Truste Debie en Naatje Drive is er hier al heel lang niet meer. Ik vind het ook saai en heb erover proberen te praten maar er veranderd niks. En naar Yvonne trek ik nu toe omdat die me het gevoel geeft dat ik bijzonder ben. Ze vind me ook mooi heeft ze gezegd. Ik heb gevraagd of ze wat in haar ogen had
Doeg debie en naatje. We hebben jullie toch niet weggejaagd? Suus, oe dat herken ik zo! Als ik stress heb/ druk ben ben ik ook in staat Jeroen door een sleutelgat te proppen. Die arme jongen ligt sipjes op de bank te wachten tot ik bij hen kom liggen. Zak het doen? Jaa, ik ga hem nu toch vergezellen. Praten jullie nog maar even door over mijn favoriete onderwerp, ik haal het later wel in Dikke kus meiden!
ik ben er nog steeds hoor.. kwam eigenlijk alleen goedeavond zeggen.. maar tis gezellig hier lees ik wel!
Ach Dees, je hebt echt een veel te laag zelfbeeld. Neem dat aub mee in het veranderplan, want je bent een hele mooie meid. Met een super uitstraling en dat maakt een mens juist erg mooi!
Ooh, Sizzel is er nog. Hoestie meid? Suus, daar zijn we ook al heel hard mee bezig. Alleen is dat niet zomaar veranderd, zit er zo ingebakken. Morgen krijg ik weer een healing als het goed is.
Nou Maja, doe met je mee en zal eens lekker geforceerd lief en optimistisch naast mijn mannetje voegen. Lieve meiden, lees morgen wel terug welke wending de gesprekken hier gekregen hebben. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Truste Suuske Jullie zijn lief. Neeeee Sizzel, egnie. Veel te bang dat ze nee zegt en ik het hele contact om zeep help. Maar ik denk dat ze er morgen zelf over gaat beginnen.