Nou, hij staat er 2x in. 1x heel klein en de andere wat groter, maar die is op z'n kant... Pffft, teveel gedoe dus kijk maar ff zo
Kwijlen valt mee, vind ik zooo vies! Maar het is wel een beetje een tokkie-hondje. In de buurt waar we hiervoor woonden liepen heel veel van dit soort hondjes en dat zegt een hoop over de buurt.. En over de soort hond Ze is wel lief maar heel opdringerig.. Als ik het terug zou kunnen draaien zou ik nooooit weer een hond nemen met een klein kind. Maarja, is niet anders.. *en weer terug naar msn*
wat een koppie, herkent tessa het ook als ze in bad mag, ilse gaat echt al geluiden van plezier maken als ze in de badkamer komt
lekkere billuh tessa! Hang hang, wil erin bijten! Ok debie, doe ik die smeersmurrie wel.. Lune vindt het vast lekker
Bijten doet mama ook regelmatig in die billen...! Voor ze in bad gaat doen we altijd ff gek op het grote bed. Dan ligt ze op haar buik en kom ik aangerend en roep: Ik ga in je billen bijten hoor! Ze gaat dan zoooo schattig schateren en dan als een speer omdraaien en wegkruipen al kraaiend. hihi... Geweldig vinden we dat. Doen we ook altijd met z'n 3jes. Als we alle 3 thuis zijn dan. Daarna in bad en dat weet ze idd ook precies debie
Ik heb die schoen trouwens op bed gezet zodat ze bleef staan aan bed. Die vind ze namelijk helemaal geweldig. nIet dat jullie denken dat ik mijn schoenen op bed zet...
hihi... Leuk hè. En dat ze het ook zo door hebben. Ik hoef maar te zeggen: Ik zie blote billen! en ze gaat lachen
Heerlijk in billen bijten! Doe ik ook vaak en Lune ligt dan helemaal dubbel.. Beetje jammer dat ze dan nog wel eens een scheet wil laten