Nee zeg.. Wat een vreselijk nieuws.. He gatsiedarrie, ik hoop toch zooo dat het meevalt.. Zit me helemaal niet lekker. Heeft niemand haar nummer? Als ze wil spring ik zo in de auto en scheur ik richting umcg.
Volgens mij had ze geen buddy. En nu ga ik aankleden. Kan wel steeds kijken of ze m'n PB heeft gelezen, maar dat schiet ook niet op. Ik ga aankleden. Kijk daarna weer hier.
Dat ze haar PM nog niet heeft gelezen, vind ik niet zo heel erg gek, dus misschien dat het allemaal toch meevalt. Ik ga nu weg, en ben pas vanavond terug, hoop dan goed nieuws te lezen. Boney, mocht je iets horen van d'r, wens d'r dan veel sterkte en geef d'r een knuffel.
Idd, laten we ervan uitgaan dat het meevalt. Ik heb haar nummer ook niet. Heeft er alleens iemand met haar gedate?
Hier ben ik! HIj is vanacht onder de mri geweest en daar kwam inderdaad uit dat hij een klein infarct in de kleine hersenen heeft gehad. Ze hebben hem vanacht elk uur wakker gemaakt voor controle. Het lijkt wel goed te verbeteren. Zijn geheugen en spraak is weer helemaal goed, hij kan weer grapjes maken enzo. Maar volgens mij heeft hij nog niet echt door wat er is gebeurd. Het emotionele gedeelte zeg maar. HIj weet wel dat het erg is. Hij lijkt er verder tot nu toe niet veel aan over te houden. Zijn kracht is in zijn lichaam aan beide kanten gelijk. HIj kan dus staan en lopen. Alleen zijn evenwichts orgaan is geraakt. HIj loopt heel wankel... Maar goed, ik denk zelf. Als dat het enige is. Dan loopt hij maar lekker de rest van zijn leven met een rolator. Als dat alles is dan teken ik daarvoor. Alleen er is nog steeds kans dat het wel helemaal goed komt... Dus laten we daar maar voor gaan... Ik wou dat ik twee personen was, dan kon ik bij Aaron zijn en bij Erik... Ik heb ook al geen rijbewijs, en Erik ligt in Groningen dus das lastig... Gelukkig heb ik een goede vriendin die heeft hier vanacht bij mij geslapen en die rijdt straks ook weer mee naar groningen... Tnx voor je telnr Boney... Houd jullie op de hoogte! xxxxxxxxxxxx
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWH.. Thirza meid toch... Wat ontzettend goed om te lezen dat het (relatief dan) lijkt mee te vallen.... pffffjuw..... Fijn dat je iemand dichtbij hebt die je steunt en met je meerijd enz enz.. Aaron is ook meteen een mooie oppepper meis.... Hele dikke knuf.... EN hoop dat het mee blijft vallen en dat Eric snel weer thuis is..... Kussss
Oef, gelukkig lijkt het nu een beetje mee te vallen. Ik duim dat alles wegtrekt en hij weer helemaal de oude wordt. Thnx voor de update en sterkte meid!
Goed om wat van je te horen Thirza. Dus het valt (naar de omstandigheden) mee, goed nieuws. En we duimen allemaal bikkelhard dat hij er niets aan over houdt. Fijn dat jouw vriendin er voor je is. Wij kunnen dan wel niet live steunen, maar we leven wel allemaal met jullie mee! Meid, dikke knuf en ik hoop dat Eric al weer snel aan de pepernoten thuis zit!
@heb er niet overheen gelezen hoor, maar nu toch ff reagewren..knap hoor... de eerste keer Luuk naar KDV.. hoop dat ie er een mooie tijd heeft.. blijft moeilijk natuurlijk...dikke knuff.. kan me voorstellen dat je daar verdrietig om was/bent....
He gelukkig lijkt t mee te vallen Thirza. Ook balen dat je geen auto hebt en indd het zou handig zijn als je af en toe in 2-en zou kunnen delen. Nogmaals sterkte en beterschap voor je mannetje.