Haaaa Joma. De cd is vandaag op de post gegaan Luuk is ook zo'n pittig ding hoor. Overstrekken enzo doet hij niet maar wel een soort van eh geluid en dan wegmeppen
Die versie spreekt me meer aan dees, die onthou ik! Sjeeeezus! Ik had net een gedichtje klaar voor bones, flikkert internet me eruit En dat eigen willetje.. oeoeoe praat me er niet van.. Net nog. Lune had een trommeltje gekregen van sint. Zij spelen, geeft ze hem aan mij. Dus ik pak hem aan.. Nou brullen, krijsen, schreeuwen, gillen Dus ik zeg ´doe es normaal joh´.. en ze kijkt me aan en is stil. Dus ik geef hem, geeft ze hem weer, ik weer pakken, Zelfde verhaal. Nouja zeg, wat een sekreetje, Heb haar ook maar genegeerd. Tss.. tuthola.. Hoi joma! Ik zal ff gedichtje opzoeken in mn hoofd.
Haha maja, hoe herkenbaar. Zit ze te bleren in de box. Daar zit ze echt niet veel in, maar soms vind ik dat gewoon even handiger en meestal vind ze het heerlijk. Maar als ze niet wil? Vreselijk mekkeren en zielig doen. Dan zeg ik ook: Nou zeg, doe eens even normaal. Werkt wel. Dat karaktertje van Tessa is echt van de afgelopen 2 weken of zo.
Pff, ik kom er niet meer op.. Het was iets met zachte wangen, huidje van satijn.. ehm.. een kleurtje, wie wil dat nou niet, je wordt geen zwarte piet.. ofzo..
Ow hai joma trouwens. Jij kan idd leuk dichten. Ik heb 2 boeken voor m'n schoonma gekocht. Verzin eens wat leuks? Hoeft niet lang te zijn.
Poeh dat wordt nog wat met de dames.. Nu al zo eigenwijs.. Ik hou mn hart vast voor als ze een peutertje is..
Als jullie niks te doen hebben... Ik heb ook nog kneipp huidolie gekocht met amandelbloesem voor diezelfde dame als het tosti ijzer. En aubergine kleur kaarsen en thee.
ja ze gaat echt vlot nu ze kan ook al bochten draaien met haar nijntje loopkarretje! ik ga ff denken voor boontje!