Mijn peute ja, we hebben her er gisteren ook over gehad. Ik heb niet gezegd dat ik dat bij haar heb maar dat weet ze wel denk ik. Ik mis warmte ja, zachtheid, geborgenheid enzo.....
je peute zou ik me goed kunnen voorstellen, het vertrouwd voelen bij iemand, jullie delen ook een bepaald soort intimiteit.
hihi die Maja! Ik snap wel dat je dat voelt Dees... zij geeft je de geborgenheid en het vertrouwen dat je zoekt...
Daarom vraag ik het ook dees. Het is heel normaal om dat soort gevoelens te hebben bij haar. Wat suus zegt, jullie delen een bepaalde intimiteit. Je voelt je geborgen en vertrouwd bij haar, kijkt misschien zelfs een beetje tegen haar op. Dan kan je goed dat soort dingen gaan voelen. Wen, vin ziek? Heeft ie dan?
Maja is een slettebak, na na na na naaaaaa Mijn peute en ik delen best veel inderdaad. We begrijpen elkaar ook wel goed. Maar ik had alleen maar een prettig gevoel bij haar. Sinds eergisteren ook een behoefte om dichtbij haar te zijn. Ik heb het verteld maar niet dat het over haar gaat. Ze is alleen helderziend dus ja Ik hoor het morgen wel haha
Tja, dan hangt er vast ook al een spanning tussen jullie.....dat versterkt de gevoelens nog eens.... Oooh, dat mis ik weleens....die verliefde spanning....