Kan het niet laten.. Suus, kop in het zand, goedzo, de beste tactiek! Dees, ik zou zeggen, grijp Olaf bij zijn lurven (en ballen), gooi je haar los en laat je gaan.
Geen idee. Trouwens, ik heb eens een serieuze vraag: heeft iemand van jullie weleens de fantasie gehad om het met een vrouw te doen
Hier staat de nieuwe ?! fiets met nieuw ?! zitje al maanden in de schuur. Kan me er nog niet toe zetten. Wil ik liever als het iets warmer is met haar fietsen. Straks in de lente lijkt het me helemaal het einde.
Het lijkt mij ook wel leuk om te fietsen met Mike. Ook goed voor mijn conditie. Maar ik durf het niet aan hier in die drukke stad
Jemig Dees, leuke vragen..... Ja, maar het blijft dan echt bij een fantasie. Ben niet van plan om het daadwerkelijk uit te voeren....
dees; nieuwsgierig, echt fantasie niet, maar geloof ik geen behoefte het ooit echt te proberen. haha hier is ooit een heel leuk topic over geweest
Nou dat bedoel ik. Ik heb nu iets heel vaags, ik voel me aangetrokken tot een vrouw maar moet niet denken aan seks met haar. Alleen zou ik weleens gewoon tegen haar aan willen kruipen ofzo maar niet intiem....Vaag