Hihi Lune lust geen sap.. Geef ik haar het net uit een beker, slurpt ze zo een halve beker op Heb al eerder geprobeerd met een beker maar dat wou niet echt, alles ging erover. Nu drinkt ze al heel netjes, er gaat wel wat naast en ze verslikt zich ook wel af en toe maar het meeste gaat keurig naar binnen.
Leuk hoor al die meidentassen! Weet iemand mss een leuke site voor jongensdingen? Ik heb gister voor de 2e of 3e keer naar so you think you can dance gekeken, maar ik vind sowieso de jongens beter Van de meiden vind ik Annemiek wel leuk, zeker die act van gister. Vindt het programma eigenlijk leuker dan ik verwacht had Volgende week maar weer kijken... @alle meiden; Een hele fijne pakjes avond! Wij vieren het morgen, omdat we het vandaag te druk hebben, dus morgen stuk relaxer. Vieren het bij mijn zus, die heeft ook 2 kleintjes, dus wordt wel leuk! Ben wel bang dat Mike flink verwend wordt... Nou ik ga er weer vandoor, doei!
pakjesavond vind ik voor de kinderen leuk, echt geklop op de deur, een zak met cadeautjes met surprises heb ik dan weer helemaal niets. maja; gevangen, vloog wel een meter achteruit. suus hier om 9 uur op school, kids hadden me wel 10 keer gevraagd of ik naar de suprises kwam kijken dus kon niet wegblijven. enne die tasjes zijn wel errug leuk.
Ik zat even op internet te zoeken naar oefeningen om het kruipen van Lune te stimuleren. De cb arts had het vorige keer over fysio namelijk. Lune zit veel op haar kont (op haar buik gaat ze huilen) en ze wipte vanochtend zo vooruit.. Dus ik dacht 'heee, ze wordt misschien wel een billenschuiver' Heb ik het volgende gevonden: Er zijn een aantal kenmerken die veelvuldig voorkomen bij billenschuivers. Hieronder noemen we enkele: De grof motorische ontwikkeling is tot op het moment van lopen vertraagd en verloopt met weinig variatie in bewegen. De fijne motoriek is meestal goed. Soms zien we dat de kinderen 'fladderbewegingen' met de armen of handen maken of draaiende bewegingen met de voeten. Dit moet gezien worden als de normale drang van het kind om te bewegen. De kinderen hebben een hekel aan het liggen op de buik. De evenwichtsreacties zijn verminderd evenals de draaibewegingen (rotaties). Als je het kind optilt om te laten steunen op zijn benen dan neemt het geen steun maar 'zit het als het ware in de lucht'. Het kind kruipt niet maar schuift op de billen. Het kind loopt laat (18-30 maanden) en als het gaat lopen dan vaak wijdbeens, gewicht op de binnenzijde van de voeten en de armen hoog om het evenwicht te bewaren. De kinderen zijn in hun geestelijke ontwikkeling vaak verder dan in hun motorische. Zij botsen tegen hun motorisch onvermogen op en reageren dit af in hun gedrag d.m.v bijvoorbeeld schreeuwen of 'eh-eh' roepen als zij wat willen hebben, ze hangen erg aan moeder en willen niet graag bewogen worden. Nou, precies Lune Dat van dat lopen weet ik natuurlijk niet, maar ik zie haar de komende maanden (jaren ) nog niet lopen.. Dat van dat zitten in de lucht doet ze niet altijd maar wel regelmatig.. Naja, ik zal het er eens over hebben over 2 weken op het cb.
Hoi meiden, Hier is iedereen al volop in de Sinterklaasstemming (lees hyperdepieper en stuiterend door het huis) Gisterenavond kwam de sint pas om even na achten Sofie had haar powernap al gedaan en was dus weer klaarwakker tot een uur of 10. Ze heeft ook nog bij de sint op schoot gezeten, huilen verschrikkelijk. Natuurlijk snel een foto van gemaakt Zal morgen even spammen, want mijn zus heeft mijn fototoestel geleend. Over een uur is het hier al pakjesmiddag. Dan kunnen ze daarna nog lekker met al het nieuwe speelgoed spelen. (er staan nu 5 zakken in de wc in de gang te wachten tot ze even voor de deur worden gezet) Vanavond vieren we het met de volwassenen met surprises en gedichten. Is altijd wel gezellig, dus ik heb er wel zin in. Verder is er door de drukte hier niet veel van gekomen om alles terug te lezen. Ga het volgende week goed maken hoor! Fijne dag allemaal!
maja wie weet word lune wel een billenschuiver, vriendin had er ook een, was idd laat met lopen maar was snel met praten enz.
Zo, het was gezellig (maar errug druk) met de buurmeisjes. Tess vond het geweldig en blijkbaar had zwarte piet bij Nadia in de schoen het cadeautje van Tess gestopt....domme piet. Ze heeft een....ach, hoe heet het nou..... Zo'n draaiding met allemaal verschillende kleurtjes....optisch speeltje. Iets met....-graaf. Oh helpie! Daarna broodje gegeten en ze ligt alweer een half uurtje te pitten. Even snel een wasje erin gestopt en nu even het eten klaar zetten. Maja, zou heel goed kunnen wat je beschrijft. Ben benieuwd wat ze op het cb daarover zeggen. Hier stellen ze het zelf zoeken van info wel op prijs. Nou, dan krijg je een lekkere (zittende) kletskous binnenkort... Meiske, dat je uberhaupt nog tijd hebt gevonden om te posten. Klinkt supergezellig, maar wel erg drukkies. Heel veel plezier en ik hoop dat je de stuiterballen nog een beetje in toom kunt houden. Nou, ik heb met "Wendy" over en weer gemaild en ze gaat een tasje maken, die ik "zelf" ontworpen heb. Ben heel erg benieuwd. Maar da's voorlopig echt de laatste (jajaja, heb ik vaker gezegd)....
hey meiden, gisteren ben ik wezen stappen met school erg gezellig, ben alleen kapot moe maar ja wat wil je als je om 4uur gaat slapen en om 8uur weer op moet staan . wij vieren geen sinterklaas dylan snapt het nog niet en voor de rest zijn er geen kleine kinderen meer in de familie dus wij doen de kado's met de kerst . ik heb vandaag sinds hele lange tijd weer eens door de week vrij van school heerlijk, al moet ik zeggen dat ik meer met dylan en poetsen bezig geweest ben dan wat anders . ik ga me nu maar eens een lekker kopje koffie drinken. als ik tijd heb kom ik vanaaf ff een foto showen van dylan knuffie
Hmmm, het wordt toch een magn. maaltijd....hi hi hi. Blijf namelijk inspiratieloos. Zo hey Kikkert, tja, dat kan niet meer als moeke he....dat laat in bed duiken...ha ha ha. Heerlijk toch dat je op jouw vrije dag lekker met Dylan bezig bent. En dat poetsen is ook handig, want dan heb je in het weekend weer de handen vrij voor Dylan. Ik ga Tessje uit bed plukken. Wilde eigenlijk op Jan wachten, maar het is weer is veel te gezellig met naborrelen op het werk....grrrr.
Suus, sloffies zijn op de bus Ben benieuwd naar je tasje! Ik heb me nog kunnen bedwingen.. (heb ook geen ene rooie cent, dat scheelt haha) Eten: heb net kruidcake en een paar chocoladepepernoten met een kop thee gehad (mn ouders waren hier even) en ik heb geeeen honger meer.. Jeroen belde net, hij heeft ook geen zin in eten want heeft teveel gesnoept op zn werk.. Wat zijn wij slecht! Vanavond maar een bak yoghurt met fruit naar binnen werken.. Haai kikkert, tja.. dat poetsen moet dan ook nog he als je thuis bent.. Beetje jammer altijd.. En leuk stappen! Tot 4u.. toe maar weer..
wij hebben net de bezorggriek besteld, jammie, gyros, souflaki, mmmmm en ff 300 euro armer, stofzuiger gekocht, toch een leuk sint cadeau, ahum, andere na reparatie weer kaduk
hihihi ja dat stappen was wel leuk (de eerste keer dat ik s'avonds weg ging na 10uur) dus de mannen waren alleen maar ik moet wel zeggen dat stappen en mama zijn echt niet geweldig samen gaat (vind ik ook niet erg hoor) ik ben weer weg hond uitlaten en frieten eten
Wat rust hier... :-k wat zou iedereen aan het doen zijn? Ik moet (wil) dus nog iets voor mijn nichtje en neefje halen voor sinterklaas. Maar ze hebben al veel speelgoed. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet halen....iemand een idee? Meisje is 4 jaar en jongetje 2 jaar. oooohhhh waarom doe ik altijd alles op het laatste moment