Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Weet iemand hoe het zit met ongesteld worden en BV?
    Is het niet zo dat je niet ongi word zolang je BV geeft?

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik heb daar goede en slechte dagen in. Soms kan ik alles wat los en vast zit wel eten en de andere dag moet ik mezelf dwingen om te ontbijten, lunchen enz.
    Maar ik hoef nog maar 2 kilo, dus ben niet heel streng voor mezelf. Dat komt vaak in mei/juni....komt de zomer er weer aan.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Boney, wat ik gelezen heb is dat dat kan, maar niet per definitie altijd zo is. Maar ik heb er geen ervaring mee.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Het kan inderdaad dat je niet ongi wordt! Maar dat hoeft niet perse!

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Net uit bad en het was heeeeerlijk. Ik heb geslapen :oops: en chocolade eitjes liggen eten :)

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heel goed Dees, dus je hebt even lekker kunnen ontspannen?
    Ik ben net even naar de stad geraced, want ik ga morgenvroeg sporten met mijn pufclub-dames....maar ik heb geen sportkleding...ha ha ha. Maar ben helaas niet geslaagd. Dan maar in een joggingbroek en ik tover ergens nog wel een shirtje vandaan.

7. 40plusmama

Ik heb kunnen ontspannen totdat ik Luuk hoorde huilen. Olaf stond wanhopig onderaan de trap te roepen dat hij hem niet stil kreeg. Kheb wat tips gegeven en ben eruit gegaan. Eenmaal beneden was zoonlief stil en kon ik de fles maken. Papa is nog van het gemak en kan dat niet als hij zoonlief vast heeft zegtie :rolleyes: . En dat moet straks 1 dag in de week gaan opassen :)

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ah, maar dan leert hij dat het beste, want hij MOET dan wel. Dus alleen maar fijn, lijkt me. Jan kan mij soms ook zo wanhopig aankijken als hij met Tess aan het sjouwen is. Vind het wel schattig!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb lekkers bij de shoarma boer besteld.... Peter is uit eten met collega's.
    Tessa is super rustig vandaag. Ze slaapt echt heel veel. Nu ligt ze heel schattig te slapen in de wipper.

10. 40plusmama

Ooh shoarma, heerlijk. Ik kan geen knoflook, kruiden, kool, uien enzo meer eten vanwege Luuk zijn krampen en maagpijn en ooooh wat mis ik het.

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet heel erg op let :oops: Maar Tessa heeft dan ook niet heel erg last van krampjes.
    Wel let ik op minder zout. Ik merk dat ik echt 2.5 liter water minimaal per dag nodig heb. Bij minder krijg ik hoofdpijn en een droge mond.

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben een foto album aan het maken bij de hema.
    Over zwangerschap, geboorte en kraamweek. Dat is echt leuk om te doen.

13. 40plusmama

Ik let er wel op want anders heeft de dagen erna Luuk zo'n pijn :(

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @boney; dat had ik ook toen ik borstvoeding gaf; zo'n dorst de hele dag. Van de kraam moest ik altijd een glas water voor en tijdens het voeden drinken, maar toen zei weg was vergat ik dat wel eens: hoofdpijn! niet normaal! haha

hier ook weer eens goed gepoetst! En bezoek geweest, gelukkig viel het allemaal wel mee. ze wilden voornamelijk weten over het verhuizen en Finn z'n Mcadd. Nou ja is beter dan van die vervelende stiltes...

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook het hele huis van top tot teen gepoetst en opgeruimd, me vriend kwam binnen en vond dat het net een ander huis leek haha. Normaal liggen er in de woonkamer over spulletjes van Rosalie :)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik let daar ook niet echt op, Rosalie heeft bijna nooit krampjes. Dat scheelt ook weer! :D

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha hier ook van alles van Finn door de woonkamer verspreid normaal gesproken

ik ga op de bank liggen met hem want huh huilt zo erg...
    tot morgen!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Zo, Rosalie krijgt de rest van de avond eten met een flesje! :) Mama is namelijk een heerlijke malibu ananssap aan het drinken :) jeetje wat is dat lang geleden zeg! Dronk het eerst iedere week met uitgaan....

19. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    @ boney: idd super leuk zo'n foto-album. Ik heb er een gemaakt van Thomas'eerste 3 maanden (dus de periode in het ziekenhuis en de 8 weken daarna thuis). Is echt heel leuk en mooi geworden en was voor mij bijna therapeutisch om te maken...

Ook leuk voor je bezoek om te laten zien!

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het is idd errug leuk om te doen. Wel een uitzoekerij met data enzo. Welke buikfoto hoort bij welke week...
    Ik heb er dan ook geen haast mee, ben ook nog wel ff bezig denk ik.

Deel Deze Pagina