Jezus meiden, schrik me een hoedje... Zit terug te lezen en te lachen om jullie en dan zie ik het laatste berichtje... Hoe is het met hem? Jezusmina... Dat is nogal niet wat... Pfffft... Sterkte ermee meid.
Ik ga naar bed. Ik heb Thirza al gepbt. Ze heeft nu mijn nummer. Ik hoop echt dat het allemaal meevalt... Bah, ik had al zo'n kut avond op m'n werk en dan nog eens dit nieuws. Baal er van dat Peter al slaapt... Tot morgen meiden. Truste allemaal.
En daar zat ik weer. Tessa is al anderhalf uur aan het huilen. Als ze bij ons is is het keten en lachen geblazen. Klaarwakker. Ligt ze in bed, dan is het gillen... Net een poosje laten huilen, maar dat werkt dus niet. Ze stop niet! Gevolg: een heel erg overstuur kind... Peter is ze nu rustig aan het krijgen. En volgens mij lukt dat aardig. Ze had al een paar keer bij mij gedronken en nu heb ik niks meer. Heb net 100 KV gemaakt en kijken of ze het daarop doet.
Nou honger was het dus niet. Peter zei dat ze slokjes nam en toen niet meer. Hij heeft dr luier verschoond en nu slaapt ze. Misschien was het de luier die dwars zat, maar ze had niet gepoept. Nou ja, ik snap het ook niet meer. Ik ben iig wakker en heb het koud. Slapen lukt nog niet voorlopig ben ik bang. Ga maar ff hier wat lezen.
Ik ook Boney...had gister al het bericht van haar gelezen, maar blijf er maar aan denken.. Heb vanmorgen gegoogled om te kijken wat het precies is, maar daar word je niet vrolijk van. Thirza, ik hoop voor jullie dat het meevalt en dat ie snel opknapt. Dit is echt heel vreselijk! Veel sterkte, en dikke knuffel...
Jemig, ik had al een gevoel dat er iets niet klopte, vandaar mijn vraag gisteren om het verder te onderzoeken. Ik schrik me kapot Thirza, jeempie. Heel veel sterkte meid en ik hoop dat hij er niks aan overhoudt. Is het trouwens een tia? Mijn moeder heeft een tia gehad en die was ook ineens zo moe. Hm, ik wilde kijken of er nog reacties waren op onze melige berichtjes, wat een domper zo...... He bah, nu ga ik helemaal ongerust naar mijn werk. Ik ga zo veel mogelijk proberen te lezen op het werk om op de hoogte te blijven. Dikke knuffel Thirza en, nou ja, ik weet niet wat ik nog wil zeggen.....Sterkte!
lieve thirza; heel veel sterkte meid. Wat een ontzettend naar nieuws. Weet ff niet wat te zeggen. Hele Dikke knuffel voor jullie.
Lieve thirza jemig meisje , wat schrok ik toen ik je berichtje las , meiske meiske , wat moet jij geschrokken zijn , natuurlijk ben je verdrietig ,,...... lieve schat als ik iets voor je kan doen , je weet me te vinden , msn of pb , of mail me maar .... heel veel sterkte , en een hele dikke knuff ..... kus Mys ...
Jeetje Thirza... ik schrik natuurlijk ook heel erg van je berichtje ... ik was al zo blij dat de huisarts 2 keer per dag langs kwam om hem in de gaten te houden want ook ik voelde al dat er iets was... meid, ik denk aan jullie en ik zal duimen draaien dat er snel goed nieuws komt en Erik weer snel opknapt natuurlijk... meiden, ik reageer verder even nergens op... ben even van slag...
thirza jeetje meid!wat erg zeg pfff heeel veel sterkte meid! Hoop dat het meevalt en snel opknapt dikke knuffff denk aan jullie. ben weer werken .....
LIEVE LIEVE THIRZA..... Ik schrok vreselijk toen ik dit berichtje vanmorgen las.... Wat zul jij dan wle niet geschrokken zijn...meis.. jemig...zit gewoon in tranen hier.... Heel veel sterkte meis...Hoop en bid dat het goed komt... Intense KnUF.... (net als wen hou ik het hier even bij....)
Jemig Thirza, wat een vreselijk bericht zeg! Ook ik had er al geen goed gevoel bij. Ik wens jullie dan ook heel erg veel sterkte! Veel liefs van ons.
Ik laat m (laptop) wel aan staan.... en check af en toe wel het nieuws.... Bones.. hoop dat je toch nog iets hebt kunnen slapen... KNUF MEIS....
pffff ben er helemaal van onderste boven zeg... Was net als bones alle berichtjes van gisteravond aan het lezen en t laatste berichtje...pffff...... Ongelofelijk zeg.... Hoop zooooo dat het meevalt allemaal....
Jeetje Thirza wat een verschrikkelijk naar nieuws van die kant. Heel veel sterkte voor jullie en hopen dat je mannetje gauw beter is.
Lieve Thirza, wat een ontzettend angstig, naar bericht zeg! Ik hoop op alle manieren dat alles snel weer goed komt. Ontzettend veel sterkte!