jeeej debora gefeliciteerd meid ik heb een vraagje doen jullie beebjes ook rochelen : bryan doet dit al hele tijd maar weet niet of het een verkoudheid is want als hij de speen in heeft haalt hij gewoon adem door zijn neusje en volgens mij gaat dat wel goed kan iemand me helpen :
Ooh en ff snel (sorry Luukje), met de grote meeting kunnen er een paar blijven slapen. In de babykamer passen wel wat bedjes (2 of 3 denk ik) en volwassenen kan ik er 4 kwijt op 1 kamer en misschien 1 in de babykamer.
was nog niet duidelijk of mrij kwam of niet, zit nu met kind op de borst, zoek zo lijst nog ff op, anders met 9 man geloof ik, sizzel ging toch ook niet meer mee?
Tanks allemaal! Leuk is dat he als ze zo brabbelen! Ik ben ook blij als ie wat meer wakker is, en zo na de 3 maanden als de ergste lichamelijke klachten voorbij zijn enzo! Dan heb je echt blije baby's! Hier ligt Finn ook wat te huilen, maar dit is zeuren. Z'n speen zit in z'n mond, maar net een beetje schuin, en dan is ie te lui om hem zelf goed vast te pakken, terwijl hij dat wel kan, hoor! Dus ik laat hem nu effe lekker zeuren, want ik kan niet iedere 3 seconden dat ding goed doen.... Als hij nou echt gaat krijsen dan troost ik hem wel, maar dit... aanstelleritus! haha
Debora gefeliciteerd meid. Een hele zorg minder. En leuk ook EDC... Over de meeting: degene die reserveerd moet er ook wel ff bij zeggen dat we ook met net zoveel kinderwagens komen. Er moet dus 2x zoveel ruimte zijn.
Rochelen; doet Tess ook weleens. Maak me er op zich niet zo'n zorgen over. Want de KA heeft vorige week nog geluisterd en de longen klinken hartstikke goed! Oh, jammer dat jullie met al die baden zover weg wonen, want ik had het zo gedaan....ha ha ha. Debora, super meid! Van harte gefeliciteerd en ben supertrots op jou! Heb je goed gedaan hoor. Leuk is dat he Dees. Ik smelt dan helemaal, vindt het zo geweldig. Ze is dan mega geconcentreerd en probeert dan echt te communiceren en al die verschillende geluiden, ik geniet er enorm van. Fijn dat Luuk toch even lekker heeft geslapen.
Nou even snel douchen (ja nu pas! haha) Want er komt zo bezoek... geen zin in, want het is familie waar ik echt helemaal niks mee heb! Doeg!
heerlijk ja dat gebrabbel @suus bryan doet het eigenlijk best veel dus vandaar dat ik me zorgjes maak maar moet volgende week naar het cb dus dan zal ik daar eens vragen trouwens nog een vraagje als de kleine een spuit krijgt en daar last van heeft welke paracetamol mag je dan gebruiken? Heb nu panadol zetpillen maar daar staat op vanaf 3 maanden en die is bryan nog niet
hey goedemiddag! ik ga zo terug lezen hoor! ga eerst zo ff stofzuiger door het huis halen! zo hier huisarts geweest en hij heeft de kinderarts gebeld en eerst ff paar dagen andere voeding proberen en moet woensdag terug en dan kijken hoe het gaat! DE MEETING we kunnen in hotel newyork op een aparte kamer hightea en hoor wij zitten altijd in een prive kamer harstikke gezellig en leuk Ik ga van de week ff langs mijn werk voor de datum in juli
Hey liefe vriendinetjes en vrientjes, mein maama is efen naar de weesee. Dus ik ben efen znel agter de peecee gekroopen. Luizter efen...ik hep een tip voor julie: als julie iets heben gedaan wat niet mach, dan moet je gaan laggen. Ik plasde vanmorgen voor het batje op het aankleetkusen en dat vont maama niet so leuk. Toen gav ik een groote lag en toen was het weer heelemaal goet. Dus gaan laggen werkt goet. Julie weeten wel....met die monthoeken omhooch. Werkt egt heel goet hoor.
Pfff...ben bezig met dingen bestellen om me pc weer nieuw leven in te blazen..best lastig als je niet zo heel veel van pc's weet....
thanks dees dan moet ik die maar gaan halen want die wat ik nu heb zijn125mg leek me al erg veel tess, bryan zegt dat hij dat al uitgeprobeerd heeft en werkt volgens hem uitstekend mama smelt gewoon voor dat lachje
ik ben heel vraag achtig vandaag maar heb er toch nog een ik wil voor de peettante van bryan zijn handje in gips maken in een lijstje zo van ene kant zijn handje andere kant een foto iemand een idee waar ik dat kan krijgen?