Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ze hebben wel allemaal echt kinderspeelgoed gekregen.. daar ben ik wel blij om.. als ik sommige moeders bij het hek van school hoorde over PS gameboy, nintendo ds etc.. pffff.. hallooooo ze zijn 5.. ik was al blij met een jojo...

heb wel wat moeite met die dure dingen.. kids troeven elkaar altijd af en je voelt je dan soms verplicht om er in mee te gaan.. We hebben voor Jur een piratenschip gekocht van (NEP) playmobile.. hij ziet dat niet, maar mijn portemonnee wel.. scheel toch.. ipv 80 nu 15 euro...vond ik al duur genoeg...daarnaast nog veel knutsel en kleur spul, klei, ook een hele mooie brandweer van LEGO.. die is toch wel het pronkstuk... DANK U SINTERKLAAS...;) , een spel van mb.. plaag me niet.. (mens erger je niet, maar dan voor kids), walkie talkie, vrachtwagens met formule1 auto's, een bestuurbaar autootje, 3 losse auto's, een voorleesboek, verf , een vlieger, spaceshutles, das voor jur..

Een wasmand om te leren..hihi.. een kassa met geld, kleur-knutsel-kleispul, stempeldoos, boekje, potlood, vouwblaadjes, verf, Steffie met baby, wagen, weegschaal badje etc.. Haar reactie..echt super.. EEN prachtige barbie met mega jurk, dominoospelletje, schaartje..(speciaal voor kids)...prinsessensloffen en badjas...das t ongeveer wel voor lisa

en marijn een BUMBA die praat zingt enzo.. Hij vind m super...(sliep gisteravond, maar gaf bumba een welkomsknuffel van heb ik jou daar vanmorgen), een boek met voertuigen (zo'n eerste voek) badeendjes.. een pyama van POOH en sloffen...

Oh ja.. en ik ben verwend met een speciaal senseo pakket met alle soorten koffie enzo..erg leuk...

Lief hoof allemaal, maar ik had wel graag een extra kast gekregen om het in te doen...whahahahaha.....

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    morguh...

Ik ben me toch een lamme tak sinds een paar dagen... ben niet vooruit te branden... heb zin om hier een heel verhaal te typen, maar zelfs mijn vingers lijken moe te zijn... en dat terwijl Fenne gewoon weer keurig tot 09:45 geslapen heeft! :(

Heb wel gelezen hoor over jullie geweldige pakjesavonden, lijkt me zo super als ze eenmaal sinterklaas begrijpen! Hier ook een super leuke avond gehad gisteren bij m'n moeder, mijn broer was er ook met hun klein... echt leuk zo'n eerste Sint! :D En ook hier schandalig verwend hoor, zelf hadden we vorige week dat loopkarretje al gekocht, dus daar hebben we het bij gelaten...

Suus, balen van je gebroken nacht, is ze nu weer wat vrolijker?

Boodschappen/schoonmaken: hier ook op de planning, zin in joh! ;)

Marijn kan tijgeren... jeej! Goed man...!

Meiske: foto foto van Sofie en dr poppenwagen!

uhm... kwijt... :oops:

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    trouwens Suus? Waarom gaat Jan een cadeautje voor je kopen, zomaar of ben ik schandalig je verjaardag vergeten?

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Suus.. ja klopt.. genoeg genoeg genoeg.....ben ik het helemaal mee eens...

Balen dat tess zo onrustig was.. zal vast een oorzaak hebben , maar t twent idd erg snel.. die lange nachten.. Hier wilde marijn gisteravond ook niet slapen..(bij mijn ouders dan) kenik ook niet van m.. uiteindelijk wel gelukt hoor, maar toch..wel vervelend..

@Debie.. pffff. wat een mooie planning voor vandaag.. Nog leuke dingen op t programm idd.? maar dat opruimen zal hier vandaag ook wel de hoofdzaak zijn..wat een ongelofelijke bende nu....

@Bones.. zo'n v-tech loop ding zag ik gister bij een vriendin staan... errug leuk idd. zelfs lisa vond m geweldig....erachter staan komt vanzelf...ervoor zitten is ook leuk.. en vooral handig..succes met de drukte vandaag....

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee hoor :)
    Snap er ook niets van, ik zei al: "jouw mooiste cadeau zit naast me (was onder het eten)". Maar volgens hem, was het de hoogste tijd voor een cadeau voor mij. Nou, dan houd ik maar op met zeuren....al kan ik hier heeeeel slecht tegen....ha ha ha.

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Gewoon knikken suus... en ontvangen in liefde..hihihhihih...

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ga ff puinruimen.....

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen Suus van de nacht. En je mag echt wel klagen hoor, doe ik ook gewoon elke keer :D Nu had ik over vannacht weinig te klagen hoor. Mevrouw had om 12 uur nog gedronken en daarna pas weer om 5 uur. Dus voor mijn doen een heerlijk nachtje gehad :D

Debie, leuke dagplanning!

Wen, die Fenne kan heerlijk uitslapen zeg! Ben een beetje jaloers!

Cadeautjes, hier hebben ze 1 wat groter cadeau gehad en de rest kleine dingetjes. Oh ja en ook nog allemaal een spel. Mijn kinderen zijn al blij al krijgen ze een potlood en gum gelukkig. Nog een hint voor de Sint voor volgend jaar: kijk eens bij www.lobbes.nl. Daar hebben ze hele leuke dingen voor heel weinig!

Dagplanning: moet geloof ik nog vier wassen draaien en in de droger doen (valt mee voor een zaterdag) Stofzuigen heb ik al gedaan. Boodschappen moeten nog gekocht worden en ik ga nog even met mijn zus naar het winkelcentrum.

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, ik heb de sloffies weer terug. Thanx!

Ga even een beetje poetsen, voordat Tess er weer uit is.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    goeie bijna middag meiden

ben al veels te lang niet hier geweest :oops:
    maar druk druk gehad mijn tentames gingen heel goed :) voor mijn presentatie had ik 65 punten dus waarschijnlijk een dikke 9 en de lerares die de andere toets nagekeken had zei: ik mag eigenlijk niets zeggen maar jullie kunnen allemaal goed slapen vannacht :) dus die hebben we ook allemaal gehaald, ikke is super blij!
    nu volgende week nog en toets en presentatie en dan gaan we 5 weken werken heerlijk heb er zon zin in.

Pakjesavond super geslaagd bryan is hartstikke verwend door zijn peetoom en tante en natuurlijk door opa en oma, nu weet mama niet meer waar ze het moet laten hahahahah.

zo en nu ga ik snel puinruimen ik maak snel weer wat meer tijd voor jullie

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Zo, kamer gemopt, keuken gestoft en Tessje is aan het ontwaken.
    Poort is klaar, vader weer weg.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ken het....helaaaaas.

14. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook weinig energie meer. Net vier wasmanden weg staan strijken :( Mannetje was chaggie en is naar het huis, dus helaas geen shopmiddag voor mij :( Moet ook nog om boodschappen. Had hij ook wat over: kan je dat door de week niet doen als de kinderen op school zitten? Ja halloo, dan heb ik er ook nog twee thuis oetlul! Dus ga ik zo maar weer met drie kinderen de boodschappen doen! Mannen... :(

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Had net mannetje aan de telefoon. Hij komt zo naar huis, zodat ik alleen de boodschappen kan doen :confused: Niet te geloven!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hij bedoelde natuurlijk om het boodschappenlijstje op te halen zodat hij boodschappen kan doen... :rolleyes:

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    gelukkig meiske das toch wel stuk handiger dan met 3 kinderen he

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    het blijven mannen he dames hahaha

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Even een vraagje over vis. Ik heb een stuk gerookte zalm van de AH, die wil ik zo voor Fenne maken met aardappel/wortel-puree, kan ik dat als ik het gebakken heb ook nog invriezen en later weer opwarmen?

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hmm das een goeie volgens mij kan dat wel maar weet niet zeker

Deel Deze Pagina