heerlijk die mannen, weten altijd zo goed wat ze willen. Mijne is goed te doen vandaag, heeft de trapkast ff helemaal mooi gewit, nieuwe planken erbij gezet, schoongemaakt en weer ingeruimd, is nu bezig met de schoenen/meterkast. En ik heb 1 was in de wasmachine gedaan en en en en en en tosti gemaakt.
helaas is die ook niet altijd zo hoor. wen geen idee, neem aan dat het gewoon kan, je kan toch alles invriezen en opwarmen?
Je kan nitraat dingen sowieso niet opnieuw opwarmen als rode bietjes en spinazie... maar ik dacht dat vis wel kon als je het direct na bakken invriest en daarna maar 1 keer weer opwarmt... stom dat ik ineens over die dingen ga twijfelen, voor mezelf zou ik het gewoon doen zonder na te denken en voor Fenne maak ik het mezelf ineens moeilijk... Die man van jou is goed bezig Debie! Maja, ik ben ook al zo vreselijk moe... Suus, lekker dat de poort klaar is zeg! Vandaag nog iets aan Tess gemerkt ivm het mopperen vannacht en vanmorgen? Vivi: gefelicoteerd met het halen van je tentamens! Ik ga even ons avondeten vast voorbereiden, Fenne ligt er nu even in voor een klein dutje, dus even gebruik maken van de vrije handen...
Whaahaa Debie "die van mij is goed te doen vandaag...". Die van mij is ook redelijk te harden vandaag, want hij heeft de poort gedaan.... Wen, het lijkt me wel dat het kan, maar zeker weten doe ik het niet... En nee, gek genoeg is ze net zo als andere dagen. Lekker vrolijk, klimmen en klauteren en vandaag het slapen ging prima. Nou moet ik eerlijk zeggen dat Jan en ik een beetje woorden hadden onder het afdrogen van Tess. Niet schreeuwen, maar wel een beetje boos praten. Zou ze toch niet gemerkt hebben en daardoor huilen? Nouja, vanavond zullen we zien of het een uitglijdertje was van Tess. Hoop niet dat ze het gaat inbouwen in haar avondritueel. Juist 's avonds vind ik het heerlijk om haar weg te leggen en snurken maar.... Net even wat lekkers voor vanavond (bezoek) gehaald en nu gaan we zo eten. Ik heb honger, want buiten 2 koekjes heb ik vandaag niets gehad. Ik had echt geen zin om te eten....
Ladies.. ik had wat meer gespam verwacht. Hier een heeeeeeeeeeeeel leuk sinterklaasfeest gehad, lagen pas om 01u in bed, terwijl het bi ons was! Vandaag weer vroeg uit de veren. Wat wezen shoppen, puin geruimd... en nu kun je mij echt opvegen! Morgen (erg) vroege dienst, jakkie bakkie, echt geen zin in. Ik ga nog even in bad en dan rap naar bed. Even geen puf verder te reageren. Voor straks vast: welterusten!
Suus doe normaal.. je kan toch niet een hele dat teren op 2 koekjes! Morgen gewoon weer starten met licht ontbijtje en totaal 3 maaltijden, ok? Straks heb je geen weerstand meer, wordt je ziek en daar heb je natuurlijk niks aan! (Of slik je wel vitaminepillen, ha, ha)
Zo, ben er een beetje bovenop. Waar ik last van heb de laatste tijd..? Maar ben niet de enige zo te lezen. Is ook een beetje de tijd van het jaar, de donkere dagen voor kerst. Ik weet zeker dat ik een stuk minder moe en futloos zou zijn als het 25 graden was en het zonnetje de hele dag scheen Lune heeft vandaag weer nauwelijks geslapen, is heel druk, wil constant vermaakt worden en huilt, jammert en moppert veel. Jeroen werd er na een paar uurtjes helemaal gek van en vond me ineens vreselijk zielig dat ik soms dagen achter elkaar zo doorbreng met haar hihi.. Moet zeggen dat ze weer sprongetjes gedrag vertoont, ben benieuwd. Suus, eet je niet doordat je niet lekker bent van de ongi? Heb ik ook altijd dan, krijg vaak geen hap door mn keel. Behalve ervoor, dan bouw ik vaak wat reserves op whahaha! Ik hoop dat het gezellig is vanavond en de visite om 23u weer pleite is Mom, gatsie vroege dienst en weinig slaap. Vannacht lekkere lange nacht maken hopelijk! Vivi, tentamens gehaald, jeeeej! Goed meid! Mannen en goed bezig zijn.. Die van mij is altijd goed bezig, errug irritant. Hij verwacht dat namelijk ook van mij hahaha! De rollen zijn hier echt omgedraaid, ik ben net een kerel wat huishouden en slordig zijn/vergeetachtig zijn betreft en Jeroen is netjes, precies en houdt van orde. Ik functioneer prima in chaos. Als het maar mn eigen choas is Wennepen, ik denk dat je vis wel opnieuw kan opwarmen. Maar je hebt inmiddels vast al een besluit genomen anders betekent dat dat je arme dochter nog niks te eten heeft gehad Ik ga de bende hier even helpen opruimen (jeroen is al bezig en zegt -heel angstaanjagend- geen woord tegen me dus denk dat ik nu toch even wat moet gaan doen .. oe, hij werpt me een dodelijke blik toe, ben niet snel onder de indruk maar dit wil je niet zien.. 8) ) doeg!
Zo, heb het overleef hoor. Viel nog best mee. En mijn blikken en stiltes zijn nog altijd 100x erger en dat weet hij ook gelukkig 8) Hihi lees net dat ik hierboven choas heb getypt ipv chaos. Choas is ook best een leuk woord. Ik ga op de bank tv, lekker tv kijken. Najib Amhali komt er straks op, leuk!
Whaahaa Maja, zeker poeslief bij Jeroen gevoegd? Moet wel zeggen dat ik het ontzettend tof vind, om te lezen dat Jeroen begrijpt wat je de hele dagen doormaakt. Vaak wordt het door mannen onderschat en denken ze "valt vast allemaal wel mee". Mom,klinkt gezellie...dat je nu brak bent is niet zo goed. Weltrusten dan maar en morgen weer fris en fruitig weer op. En door mijn ongi eet ik erg weinig. Dan heb ik TOTAAL geen zin in eten....jakkes. Maar da's over een dag of drie wel weer pleitos. Viv, gefeli! Dat heb je dan al lekker binnen! Tess is op tijd naar bed gegaan, want ze begon om 18.00 al in de ogen te wrijven. Ze ziet er ook niet uit:dikke snottebellen, 1 groot schraal, vellerig hoofd, met lodderige oogjes. Heb even getempt, maar ze had 37.9, da's niet zo hoog voor de avond, toch? (lees: stel me even gerust) Ze is om 19.00 al naar bed gegaan en is nu dus zonder te morren gaan slapen. Kan heel goed zijn dat ze gister TE moe was en daarbij de woorden tussen Jan en mij zal haar ook geen goed hebben gedaan. Nu nog even snel opruimen en dan komen de vrienden. Allemaal een fijne avond en nacht en tot morgen. Koes koes.
Choas is een prima naam voor een elektriciteitsbedrijf! Ik had het niet eens gezien.....jemig, ben echt niet helemaal lekker. Ik als (ex)juf?!
37.9 is een prima temperatuur voor 's avonds. Lune zit regelmatig tegen de 38 aan, helemaal als ze moe is. En dat van woorden hebben, tja, ik weet niet of ze er echt veel van meekrijgen.. Natuurlijk heus wel wat maar of ze daardoor ook 'anders' is..? Als je Drek Vogelpie moet geloven wel maar ik weet niet of ze van een keer woorden echt last hebben.
voor wie het leuk vind...Fenne die dikke schik heeft met een van dr Sinterklaas cadeautjes... let alleen niet op mij, ik vind mezelf vreselijk om terug te zien, maar dat hebben de meeste van zichzelf wel denk ik... ik haal de link zo weer weg hoor! dr is hier nu niemand, dus link verwijdert
och wen wil toch even op je filmpje reageren , wat een lekker dingetje is het toch ! geweldig hoor ! voor de rest dikke knuff
Nee joh, zal toch niet? Al moest Fenne pas geleden ook heel hard huilen toen wij voor de gein aan het vechten/stoeien waren... was echt sneu! Hoop dat ze vannacht lekker slaapt! Maja: hier dezelfde rolverdeling wat betreft het huishouden, al word ik er steeds beter in... maar ik krijg ook gewoon op mijn donder als ik mijn ontbijtbordje 's morgens laat staan whahaha enne... ze heeft gewoon de vis op vanavond, want ik heb het vanavond bereidt, het gaat me er dus meer om of ik de porties die ik nu in de vriezer heb gedaan wel opnieuw kan verwarmen... maar zal wel denk ik... was trouwens een enorm succes: zalm met aardappel/wortel-puree... zelf ook gegeten hihi (maar dan met kruiden natuurlijk)... en nu maar eens koffie zetten!
hallo meiden zo ff gauw een berichtje van deze kant. keano had vanaf donderdag koorts maar was goed te pas tot gisternacht,om 1uur werd ik wakker van hem en hij gloeide enorm. ik eruit met hem en hij was ehct zo rood als een kreeft! ik getempt boven de 40gr en huilen dat kindje zeg. dus hup hap gvebeld was inmiddels half 2 en mocht langs komen. gelukkig was me vriendin hier dus hup in de auto gauw hubbie gezegd dat ik na de hap ging. eenmaal daar aangekomen bleek een fikse oorontsteking! arm ding heb een antibiotica gehad en de koorts is tot nu toe weg wel iets verhoging maar hij is beter te pas. eten gaat nog moeilijk maar hopelijk is ie gauw de oude. de oudste was ook al ziek overgeven en diaree. die heeft gister sinterklaas gemist op school dus dat was erg jammer. kortom hier een paakjes avond met zieken!
goedenavond meiden hier een heel druk werk weekend gehad pfff en heb nu erge last van nek pijn hoofdpijn niet normaal bah komt door die overbelaste aanhechtingsspier in mijn nek, dus duik lekker op de bank en op tijd mijn bedje in! sorry dat ik niet reageer verder ,maar lang achter de pc is ook niet bevoordelijk nu heb er echt erge last van nu!en werd er net misselijk van kom jullie een dikke knuffel geven! fijne avond!