whahaha die Dees! voor Boney: De sint schrok een beetje toen hij door de schoorsteen keek want <naam> ziet dit jaar een beetje bleek pffff... ik ben inspiratie loos! ff denken nog
Wen, dat is iig een goed opening. Ik ben zelf ook aan het brainstormen. Het gedicht van jou en maja heb ik samen gedaan.
@Boontje hey Hier een gedichtje van de sint oh nee hoor je krijgt nog geen hint Je moet eerst een liedje zingen en nee hoor je hoeft er niet bij te swingen Oh wat ben je toch jaloers op piet zo lekker bruin , en ja dat kan bij jou niet maar sint heeft wel wat bedacht hij ging naar de winkel en keek daar wat hij voor je mee bracht Oh dit is een leuk flesje voor jouw hier kan je wel wat mee en het is helemaal wauw! het is om lekker te glinsteren met een leuk kleurtje en vaak ook nog met een lekker geurtje, Oh toen waren de pieten er nog niet oh dit doe je ook graag ook al zien ze het in de winkel nog niet Daar gingen ze in heel de winkel naar alle hoeken en plots vonden ze ineens 2 boeken Hoop dat je er wat leuks mee kan doen want dit kost voor de sint en de pieten weer genoeg poen Ik hoop veel plezier ermee anders nemen de pieten het kado gewoon weer mee nee hoor dan doen ze niet vriendelijke groet van andere Piet!
Leuk hoor al dat dichten! Gelukkig doen wij lekker ouderwets een zak met kado's! Ik moet wel nog een gedicht maken voor mijn moeder die wordt in januari 50 jaar...pffffff.... Oh ik ga weer tv kijken...rtl boulevard..
De Sint schrok een beetje toen hij door de schoorsteen keek want <naam> ziet dit jaar een beetje bleek wat kunnen we daar nou toch aan doen want wat kleur stop je niet zo makkelijk in een schoen mee naar Spanje voor een straaltje zon? of voor de beautyfarm een bon? etc etc
Ik zie het al weer... ik laat het aan Joma over... kom ik aan met mijn 3 zinnen... Ga er dus vandoor... fijne avond!