Ja gaaf hè! Ben er echt blij mee. Ik ga ff Tessa voeden en zelf een bakkie thee met een stuk arretjescake nemen... Jammie!
En toen ging ik ff naar buiten gluren. Mama is nog steeds bang dat ik zal vallen... Maar dat gebeurd echt niet. Of ik laat duidelijk merken dat het me niet lukt en m'n beentjes toch wel moe worden, of ik laat me gewoon zachtjes zakken. Net gemaakt
Goedzo Tessa, je laat heus wel zien als het niet lukt. Die overbezorgde moeders ook.. Wat ben je stoer als je zo staat!
al bijna de eerste feb beeb 1 jaar, wat gaat het toch hard. haha. Vind ook dat je het overdag kunt vieren en ook hier weet iedereen dat ik geen rommel wil. tessa wat maak je er een zooitje van , maar het is wel lekker zo te zien. werd net door de ggd gebeld. Het kdv heeft ze gebeld ivm het grote aantal kinderen met diarree. Nu heeft het kdv doorgegeven dat ilse bij de dokter is geweest en ze ontlasting onderzoeken, nu wilde ze daar ook graag de uitslag over weten, nou das best, bel hem wel door hoor. sizzel; fijn dat ze in feb al kan gaan wennen met het gehoorapparaatje en dat ze de haarband laat zitten dan.
las net dat de crosstrainer morgen na 1315 gebracht word, ben benieuwd wanneer we hem weer verkopen via marktplaats.
Ha ha ha Debie, wat een instelling zeg. Over een aantal jaren zijn jullie gewoon gespierd en al nog driftig aan het fietsen. En beetje vreemd allemaal van het kdv, maar wel goed dat ze het uit willen zoeken. En tja, de uitslag kun je even doorbellen....da's de moeite niet. Hoe is het trouwens met de diarree? Tessa, gun je mama even de tijd om vertrouwen erin te krijgen dat je niet valt. En zo te zien is het 1-0 voor jou en niet voor de kat....ha ha ha. Maja, leuk hoor. Dubbelop feest, ik zeg "zien zien zien"! Hier net Tess weer op bed gelegd en ga zo even op de muren kloppen. De buurkinderen maken weer een hele hoop lawaai, niet normaal meer. Zometeen even het eten vast klaarzetten en als Jan dan thuis komt, ga ik snel boodschapjes doen.
Dit is em Hij valt me eerlijk gezegd een klein beetje tegen.. De kleur is minder helder dan ik had gehoopt, 'Lune' zie je bijna niet staan en ik vind hem vrij groot. Ik pas hem zelfs
Babypaws maak ik later een foto van. We gaan zo naar de sinterklaarviering van het kdv. Maak daar ook nog wel even foto's. Ben strontchagrijnig, weet niet waarom maar ik kan wel janken. Tot later, kom straks weer kletsen. kus
Maja, ik vind hem wel heel leuk hoor! Vind stippen sowiezo leuk. Ik was idd al bang dat de naam niet zo op zou vallen tussen die stippen. Maar goed. Lune kan er iig een paar jaar mee vooruit.. Op de lagere school kan hij goed dienen als gymtas.
Hé gatsie maja, ik hoop dat sinterklaas je even op kan peppen. Ik ga m'n meisje weer uit bed halen. Die wil niet slapen en laat dat duidelijk horen. Hoe zou het eigenlijk met SM zijn? Wanneer zou die terug komen? Ik mis de foto's van die mooie Sara.
Nou, sinterklaas was een groot succes Ik had 16.45u op de kalender gezet, dus wij er heen tegen half 5. Bleek het net afgelopen te zijn, eindigde het dus om 16.45u Jeroen pissig op mij omdat ik dus niet goed had opgelet. Ik weer pissig op Jeroen omdat hij maar bleef zeiken.
Ze bleef maar zo kijken nadat ze had gezien bij wat voor monster ze op schoot zat. Hellup! Zielig he. Nu even snert warm maken, jammie.
Sms van Thirza! Erik ligt gelukkig weer in Leeuwarden. Hij moet iig tot na het weekend blijven. Hij krijgt nog een aantal onderzoeken en fysio. Maar tis nog afwachten hoe het zich hersteld... x Heb ze een dikke knuffel gegeven en dat we aan haar denken. Heb gevraagd of ze het een beetje aankon. Ze heeft tenslotte ook Aaron nog. Ze vind het erg zwaar en is met tranen in haar ogen voor een super vrolijke Aaron aan het zorgen. Er zijn vooral veel zorgen over de toekomst....
Pff.. heftig zeg.. Wel heel fijn dat hij weer in leeuwarden ligt, scheelt een hoop reistijd en daardoor een hoop gedoe en gevlieg. Hoop met heel mijn hart dat Erik weer volledig hersteld..
Ik wilde verslag doen van de therapie maar vind dat nu ergens niet gepast. Nou ja, euhm, ze weet het dus
Thirza, wat schrikken zeg! Las dat Erik nu weer in Leeuwarden ligt. Wel fijn wat dichter in de buurt. Sterkte meis en een dikke knuf! Maja, agossie, huilende Lune bij de Sint op schoot. Dat kind heeft voor de rest van haar leven een sinterklaastrauma Boney, wat vind ik die foto's met etende Tessa altijd geweldig zeg! Ben een beetje jaloers! En een gave tas zeg! Oh Maja, jouw tas is ook leuk! Wel een beetje groot idd. Ichtus, niet weer gaan roken hoor! Dees, hoe is het met Luuk gegaan vandaag? En ben wel nieuwsgierig hoe de therapie ging Verder weet ik het niet meer. Heb vandaag in etappes bijgelezen, maar geen tijd gehad om al eerder te reageren. Vanmiddag hier 2 uur in de sporthal gezeten met Sofie. Er was Sinterklaasmiddag voor de kinderen. Er waren vier springkussens, een knutseltafel en allerlei klim en klauterdingen. Sinterklaas en zijn pieten kwamen ook nog even langs.Hartstikke leuk voor de kids, maar ik heb nu hoofdpijn van ongeveer 200 rennende, springende en gillende kinderen! Ik post vlug even dit berichtje, ga nu de kinderen op bed leggen!