Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    :( Thirza.....wou dat ik maar iets voor je kon doen.
    Als ik het dus goed lees, lijkt het dus mee te vallen, voor zover het mee kan vallen natuurlijk. Hopen dat ie helemaal hersteld, en er in de toekomst geen last van krijgt.. Een hele dikke knuffel voor jou en kleine Aaron!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Oke dan, eerst Thirza sterkte wensen. Ik kan me niet voorstellen hoe angstig ze nu zullen zijn.

Meiske, leuk de Sint. En was ze bang? Luuk was niet onder de indruk van de Sint en Piet. Hij zat juist te lachen waardoor hij steeds extra handen pepernoten kreeg die ik weer weggraaide.

Oke, therapie. Ik heb me als eerste vanaf gisteren afgevraagd of ik nou wel of niet verliefd ben en de conclusie is nee. Ik krijg een heel warm gevoel van haar, ben graag bij haar en zou soms het liefste in haar kruipen zo lief vind ik haar maar nee, verliefd niet. Ik moet bijvoorbeeld niet denken aan een seksuele relatie.

Mgoe, ik kwam daar natuurlijk hyper van de zenuwen aan. Onderweg wel 10x om willen draaien maar uiteindelijk wel gegaan. We begonnen er niet meteen over maar meer over mijn onrustige gevoelens van de afgelopen dagen. Het is behoorlijk heftig geweest met veel huilen, kwaadheid en angsten. Uiteindelijk kwamen we een beetje op de gevoelens en ik draaide om de hete brij heen. Ik weet dat zij zo in mijn zieltje kijkt en ze is gewoon ook écht helderziend, dat weet ik. Ze had door dat ik het niet durfde te zeggen en oke zegt ze, we gaan toch afronden (toen was er al anderhalf uur voorbij, therapie duurt 1 uur) dus dan is het goed zo. Maar ik bleef met een rotgevoel zitten. Dus ik heb het gezegd: bam, die gevoelens die ik denk te hebben, die heb ik voor jou. Hmm zegt ze, dat weet ik. Toen zijn we gaan analiseren en het is gewoon de geborgenheid en veiligheid die me zo aantrekt in haar. We hebben er nog een half uur over nagepraat en ik ben toch echt niet verliefd weet ik nu. Ik heb nog gezegd wat ik hier zei: dat als het wederzijds was dat ik haar plat op de bek zou pakken :) . Ik ben zoooo opgelucht moet ik zeggen. Het was fijn er zo met haar over te praten. Ik heb een hele lange en warme knuffel gekregen en een dikke zoen toen ik weg ging.

Ik ben nu in ieder geval helemaal opgelucht en heb er echt een lieve vriendin bij!

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Thirza fijn dat hij dichterbij ligt.

Maja; geweldig die foto van lune met de sint, vind hem super en lig helemaal dubbel. Morgen ilse op het kdv sint

enne dees ben ook benieuwd

4. 40plusmama

Ooh ja, met Luuk was het heel goed gegaan. Hij lag op haar schoot te slapen toen ik binnen kwam. Ze had hem niet op bed gelegd omdat ik ieder moment terug kon komen maar het was uitgelopen. Hij had lief gespeeld, niet gehuild en hij was heel braaf geweest zei ze. Mama is trots!

Volgende week gaat hij weer omdat de therapie dan weer alleen op woensdag kan. In ieder geval laat ik hem er met een gerust hart achter. Ze is trouwens 24 weken zwanger hoorde ik net en ze heeft dezelfde vk als ik. Ik heb nog steeds heel leuk contact met de vk dus meteen helemaal enthousiast.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond meiden!

@Boney en Maja, Meiden leuke tassen hoor! en oja wat was de site van die tasjes?

@Dees fijn dat de therapie je helpt!en dat luuk zo lekker op schoot daar lag te slapen, wat schatig zeg!

@Thirza fijn dat hij nu in leeuwarden ligt! KNuffff

zo morgen lekker vrij , ben er aan toe.. denk dat ik maar ff een paar nieuwe laarzen kan gebruiken :)

6. 40plusmama

Ik heb trouwens een grote bonk Amethist van haar gekregen om me te beschermen. Ik heb net opgezocht wat die steen doet en poeh, ze heeft nogal een kado gegeven:

Mentaal & Spiritueel
    Amethist werkt met je op het emotionele, spirituele en fysieke vlak, daar waar nodig,
    en kan zorgen voor rust, balans, geduld en een diep gevoel van vrede.

Op het emotionele vlak kan Amethist helpen bij het verwerken van trauma's, angst en verdriet.
    Hij heeft een tedere, kalmerende energie,
    welke Vrede, Vreugde en tevredenheid teweeg kan brengen :)
    Hij kan je helpen je emotionele stabiliteit en innerlijke Kracht te hervinden
    en bevordert je flexibiliteit en samenwerkingsvermogen.

Op het spirituele vlak kan Amethist je intuïtie, of nog beter gezegd je Weten,
    en je "paranormale" gaven (weldra trouwens normale gaven) bevorderen.
    Dit kristal zorgt nl. voor een zeer zuivere verbinding
    tussen de zgn. 3e dimensie en andere dimensies.
    Amethist is een kristal dat je "kanalen" opent voor telepathie,
    helderziendheid, helderhorendheid, communicatie met (engelen), etc.

Door de aanwezigheid van TITAAN heeft de Amethist een zeer grote invloed op de geest,
    waardoor het kristal een geestelijke reiniging en ontwikkeling bevordert en bijzonder geschikt is voor meditatie.
    Door het Titaan ontstaat als het ware een brug van de aarde naar de hemel.

Het aanwezige MANGAAN geeft de kracht tot scheppend Denken, Creëeren.
    Minder goede kwaliteiten als drift, woede en haatgevoelens
    worden erdoor getemperd.

Chakra
    4e, 6e en 7e.
    Hart-, Derde Oog en Kroon Chakra

Fysiek
    Op het fysieke vlak is Amethist eigenlijk behulpzaam bij alle genezing.
    Om een paar voorbeelden te geven:
    Amethist kan helpen bij
    o.a. disbalans van de bloedsuikerspiegel, depressie,
    hoofdpijn, oorpijn, artritis, slapeloosheid of andere slaap"stoornissen",
    ADHD, fybromyalgie, etc.
    en is goed voor het weer opbouwen of "op peil" houden van het immuunsysteem.

Het aanwezige TITAAN zorgt er bijvoorbeeld voor
    dat de Amethist bescherming biedt tegen allerlei besmettingen,
    vooral huidaandoeningen.

Door de aanwezigheid van IJZER
    heeft de Amethist de eigenschap te helpen bij allerlei problemen die ontstaan door:
    bloedarmoede, herstel na ziekte, bleekheid en pijnlijke menstruatie.

Door de aanwezigheid van MANGAAN
    helpt de Amethist vooral 's morgens bij krachteloosheid.

Het kristal verbetert verder het geheugen,
    vermindert de druk op de hersenen, vermindert krampen,
    reinigt de huid en bevordert de transpiratie.

Overige eigenschappen
    Amethist behoort tot de Kwartsgroep en bevat IJzer, Titaan en Mangaan.
    Zijn chemische compositie is Silicium Dioxide en zijn hardheid is 7 (Moh).

Kleur: de aanwezigheid van Mangaan in Kwarts
    zorgt voor de paarse kleur.
    De hoeveelheid IJzer maakt dat de kleur lichter of donkerder is,
    hoe meer IJzer, hoe dieper paars het kristal is.

De kleur van Amethist kan variëren van licht- tot donkerviolet of roodachtig violet
    en is meestal niet egaal, maar verdeeld in kleurzones
    die getuigen van het groeiproces van de kristallen.
    Wanneer de energie en de elementen opgenomen worden,
    zal de Amethist van kleur veranderen.
    De steen kan zijn kleur helemaal verliezen en dan ofwel wit of zwart worden.
    De Amethist die uitgeput is, vertoont heel vaak puntjes en barsten.

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @dees das een hele lap tekst van die steen! hopenlijk heb je er wat aan! ;)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik heb altijd pech :( , als ik kom is het rustig :)

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ben er vandoor........kom straks wel ff gluren

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hoi hoi...

Wat er is blijven hangen van de afgelopen pagina's:

Thirza: gelukkig is Erik nu wat dichter bij huis... fijn om te horen dat het steeds een beetje beter gaat, dat is een goed teken dat hij zich zo snel hersteld lijkt mij...

Maja: chagi? hoe komt 't? en ik vind het tasje leuk hoor... en passen de schoentjes Lune goed? En die foto... zo lief en sneu tegelijk bij de Sint op schoot...

Boney: wat een heerlijke foto's van Tessa... gaat ze zelf zo staan aan de deur? Leuke tas ook!

Dees: wat ontzettend stoer van je dat je het tegen de peute hebt gezegd... echt goed gedaan, nu ben je het kwijt en kan je de gevoelens ook een plekje geven...
    en super dat luukje het naar de zin heeft gehad...

Joma: geniet van je vrije dag morgen!

En hier zijn mijn nieuwe slofjes van Roosjes:

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    ff spammen

12. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    en de laatste... mijn favoriete plekje om te gaan staan... :D

13. 40plusmama

Ahwwwww, leuke foto's en leuke slofjes. Jeetje wat lijkt ze toch op je.

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Leuke foto's Wen! En die slofjes zijn schattig en stoer! Wen, superontwerpster :D

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    En chagi, geen idee.. Ik wil wel een stukje steen van dees :)

16. 40plusmama

Haha, ik straal je wel ff in ;)

Wat vind je er nou van hoe ik het met de peute heb aangepakt? Nou, nou, nou?

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wen, ze gaat idd zo zelf staan aan de deur.
    Stoer toch? Ooooh, ik ben zo trots op haar! Vind het echt gaaf man dat staan van haar.
    Wat een prachtige foto's weer van mooie Fenne. Het blijft een mooi meisje. Prachtig.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik zit aan de thee met een stuk echte amandelmarsepijn van de bakker :oops:
    En lekker dat het is? Heerlijk! Ondertussen te verzinnen over sint gedichten.

Misschien kunnen jullie helpen?
    Een gedicht over een tosi ijzer.
    Ze is gek op haar kleinkinderen die vaak komen logeren en dan vast wel een tosti lusten.

Hulp is welkom. Ik moet een stuk of 6 gedichten maken...

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wat leuk dat je dat zegt, de meeste mensen zeggen dat ze vreselijk op Vincent lijkt... en dat doet ze stiekem ook wel, maar ik zie ook echt mezelf in haar... :D

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    thnx! :D :D

Deel Deze Pagina