Jeutje... wat wordt Ilse ook ineens groot... en wat heeft ze ook veel haartjes nu, leuk he die haarspeldjes?! Misschien een goede tip voor de meisjes-mama's: die van Zenner (verkopen ze bij de Etos en het kruidvat) zijn lekker klein en blijven dus goed zitten... ze hebben die in heel veel kleurtjes en zijn maar 1,75 per 6 stuks... Wat een moppie Debie!... en jij staat er ook prima op hoor!
Debie. Stoer man van Ilse dat ze het leuk vond. De meeste kindjes gaan huilen volgens mij. Ik MOET echt nog ff naar dorp. Ik heb helemaal niks te eten meer in huis. Voor Tessa wel, maar voor mezelf niet. Maar alles is hier wit van de sneeuw. Incl. auto... Ik wacht nog een uurtje af. Bah zeg, was ik nou vanmorgen maar gegaan.
Ichtus, hier waren ook luizen bij Stijn en Eva in de klas Heb nu luizenzakken op internet gekocht. Die zijn echt een stuk handiger dan die capes! Boodschappen zijn al binnen Wist dat het vanmiddag slecht weer werd! Jeetje, wat is Ilse groot geworden zeg En helemaal niet bang voor de sint! Schattige foto van Lune in badje
whahahahahaha tips voor de meisjes mama's... moet je kleintje wel wat haar hebben! Met een beetje mazzel en tegen wind kan het hier net een ietsiepietsie in de war! Hmmmm er wordt hier een telefoon gemolt. Wen.. het is wederzijds. Boney... ik zal je ff mailen. En uh.. nou ja.. wie ook slaap maar door tips wil: mail even. Zo die schop onder mijn eigen kont werkte me toch goed! Ik heb zelfs ramen gezeemt Nou gaan we boodschapjes doen (eerst boon mailen). Dan Elena op bed, dan visite, eten maken, elena vermaken, en dan als ze slaapt als de sodemieter spullen inpakken, surprise maken, dichten... whaaaa lekker druk
Het sneeuwt hier al stukken minder en het is al minder wit. Over een uur kan ik denk ik wel met een schone auto even snel om boodschappen.
Zo Mom, jij hebt nog veel te doen vandaag! Boney, het is hier bijna droog Moet eigenlijk nog even naar de juwelier, maar ik wacht totdat er geen spatje meer valt. Vanavond komen Sint en Pieten hier thuis om de kinderen een cadeautje te geven. Ze komen tussen half 6 en 9 Niet te hopen dat het 9 uur wordt, want dan moet ik bij Sint op schoot, omdat de kids dan al op bed liggen!
hey meiden kom me ff gauw melden. keano heeft hoge koorts is weer snot verkouden. wanneer houdt dat toch eens op? het is nu al de 6e keer. morgenavond komen hier de pieten hopelijk is keano dan beter te passen.
wat leuk dat er bij jullie pieten langskomen, lijkt me geweldig als ze oud genoeg zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik me ook heel goed kan herinneren dat de sint en piet een keer bij ons thuis zijn geweest.
potver, zo eet ze twee weken niets en nu vandaag al twee keer de pot met aarde en steentjes, net of ze niets beters van me krijgt. grr Hoop dat ze heel snel nee begrijpt.
Whaha die Ilse Sorry deb, is voor jou niet grappig maar zie het al helemaal voor me.. Lekker smikkelen van de aarde met steentjes.. tuttebel! Wat een sketige foto van Sofie Met een echte prinsessenjurk! Keano weer ziekjes.. Bah, sneu he? Lune begint ook weer te snotteren en ze voelt ook warm. Ik ga haar niet tempen, doe ik pas als ze echt niet lekker is en niet goed eet/drinkt, anders maak ik me alleen maar zorgen.. Bones, al boodschappen gehaald? Mom ook? Ichtus, luizen op school.. jak Die tijd komt bij ons ook allemaal nog.. Ik sla het liever over. brr.. krijg de kriebels.. Wen, en bedankt van die speldjes Heb ik weer een reden om te shoppen Nee, is echt fijn dat je het even deelt want ik ben op zoek naar die dingen want volgens mij is Lune haar haar bijna lang genoeg, jeej! Ik heb een kruidcake in de oven staan. Zo eentje van Homemade, hoef je alleen water toe te voegen en is met een laag vetpercentage. Goed voor de kwabben. Heb er nog stukjes appel met kaneel doorgedaan, hoop dat dat lekker is.. Luuntje slaapt weer. Die is niet echt fit. Veel snot en beetje hangerig. Ze wrijft het snot steeds helemaal over haar gezichtje, vind ik vies Ik hou ook niet van kinders met snot dus ik ben de hele dag haar neus aan het afvegen..
hier ook hekel aan snottebellen. Meestal niest ze, mama pakt zakdoen en ilse doet slurp. getsie, mijn kind lust van alles als het maar geen eten is. maja lekker hoor een kruitcake, ga ik ook maar eens halen, warme chocomel erbij, jammie
Dacht ik een uur geleden nog "waar hebben ze het toch over met hun sneeuw? "... nou, nu is 't hier ook lekker uit de lucht aan het vallen... dan maar die pizza uit de vriezer eten en niet naar de wuper vandaag... lekker! hahaha sorry mama's-met-meisjes-zonder-haren... ik zag nu steeds meer meisjes hier met schuifjes in de haren, dus dacht ik gooi die tip er nu maar eens in! Nog een tip trouwens: ik zag dat Ilse vandaag eindelijk lekker een boterhammetje heeft gegeten en volgens mij zijn er hier meer die moeite hebben met 't brood eten... hebben jullie al eens geprobeerd fruit op brood te doen? Neem tenminste aan dat ze fruit wel lekker vinden? Ik doe hier regelmatig plakjes banaan op brood of wat geraspte appel, vind Fenne heerlijk! Snottebellen... jakkie bah, die heb ik hier nog niet kunnen ontdekken gelukkig, maar ik denk dat ze onvermijdelijk zijn... Meiske, leuk dat Sint en Piet vanavond komen... de kinderen zullen wel zenuwachtig zijn! Maar wat gek dat je niet weet wanneer ze komen, hoop dat je 1 van de eerste bent op hun lijstje! En wat is Sofie toch een prachtig meisje en ze heeft altijd van die prachtige kleren aan, weet niet wie het zei, maar echt een prinsesje! Heb trouwens even jullie creativiteit nodig... ik wil een 9 maanden overlevingspakket samenstellen voor een zwangere vriendin... wat kan ik er in doen? Ik zat zelf te denken aan dingen als buik & borsten creme, rennies, ananas, bitterlemon, droog beschuit (tegen misselijkheid), voetencreme, massage olie, leuk zwangerschapsshirtje etc... hebben jullie nog leuke, grappige ideetjes?
zoogkompressen, tijdschriften over zwanger zijn, pot augurken met slagroom. lingeriebon, buikband verder echt ff geen idee, doe meestal ook de dingen die je al schrijft en dan meestaleen leuk snoepblik met gefeliciteerd zwanger erin en een eerste kledingstukje voor de kleine
Ik ben weer even ego, sorry. Ik heb een enorme dip gehad vanmiddag. Ik stond echt op instorten en het dreigde even goed fout te gaan. Ik ben behoorlijk aan het veranderen en alles gaat in stroomversnelling. Ik raakte compleet in paniek omdat het me allemaal wat te vlug gaat zo. In paniek Yvonne een mail gestuurd want ik durfde niet te bellen. Ik mocht om 1 uur bellen maar ze maakte zich dusdanig ongerust dat ze om half 1 zelf al belde . Ze heeft me eruit gekregen en ik heb nu even voldoende handvatten gekregen om het zelf te redden. We hebben ook duidelijk de afspraak gemaakt dat ik haar altijd mag bellen. Alleen dat geeft me al meer rust. We gaan ook de huisarts bellen om daar een vangnet op te zetten. Poeh, ik had niet gedacht dat dit me nog kon gebeuren omdat ik hier toch echt doorheen was dacht ik. Zo'n jaar of 3 geleden waren dit soort situaties mij niet vreemd maar nu wel. Ik voel me nu enorm opgelucht en rustiger. Alleen de gedachte dat ik iemand mag bellen maakt het waarschijnlijk al overbodig om daadwerkelijk te doen. Ik mag haar ook overladen met mail als ik dat wil. Zo en nu wil ik me weer gewoon goed gaan voelen hoor, afgelopen met die ellende.....
Whaha Ilse lust echt alles (behalve dan wat mama wil!) Wen, Sint en zijn gevolg komen van de buurtvereniging hier en moeten dus het halve dorp langs. Vandaar dat ze niet precies de tijd kunnen aangeven. Ik hoorde dat er 3 sinterklazen zijn, dus met een beetje geluk zijn we voor 7 uur aan de beurt.