Even een vreugdedansje voor Sizzel Ik ben dus ook even op de achtergrond. Vanaf 6 uur vanmorgen is het weer hopeloos met Luuk. Huilen, drinken, huilen, drinken enz.... Ik ben écht aan mijn eindje
Wat moeten we toch Dees....wordt jij er ook zo moedeloos van? Hier is ze nu net een uurtje stil, maar heeft wel weer 2 uur liggen huilen. Nu moet ik weer voeden, maar zie er tegenop, want dan begint het drama weer.
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen om het ventje te troosten. De krampjes zijn nu even wat minder maar hij bleef huilen. Uiteindelijk net een flesje van 70cc met afgekolfde melk (terwijl hij om 10.30 nog tiet heeft gehad) gegeven en nu ligt hij in slaap te vallen. Hopen dat hij even doorzet nu. Doordat hij zoveel huilt drijft hij mij ook tot wanhoop. Gelukkig dinsdag een afspraak bij de huisarts en vanaf vandaag krijgt hij wat tegen de krampjes. Papa gaat dat zo ophalen bij de apotheek. Kamillieolie voor zijn buikje en antroposofische medicijnen tegen de kramp. Nu maar hopen dat het helpt.
wauw die draagzak is echt en wondermiddel voor nu eventjes.. misschien is hetmaar eventjes maar ik heb haar zojuist in haar bed gelegd en normaal is het meteen brullen krijsen en nu slaapt ze als een roos.. en het is ook nogeens meer dan etenstijd geweest voor haar... ik ben in shock hahha
Ik ga binnenkort ook eens met onze draagzak vogelen. Eerst die ene band goed vastzetten en dan nog eens kijken.
pfff.. dees en suus..voor jullie allebei een dikke knuff! Ik weet vaak ook niet wat er aan de hand is met onze kleine meid.. wordt er ook onzeker van.. Is denk ik normaal hoor! Maar fijn is anders! En dan twijfel ik weer of het de regeldagen zijn of iets anders.. ik heb soms ook geen idee..
meiden ik wil wel erbij zeggen dat ik twijfel of het mag hoor die draagzak nu al... en of het blijft werken maar voor nu is ze sinds 4 dagen de ochtens stil geweest dus ik ben even hylarisch.... sizzel trouwens.. ik ben echt superblij voor jou en nora! nou papa van elise is weer thuis dus ik ga lekker even douche nu... want dat is natuurlijk wel lastig met een draagzak haha... en die onzekerheid.. ja die heb ik ook wel een beetje maar toch anders omdat het de tweede is...maar die onzekerheid hoort er helemaal bij hoor meiden.. luister naar je gevoel.. dan doe je altijd het juiste... jij weet immers als geen ander wat goed is voor je kind(ookal voelt dat vaak anders)
Dat is het hem ook he, je word er zo onzeker van als ze zo huilen. Krampjes, regeldagen, huiluurtjes, alles volgt zich op en je twijfelt bij van alles. Moet ik wel voeden of niet, mag ik nu wel voeden, oppakken of niet, laten huilen of niet? En ondertussen zit je zelf met je handen in het haar en de tranen in je ogen.
weet je als jij vind dat je hem moet voeden moet je dat doen... als jij vind dat je meot oppakken dan moet je dat doen.. wil je hem laten huilen doe je dat ..... echt waar schat hoe moeilijk ook jij als moeder weet het het beste....en je doet het juiste.... nou lijk ik wel weer moeder theresa... ik weet het natuurlijk voor ander altijd rustig te vertellen soms zit ik ook met mijn handen in het haar... maar ik bedenk me dat altijd ... letterlijk denk ik KALMTE ZAL ME REDDEN... hahha hoe rustiger ik ben des te rustiger mijn dochter... zo werkt het...
Meiden met de huilende beebjes DIKKE KNUFFEL en volg je hart je weet zelf wat het beste is.... Als ik het zo hoort mag ik in mijn handen klappen (als het niet veranderd) Gwen huilt maar een half uurtje per dag @ En meiden die problemen hebben met de Borstvoeding....( vooral Dees) heb er respect voor jeetje..... ik had het zelf allang opgegeven
Ik dacht zelf dat de problemen met de borstvoeding wel meevielen. Ik had lekker veel en dacht dat dat alleen maar goed is. Weet ik veel dat teveel ook weer niet goed is. Gelukkig zijn de kloven aardig over al zuigt hij er nu af en toe blaren op. Vrijdag naar de lactatiekundige en ik hoop gewoon dat daar wat uit gaat komen. Trouwens, ik heb al regelmatig op het punt gestaan om het op te geven. De reden dat ik volhou is dat het gratis is, goed voor Luuk en altijd bij de hand.
Zo he, ik heb respect voor de dames die borstvoeding geven. Ik trek het nu al bijna niet, terwijl ik flesvoeding geef. Wat herkenbaar allemaal. Die onzekerheid...bah bah. Normaal heb ik alles onder controle en ben ik super zeker en nu....pffff. En luisteren naar je gevoel, ik weet gewoon absoluut niet wat ik moet doen. Mijn gevoel geeft dat blijkbaar niet aan...ik doe maar wat. Soms is ze gewoon ontroostbaar en dan breekt me het klamme zweet uit. Dan denk ik dat ze nooit meer stil wordt, onzin natuurlijk, want een half uur daarna is ze stil. Maar op zo'n moment weet ik het echt even niet meer.
Dus zo'n draagzak lijkt te helpen? Ik heb er een liggen hier, maar durf het nog niet zo goed te gebruiken met zo'n kleintje.
Herkenbaar Suus want ik doe ook maar wat. Blijkbaar is dat toch voldoende want uiteindelijk wordt hij wel stil. Hij ligt nu gelukkig ook tevreden naast me in de wagen te slapen. Weet je, ook al ben je 9 maanden bij elkaar geweest, je moet elkaar nog leren kennen. Dat gaat niet zomaar 1-2-3. Ik ben ook zo'n regelnicht maar de beebjes hebben hun eigen tempo en dingen. We moeten gewoon aan elkaar wennen. Kheb trouwens enorme zin om vanmiddag naar de Superstore in Tilburg te gaan. Ik wil een boxkleed kopen en nog wat neuzen tussen het babyspul. Hopen dat Olaf ook wil want alleen met Luuk gaan doe ik niet zo snel.
DIKKE KNUFFEL !! ik hoop dat je te weten komt wat het is meid, want zo is het ook niks voor de kleine en jou!!! mischien ook een draagzak proberen , of in een wippertje mischien vindt ze het fijn om te blijven wiebelen zegmaar, of in de kinderwagen mischien????? zal je al wel geprobeerd hebben... maar ik denk ff mee voor je