCHT

@Hoe vaak voeden: in het boekje dat ik bij de bakerdoeken kreeg van Ria Blom staat als richtlijn dat er minimaal 2 uur tussen de voedingen moet zitten, en overdag MAX 4 uur (anders is de kans dat ze snachts meer gaan komen, om in te halen ahw.) Ikzelf ben wel blij met deze duidelijke richtlijn.
    Want nu heb ik niet meer het idee dat ik de boel moet rekken als hij na 2 uurtjes komt, maar ook niet het gevoel dat ik hem steeds moet aanleggen als hij honger lijkt te hebben.
    Maar goed, da's met borstvoeden, weet niet hoe het werkt als je de BV in de fles geeft Dees.

@Dees, lekkere buurman heb jij :rolleyes:

@Het bakeravontuur:
    Ben nog steeds erg blij ermee. Heb het gevoel dat het Noah goed doet.
    Alleen vandaag moest ik hem wel 2 keer laten huilen en daar ben ik toch echt heel slecht in! Heb hem nog nooit langer dan 5 minuten laten huilen, maar nu huilde hij bijna 15min. Pfff, dan wordt ik echt gestressed. Maar het is me gelukt en hij is in slaap gevallen...........

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hey Amma, tis mijn buurman hoor. Misschien heeft Dees ook een irritante buurman....ha ha ha.
    Fijn dat de bakerdoeken werken....super! En het blijft moeilijk om de kleine te laten huilen. Maar vaak hebben ze dat nodig om in slaap te komen. Tess valt ook weleens na een heftige snik diep in slaap.

Wen, geef Fenne een dikke knuffel en kus van mij en Tess! Wie weet helpt dat wel.

Oh meiden, ik zou zooooooooo graag in bad willen. Maar we hebben helaas geen bad en mijn ouders ook niet. Zou er een moord voor doen om er nu een half uurtje te mogen inliggen....heerlijk ontspannen.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    middag,

bad; afgelopen weekend, echt heerlijk.

sex; gister weer voorzichtig gedaan, en viel me reuze mee, was echt bang met litteken, maar met de beentjes wijd :oops: ;) , ging het prima. :oops: :oops: :oops:

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus, balen zeg dat je geen bad hebt. In m'n zwangerschap heb ik er ook zo van genoten.
    Maar je mag wel hier heen komen hoor, heb lekkere olie enzo staan... Krijg je er een magnum bij... ;)

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gelukkig debie! Blij om te horen. Ben echt bang dat het pijn doet. Heb best nog pijn aan m'n litteken.

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ben trouwens ook verzot op douchen sinds de zwangerschap, daarvoor altijd vlug, nu echt lang. heerlijk

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier had ik van de een op de andere dag geen pijn meer, nu sinds dag of 4 over, heerlijk.

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zouden we trouwens moeten boeken 10 april?

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lijkt me wel verstandig ja!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Heb alles teruglezen, en ben alles weer vergeten! (schaam, schaam) (t is druk in mijn hoofd met de verhuizing enzo)

Maar wilde effe vertellen dat ze net belde van EDC! En ik ben aangenomen! Weer een zorg minder! jeeeej

18. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Van harte Debora, jeeeey!

Suus, je mag hier ook in bad maar het is een beetje ver rijden denk ik :)

Over de meeting, ja, lijkt me verstandig om te reserveren en dan een plek wat achteraf en ver van de rokers. De rookvrije tafels zitten middenin de ruimte en grenzen aan de rokers. Ook is het heel klein, lekker over nagedacht dus.

Bad, jaaaaaa, ik ga zo weer, als Olaf thuis is.

Ah, zoonlief lijkt wakker. Toch een aardige ruk slaap gehad zo. Zo lekker een flesje en dan knuffelen en weer slapen. Ik kijk uit naar de tijd dat ze meer wakker zijn hoor.

Brabbelt jullie kleintje ook al zo lekker? Luuk verteld soms hele verhalen aan me en maar lachen, zooooo genieten is dat.

Oeps, zoonlief roept me nu echt, kben weg :)

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd Debora!

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533