Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Lianda zielig he als ze zo verkouden zijn? dan heb ik het liever zelf dan dat hun het hebben. bij gwen is het nu al weer een poosje geleden.. ff afkloppen...

@Dees ik heb de cd met foto,s binnen thanx! ben er erg blij mee :)

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi,
    Ik heb geen zin in een heel verhaal, dus hier even een korte update.

Erik heeft vanochtend een vaatonderzoek gehad en daar kwam niets uit, was dus goed!
    Verder heeft hij een bloedverdunner gekregen, alleen daarvan heeft hij hele nare bijwerkingen (hoofdpijn en misselijk en duizelig). Dus die is gelijk weer gestopt.
    Vandaag was hij dus erg moe en wilde graag slapen. Ben dus niet zo lang bij hem geweest vandaag. Vanmiddag kwartiertje, vanavond een half uurtje.
    Morgen heeft hij nog een cardiologisch onderzoek.

Ik kan nu niet echt zeggen hoe het echt gaat, omdat dat niet te zien was door die bijwerkingen. Morgen kunnen we weer zien of hij iets vooruit gaat...

x en tnx voor jullie meedeleven....

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meid dikke knuffel ! en bale van die bijwerkingen zeg... :( hopenlijk kan je morgen zien dat hij voorruit is gegaan ik duim ervoor!

kusssss en sterkte !

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ga mijn bedje opzoeken en daar lekker tv aan! trusten morgen ben ik er niet moet werken , waarschijnlijk tussen door ff spieken hiihihih

doei doei

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ga ook zo naar bed maar wou nog even Thirza sterkte wensen en een knuffel geven.. Bij deze!

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Fijn dat je even iets laat horen Thirza, maar voel je vooral niet verplicht he om dat te doen... we snappen allemaal dat je geen zin hebt om hier een heel verhaal te tikken... sterkte meid!

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
  8. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Thirza veel sterkte en dikke knuffel!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hé thirza, dat was telepatie ;)
    Meid, voel je niet verplicht om wat te melden. Mag ook via mij. Dat weet je.
    Vervelend van die bijwerkingen. Krijgt hij nu wel andere antistolling?

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    WEn, weer een veel TE leuke site... Foei, die moet je hier niet neerzetten...

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh..

*gaaaap* Tis nog vroeg.. Lune wou er perse uit.. Vannacht ben ik er ook ongeveer 6x geweest dus echt fit ben ik niet. Lune wel. Gek kind.
    Ze wil niet alleen spelen, begint steeds te huilen als ik wegloop. Kan ik moeilijk mee omgaan, helemaal om 7u 's ochtends hihi.. Ik zal haar zo de fles geven en hopelijk wil ze daarna nog even pitten.

Wen, ik vind het zooo gemeen dat je die site hier neerzet :confused: Het is te leuk.. Gelukkig heb ik al een tasje (maar volgens suus is 1 niet genoeg.. :rolleyes: )
    Oja, Suus. Ik had ruzie met het weer en vervoer dus heb Jeroen gevraagd of hij de envelop die al 2 dagen klaarstaat met de slofjes erin op de bus wil doen maar hij is het vergeten zie ik net :( Ik ga het weer trotseren en de slofjes komen terug naar huis.

Wen, wie is er uit bij SYTYCD? Ik heb dat stuk niet gezien, toen ging mijn lichtje uit. Ow, wacht ik ga het wel even googelen, kan ik vast iets over vinden. Was wel weer leuk trouwens. Vooral Gianinni 8-[

Ben benieuwd hoe de nachten bij jullie zijn gegaan. En dan met name bij bones en meiske..

Nu fles geven en hoop nog even naar bed.
    doegie! X

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    WTF :confused: Ik lees net dat Gianinni eruit is.. Beetje jammer! Ik vond hem zeker de beste! Beter dan die Ivan die de hele tijd op Anuschka zat te geilen.. Gelukkig is zij er ook uit haha! Maar hij? Noujaaa zeg! Dan hoop ik wel dat Timor gaat winnen, ook al is hij een pietsie arrogant.

Lekker boeiende info :rolleyes:

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    kom jullie allemaal een fijne dag wensen, ga zo naar mijn werk lekker kort daggie maar tot 17.30 ipv 21 uur!

doei kuzz

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Kom even snel Goede morgen wensen en een fijne sinterklaasverjaardag...

Jur is vanmorgen op school verrast door een sint in de boeien met politie erbij.. pfff.. juten dachten dat hij op de markt een nepsint was dus werd gearresteerde en in de oude bajes onder t stadhuis gestopt.. nu mocht hij wel naar school, maar wel in de boeien onder begeleiding.. De kids hebben de juten overtuigd van zijn echtheid.. toen mocht ie los.. en die pieten.. pfff DIE GOOIEN VEEL TE HARD.. heb de bulten op mijn hoofd als bewijs.....hihihihi..

Toen Lisa naar PSZ gebracht.. die had dinsdag al de pieten op bezoek gehad.. dus die heeft een rustige ochtend..

Ik ga zo nog ff 3 wasmanden inruimen.. beddenverschonen, kijken of ik eidnelijk weer eens een stofzuiger boven erdoor kan krijgen en nog wat pakjes inpakken..

Voor mijn moeder nog een looprek halen bij de thuiszorg uitleen.. die heeft inmiddels haar prothese en loopt (lees: schuifelt) weer een beetje en moet thuis oefenen..

dan kids weer ophalen... even bijkomen.. en dan naar mijn ouders om te wachten op de SINT... het wordt een dolle boel.. en de kids worden veel te veel verwend.. (Heeft piet me al verteld...pfffff)

@Thirza.. hele dikke knuf meis.. jullie 5 december is nu wel heel anders dan je had gedacht.. Hoop dat je vandaag goed nieuws te horen krijgt en dat erik weer wat bijkomt.. Prbeer als het kan toch een klein beetje van deze 5 december te genieten.. hoop dat jullie er de kans toe krijgen... Denk aan jullie.. KNUFF

@Dwaas.. Ook voor jullie een hele dikke knuff.. weet niet zo goed hoe t er nu voorstaat, maar hoop dat ook jullie ondanks alles een fijne dag zullen hebben....Love Ya...

@De rest.. GENIET VAN DEZE DAG...De eerste 5 december van vele mensenleventjes...
    Veel foto's maken.. en morgen SPAMMEN DIE HAP!

KNUFFFFFFFFF

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen,

Giannini eruit....wasda?Ik had verwacht dat hij in de finale zou zitten....
    Maja, laat dat trotseren even zitten joh, stuur ze lekker volgende week een keer op....no problems!
    En Lune, lieverdje.....geef mama eens de tijd te ontwaken.

Ik heb niet alles terug gelezen, maar.....

Siz, oe wat spannend zeg, een oefenapparaatje. Er gaat waarschijnlijk een hele nieuwe wereld voor haar open. Ik hoop dat ze er snel aan went!

Hyves gelezen, moet niet gekker worden!

Thirza, oh, ik hoop zo dat het onderzoek positief is en dat hij snel naar huis mag.
    Meid, ik denk aan jullie en een dikke knuf.

Hier pas om 8.15 uit bed.....heerlijk. Ze heeft waarachtig weer een heel potje fruithap op en gaat zo weer lekker naar bed. Tussen de middag komen de buurmeisjes met Tess spelen. Ze vragen elke dag en gisteren moest ik maar weer even toestemmen. Tis altijd zo'n drukte met die 4 dames erbij, maar Tess vindt het geweldig.

Vanavond cadeautjes uitpakken.....hobbelpaard en duwkar nijntje en interactieve nijntje (heeft de goede sint mij in het oor gefluisterd...).

Fijne sinterklaas allemaal!

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Jemig Ichtus, wat een gedoe met sinterklaas hahaha!
    Je hebt het ook maar druk met al je kids, helemaal rond deze tijd! Succes met alles ;) :)

Suus, ik vind het stom dat de slofjes hier nog steeds zielig in envelop liggen te wachten terwijl ze niet gebruikt worden.. Ik ga kijken of ik een moment kan vinden om ze op de bus te doen. Lune is toch behoorlijk verkouden en weet niet of het handig is om met haar de deur uit te gaan. Naja, je ziet het wel ;)
    Hoe is het verder met je? Sta je door de drukte nog wel even stil bij alles af en toe of ben je jezelf heel hard voorbij aan het lopen op dit moment?
    You know what I mean ;)

Lune wou vanochtend niet meer slapen. Werd en heel chagrijnig van. Het arme kind kan er niks aan doen, maar ik was zooo moe (en dan mag ik niet zeuren als ik lees wat voor nachten meiske heeft :confused: )..
    Maar ik zag het allemaal even niet meer zitten.. Ik ben echt niet geschikt om thuis te zitten, ik ben niet echt een zorgtype. Ik kan het niet eens opbrengen om een stofzuiger te pakken :( Ik ga vanaf maandag ook actief op zoek naar iets anders dan mijn 'droombaan', desnoods vrijwilligerswerk of wat dan ook. Ik word hier gek! En ik moet mijn best doen dat Lune daar niet de dupe van wordt en last van heeft. Mijn poepie.

Ik ga haar weer even naar bed brengen, ze heeft net een banaantje en een slokje sap op en is MOE.

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    voel me bij jullie wel heel slecht, heb geen sintcadeautje voor ilse. Heb zoiets van ze heeft op paul zijn werk gehad, gister een boekje op het kdv, vandaag sint op school gezien, en we krijgen de kerst ook al. Weet ook niet zo goed wat te kopen, ze speelt leuk met de spullen die ze heeft en heb een hekel aan teveel troep. :oops:

Thirza; dikke knuffel voor je.

ichtus sint in de boeien, die ga ik onthouden,misschien leuk voor volgend jaar bij ons op school

Hier viel de nacht mee, maar 5 keer eruit, zo goed als ze vroeger sliep, grr

moet vanalles maar wil niets doen, heup doet steeds zo'n pijn, ben weer begonnen met fisio en dat voel ik goed. Zou de pijn weleens voor een dag willen weggeven. bah, word er sikkeneurig van

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Goede morgen deze morgen!

Thirza... ik hoop echt dat Erik zich gauw wat beter gaat voelen. Het was wel sterke medicatie als hij er zo'n last van had. De arme kerel, k heb echt met hem te doen. Nogmaals echt heel veel sterkte met alles.

Dames.. ik ben al helemaal in de stemming voor vanavond.. neem hier even n kijkje.. hier staan Elena en ik de hele dag op te jumpen :rolleyes:
    http://nl.youtube.com/watch?v=XfZz-aUrRLA
    Joehoe!

Ik ga even een heeeeeeeeeeeleboel gedichten uit mijn duim zuigen. (Wat heb ik mezelf weer aangedaan) Elk jaar koop ik het eea bij de kringloop, altijd verrassend waar je mee thuis komt. Gewoon wat geks, soms wat leuks. Enne dan verzin ik daar wat bij.

He boon.. hoe heb jij geslapen vannacht...
    Maja.. wat zul je gesloopt zijn, jakkie. Als het kan ga dan nog maar even lekker met Lune mee slapen.
    Hier vannacht een brullende kleine, denk dat ze een nare droom heeft gehad. Dacht eerst dat ze dorst had, de verwarming bleek aan te staan. Thee voor dr gemaakt, wilde ze t niet.. ging tukken, hoppa gelijk weer neer gelegd en ze ging gelijk slapen. Nou maar hopen dat ze vannacht niet weer wakker wordt. Hi, hi, ik eerst wijze raad geven aan boon: niet je kind er uit halen, doe ik het nu zelf :oops:

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Debie ik had ook niks voor Elena
    Per ongeluk een plaatjesboekje voor 79 ct gevonden.. en een boekje met liedjes + cd gister bij de appie... maar was echt niet gepland. Ik dacht ook ach.. ze krijgt vast nog wat van opa en oma enne.. ze heeft toch niet in de gaten wat er gebeurt.

Zouden al die kleintjes zenuwachtig zijn geweest voor vandaag? Wat een slechte slapers! Dan heb ik nog heel erg mazzel gehad.

En oh ja Wendy.. idd, zulke sites hier plaatsen zou verboden moeten worden.

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Als Ichtus door al die sint stress maar niet gaat roken... meid wat ben je druk.. ik stuur wat energie de ijssel over!

Deel Deze Pagina