Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Allereerst wil ik Sinterklaas van harte feliciteren met z'n verjaardag. Dat ie maar een hele ouwe lul mag worden!

Lief dat je er naar vraagt! Weet je! Ik zou het niet eens weten hoe het is gegaan. Waarschijnlijk goed. Ik kan me iig niet herinneren dat ik er uit geweest ben. M'n borsten waren flink vol vanmorgen, dus gedronken heeft ze niet.
    Zou ze dan echt de hele nacht hebben geslapen? Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar het zal wel. :whistle:
    Balen joh van Lune vannacht... Hoop dat je een beetje uit kan rusten vandaag en dat Lune beter te pas is. Tessa had gisteren zo'n dag. Niks was goed... :(

Wat goed dat ze 'loopt' zeg! Geweldig! Hoop dat ze snel weer wat mobiel is. Scheelt een hoop gezorg voor jullie!
    Gaat het verder goed met haar?

Debie, hier precies het zelfde hoor met sint. Tessa heeft al zo'n hoop 'troep' en ik heb nu dat tasje voor haar gekocht en ze krijgt van de beide opa's en oma's een kado dus ik vind het wel best.
    Wij willen nog heel graag een echte ouderwetse houten blokkendoos. Zo 1 op wieltjes die ik vroeger ook had. Dus die kopen we waarschijnlijk binnenkort ook nog voor haar.

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Oh ja leuk! Helemaal niet over nagedacht, maar dat wordt flink spammen morgen. Hi, hi.. ik ga 's ochtends eerst nog naar een christmas and winterfair in dit mooie Zwollywood. Dus ik spam later pas.
    Nou weer genoeg gekletst in mijn eentje... ik spiek hier nog wel even tjuuuuussss

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He boon! Super.. wauw... gaaf...

Enne.. Elena is helemaal verzot op haar blokjes. Een nieuwe fase dient zich aan: zelf geluiden maken.. enne daar zijn die blokjes erg handig bij, want die kan ze goed tegen elkaar aan slaan, of mee op tafel meppen.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mom: zoals je leest was alleen het toesturen van die mail voldoende. :)
    Gisteravond was ze wel even wakker. Ben heel stil en snel naar haar toe gegaan. Niet gepraat en ze is weer gaan slapen. Schijnbaar in 1 ruk tot vanmorgen vroeg... Ik kan het me echt nog steeds niet voorstellen! hihi...

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Als dat alles is wat nodig is.. dan wil ik iedereen wel even mailen! :) ;)

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga er weer vandoor meiden! Ga hier zo rond 12u weg. Peter ophalen van z'n werk en dan door naar Soest om daar sint z'n verjaardag te vieren. We gaan al zo vroeg om de file voor te zijn. Er wonen nog andere vrienden in Soest, dus daar gaan we eerst ff een bakkie doen. Vanavond laat pas thuis denk ik.
    Ff spullen pakken nu. Kom straks nog wel ff spieken hier.

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
  8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Debie, we hebben gewoon een aantal cadeautjes die hier al een tijdje stonden (maar nog steeds niet uit de verpakking gehaald waren) als sintcadeau's omgedoopt hoor! En de duwkar is ook een cadeau wat we mochten uitzoeken van het werk van Jan.
    Dus, we hebben er niets speciaals voor gekocht. Ook ik heb een hekel aan teveel speelgoed, wordt het alleen maar chaotisch voor haar. De grote speelgoedbak wordt telkens opgeschoond en het echte babyspul (lees: rammelaar, etc.) ligt nu in een doos op zolder, zo blijft het overzichtelijk.
    Voor kerst krijgt ze van ons een stoeltje (hebben we al gekocht) en van mijn ouders krijgt ze ook iets....that's it. Meer dan genoeg lijkt me, want 4 feb. is ze alweer jarig en krijgt ze weer een cadeau.
    Dus zou werkelijk waar niet weten waarom je je schuldig zou voelen, niet doen hoor.
    Maar ik lees al, dat je niet lekker in jouw velletje zit....bah meis, ik hoop dat je snel minder last hebt. En dat je in ieder geval snel van je dipje af bent.

Maja,kan me zoooooo goed voorstellen dat je gek wordt thuis. Hoe lief Lune ook is, iets voor jezelf doen (niet alleen mama zijn) is een must. Ook Lune is daarbij gebaat, maar dat weet je zelf ook allemaal wel. Probeer idd even de lat naar beneden te halen en tijdelijk iets doen, waar je in ieder geval gelukkig van wordt. De echte carriere-move komt nog wel.
    Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het heerlijk is om buiten moeder ook nog een zinvolle invulling van de weken te hebben. Gek genoeg, laad ik me op het werk op, om weer die zorgtaken te kunnen doen. Ik ben van nature geen zorgzaam typje en moet me er dan ook echt toe zetten. Maar de combi werken en moederen is in mijn geval humeurbevorderend. Dat heb ik in de 6 weken zomervakantie goed kunnen merken.
    En echt meid, ga NIET de deur uit! Tess heeft de schoentjes van Dees lekker aan, dus het heeft werkelijk GEEN haast. En niet denken...."ja, dat zegt ze, maaaaar....". Nee, als ik het wel wilde, zou ik het je zeggen, want that's me! Dus blijf vandaag lekker binnen en ga maar jobhunten op inet.
    Enne, wil je me niet zo goed analyseren....da's creapy. Je mag er dan wel voor afgestudeerd zijn, maar doe dat maar lekker in jouw werk....ha ha ha. Je hebt gelijk hoor, ik blijf lekker rennen....kom mezelf vanzelf wel weer tegen. Is blijkbaar ook een strategie, want het werkt.

Tess ligt te pitten (kijk Lune, zo moet dat....) en ik ga even aankleden en tutten. Anders zit ik straks nog in mijn huispakkie als de buurkinderen komen....

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
  10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goed zo Tessa! En veel plezier vandaag Bones.

Lees nu pas het bericht van Ichy. Jemig meid, hoezo druk? Leuk zo'n sinterklaasfeest, ben dolblij dat Tess er hier nog niets van meekrijgt.
    En knap van jouw moeder, ik hoop dat ze blij is met haar looprek.

Mom, leuk idee van de kringloop.....behalve die gedichten dan...ha ha ha.
    Dicht ze en rijmelaarijmze maar!

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    in zijn geheel mee eens... en ik vind dit zeker boeiende info! ;) :)

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha, dacht echt dat ik de enige was die niet speciaals iets gekocht had. valt dus mee.

maja kan me voorstellen dat je graag wil gaan werken, thuis is ook maar alleen thuis. en die droombaan komt echt wel een keer voorbij, tot die tijd lekker iets leuks zoekenom te doen

enne suus valt mee hoor dip, maar word er strontsaggie van dat ik heel de dag door pijn heb en ze er gewoon geen moer aan kunnen doen.
    Ben je ook nog ff op je werk geweest met de sint vandaag?

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mijn dame ligt in bed te keten

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hey girls... heb even geen tijd om te reageren, ben namelijk aan het werk... de stroom is in het hele pand uitgevallen en wij zitten met onze pc's op de noodstroom, dus dat betekent gewoon doorwerken helaas... :(

maarrrr we mogen van de baas om 15:00 uur naar huis ivm pakjesavond, als het werk dan iig af is, maar daar ga ik natuurlijk voor zorgen dat snappen jullie ook... (vandaar dat ik geen tijd heb om lang hier rond te hangen)

wilde wel even mijn KDV-tasje voor Fenne met jullie delen... ik was op slag verliefd! Echt een hele leuke vrouw die die tasjes maakt (ze heet Wendy, dus hoe kan het anders haha) en dit is het tasje van haar dochtertje, die promoot ze normaal niet, maar ze gaat hem nu wel voor me maken... ik = blij! :D

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    errug leuk wen., balen van de noodstroom maar lekker dat je eerder weg kan

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Zo 1 gedicht af.. hmm.. moet met de andere sneller zijn, anders komt het nooit af.
    Viert iedereen hier pakjes avond, of zijn er ook mensen die er een hekel aan hebben?

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee Debie, de sint zou om 9.00 aankomen en aangezien wij er pas om 8.15 uit waren....gingen we dat noooooit redden. Jij wel?

Leuk tasje Wen!Enne, je werk is om 15.00 hoe dan ook af. *Zie je die grote lade in jouw bureau? Daar mik je gewoon het nog te doen werk in*.

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    :confused: Durf niet meer naar buiten nu na de 'lezing' van Suus.. :)
    En ik snap je helemaal dat je op je werk kan opladen voor thuis. Je werkt 3 dagen toch? Ik ga idd op zoek naar een bezigheid, die baan komt vanzelf. Heb trouwens net contact gehad met een oud studiegenootje, die werkt in een justitiele jeugdinrichting, ga ik ook even een brief heensturen. Wie weet. Lijkt me een leuke baan.

Weheeeeeen! Dat tasje is TE leuk! Ik baal dat ik dat stippentasje nou heb gekocht hahaha! Heb nog even op mp gekeken en ik vind die met die roosjes te schattig.. Ik hoop dat ik me kan bedwingen.. :rolleyes: (wat denken jullie.. :D )
    Succes op je werk, nog 3 uurtjes! Heb je Elize overleefd? whahaha, vreselijk he?

Debie, wat rot dat je zo'n last hebt. Gatsiedarrie, niet fijn! Hug van mij? Komt ie: *smijt hug naar deb*

Mom, en dan zeg je dat ik vrolijk ben :) Haha moet altijd zo lachen om jouw berichtjes..

Oe, Lune is boos :confused: Sjonge, wat een driftkikkertje toch soms.. (of is het gifkikker? mag ook..)
    Hoe dan ook, tijd om haar uit bed te plukken. Ze heeft een klein uurtje geslapen, jeej! Vanochtend samen teletubbies gekeken, gezellig!

later! X

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nou, miepje is aan het ontwaken.

Ik heb de link met de tasjes opgeslagen en Wendy een mail gestuurd. Wil wel wat meer voorbeelden van haar werk zien.
    Ik zeg...tasje nr. 3....komtuma.
    Vooral "melda" vind ik errugg leuk.

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Melda vind ik ook zeeeeer de moeite waard om nog geld aan uit te geven..

Deel Deze Pagina