Zit hem te voeren nu hihi. Hij is al bezet ja, Elise is de gelukkige. Moeilijk Suus ik kan alleen maar zeggen dat ik ook over de emmer zou zijn. Moeilijk hoor meid.
Fenne ligt al weer lekker te kletsen in bedje, dus ga er zo vandoor... Dikke knuffel voor jou Suus! (had je trouwens ook een mailtje van die Wendy van de tasjes?) Dees... die Elise heeft maar een geluk... Fijne zondag!
Ik vind het voor Jan ook zo klote (voor jou natuurlijk ook meid), het zijn wel zijn ouders. Ik snap gewoon niet dat ze het niet begrijpt, over is over, hoe duidelijk kan je zijn? Dikke knuffel schat al heb je daar nu geen bal aan.
1 mailtje, we mailen over en weer en gisterenavond heb ik nog snel het geld overgemaakt. Ze gaat nu voor me aan de slag. Ik wilde weer eens iets heel anders, dus het is een eigen ontwerp geworden. Jij dan Wen? Is ze voor jou al bezig? Fijn dat jullie begrijpen hoe dit moet voelen. Vaak reageren mensen met "ach, ze bedoelen het goed...". Maar ik weet dat het niet zo is, maar idd een psychologisch spel. Meiden, thanx dat jullie begrip tonen, doet me goed! Moet zeggen, dat ik vooral baal. Het was zo heerlijk rustig al die tijd. Geen gezeur,gestress en geruzie meer. En nu gaan ze weer van voren af aan beginnen. Ik ga even mijn meissie uit bed plukken en een boterhammetje eten.
Nou Sinterklaas was gister erg geslaagd, hebben nu de halve bartsmit hier liggen Hij heeft veel speelgoed gehad, maar vind ik niet zo heel erg, want hij had niet echt veel. Hij vermaakt zich nu ook prima. Ook mijn neefje en nichtje zijn erg verwend. Maar wij ook, want mij moeder heeft gewoon voor al d'r kinderen een Wii gekocht Vind het niet echt normaal maar wel erg lief en leuk natuurlijk! @Suus; Ik zou gewoon het kado houden, en verder geen reactie geven. Dat is waarschijnlijk waar ze op zitten te wachten.
@suus bah suus verschrikkelijk zoiets. ik kan me je reactie heel goed voorstellen davy(mijn man) heeft nu sinds 3 weken ook geen contact meer met zijn pa en stiefmoeder (er is hele erge ruzie) en wij zijn niet meer welkom daar (verhaal is te lang om hier te vertellen) mijn schoonmoeder en stiefpa zijn en hier geweest het is redenlijk gegaan ik heb met mezelf afgesproken gewoon normaal te doen als ze hier zijn en voor de rest hoef ik niks van ze (dit doe ik ook voor davy hoor en niet voor mezelf). en dan nog een super leuk nieuwtje ik heb gisteren als huwelijks kado en als (alvast) kerstkado een vakantie naar centerparks kado gekregen van mijn mannetje. we vertrekken 22december en blijven 7dagen ik vind het echt super lief!
@Suus meid wat een vreselijke actie! ik zelf zou het daar gewoon snachts voor de deur terug zetten! over is over en dan niet een kadootje voor de deur zetten! Dikke knufff ook voor Jan . Oja en van mijn nek ja moet met rust genezen, nou ja dat werkt dus niet.. @Dees mooie foto,s meid en luuk ook lekker verwend. @kikkert leuk hoor een weekje centerparks met de kerst! @Naatje wauw wat een lieve verwennerij zeg !had nog een vraagje zou je voor mij als je tijd hebt anders niet hoor! een andere banner kunnen maken met de nieuwe foto,s van Gwen die dees hebt gemaakt? was al aan het rommelen maar lukt me niet hoor Gwen heeft van mijn schoonouders een winterpakkie (skipak) gehad zo gaaf en hij is knalroze! en van mijn ma een doos met dubloblokken en van mijn pa een pop en een jurkje voor Gwen. we doen dit jaar nog niks aan sinterklaas maar wel leuk dat ze voor gwen toch wat kopen zoo lief! om 3 uur gaan we naar de kerstborrel ... en voel me gelukkig wat beterder
Suus, echt een nare streek zeg! Lekker zo net voor de feestdagen Ik zou ook helemaal flippen denk ik. Tja, en wat je met dat cadeau moet doen...Aan de ene kant denk ik gewoon houden en verder geen ruchtbaarheid aan geven, aan de andere kant zou ik het ook zo bij hen op de stoep mieteren, maar dan hebben ze wel weer aandacht. Moeilijk hoor! Hoe is het met Jan nu? Vind het zo rot voor jullie, net nu jullie weer een beetje in rustig vaarwater waren gekomen, moet dit de boel weer oprakelen Grote knuf voor jullie! Kikkert, zo dat is een geweldig cadeau zeg! Dees, wat een scheetje is die Luuk toch zeg En een leuk badspeeltje! Naatje, waarschijnlijk ligt de andere helft van Bart Smit dan hier En een Wii, wat een cadeau zeg! Wel erg leuk! Heeft iemand nog iets van Thirza gehoord? Verder iedereen een knuf die het nodig heeft!
Hey Hey, Meiske, ik zal thirza zo wel even een smsje sturen. Suus: Oeh, wat kan ik boos worden om je verhaal zeg... Tjonge wat een zielige lui. Ik zou in mijn boosheid ook dingen doen waar ik misschien spijt van zou krijgen. Het kado vertrappen, in de kliko ermee, een foto er vanmaken en opsturen... Maar gelukkig ben je hier even komen afkoelen en om raad komen vragen. Ik zou als ik jou was doen wat Jan wil. Het zijn tenslotte zijn ouders. Het kado zou ik niet houden denk ik. Zou ik weg geven aan kindjes die minder bedeeld zijn. Ik zou ook geen reactie geven naar hun toe, want dat ik precies wat ze willen. Maar eigenlijk moet Jan die beslissing nemen. Kan me voorstellen dat hij erg verdrietig is. Het is al niet niks om het contact met je ouders te verbreken en dan nu dit... Knuffel voor jullie. Naatje: Wat heerlijk dat jullie zo verwend zijn. Ik moet zeggen dat ik ook wel tevreden ben. Ze heeft niet zo achterlijk veel gehad. En wat ze heeft gehad is educatief en van hout. (boekjes en een vormenstoof enzo) Ook wat speelgoed voor als ze wat ouder is. Zo'n eendje op een stokje waar je achter kan lopen en die dan met z'n vleugels klapperd (ziet er erg maf uit, maar Tessa vind hem nu al leuk ) En een Wii kado! Toe maar. Dan ben je wel heeeeeeel lief geweest dit jaar. Kikkert: Wat lief van je mannetje zeg. Een vakantie is altijd lekker. Dees: Weer prachtige foto's van stoere Luuk!
Ik bedacht me gisteren opeens dat wij volgende week maandag al op vakantie gaan. Tjonge wat gaat de tijd snel. Dacht echt dat dat nog weeeeken zou duren, maar het is natuurlijk al december. Ow, wat heb ik daar zin in zeg. We gaan van ma tot vr. En we nemen heeeeel veel achterstallig leesvoer mee. En verder zijn we niet veel van plan.
Lekker Boney, op vakantie! Waar gaan jullie heen? Houten speelgoed vind ik ook altijd leuk. Sofie heeft kopjes, scholeltjes e.d. van hout gekregen. Gekocht bij de hema. Ze vindt het geweldig! En ook leuk als ze wat groter is! Bah, over een uur al de laatste sintviering. Ik heb er geen zin in. Stiekem hoop ik dan wel eens dat een kind ziek wordt, zodat ik thuis kan blijven
suus; zou het aan jan overlaten, zelf zou ik het in de kliko gooien en een mail sturen dat de vuilnisbak dankbaar het kado in ontvangst heeft genomen. of idd teruggeven, maar zou dan wel aanbellen en zeggen dat ik het op deze manier niet hoef te hebben en ze het nogmaals kunnen proberen als het op een normale manier kan, tenminste als jan contact zou willen. succes ermee
Suus, hoe is het inmiddels met Tess? Tessa heeft geen koorts meer. Ze is even vrolijk als altijd. Debie: Ik vind 39.4 geen verhoging. Ik weet ook niet of het door haar tandjes komt. Ik mag/kan niet in haar mondje kijken. Wel heeft ze 1 rood wangetje. Ook is ze flink snotterig (groen) maar ze lijkt nergens last van te hebben. Dus ik denk een combi van alles. Ze krijgt wel vaak chamodent en smeer ik voor elk slaapje met dentinox. Misschien dat het daarom goed te doen is voor dr. Ik ga me klaarmaken om te werken. Ow ja, zou Thirza nog sms-en. Ga ik gelijk ff doen. Tot later. Bye
39.4 is idd geen verhoging maar echt koorst tot 38 graden word verhoging genoemt en alles daar boven is koorst
Tess had net 37,9, dus wordt al minder. Verder is ze lekker vrolijk. Goed om te horen dat Tessa geen koorts meer heeft. Thanx voor jullie meningen, doet me goed. Ik kan idd niet meer vanuit een nuchter punt de situatie bekijken, want ik kook helaas nog steeds. We hebben er stiekem ingekeken en het is een babypop voor kinderen vanaf 3 jaar.....En ik interpreteer dat dus gelijk met "ze weten niet eens hoe oud hun kleindochter is...." Vervolgens zie ik die opmerking bikkelhard binnen komen bij Jan en bind even flink in. Ik heb hem om zijn mening gevraagd, maar hij weet het allemaal niet. Hij geeft nogmaals aan dat de enige ingang bij hem is, om te komen praten en excuses aan te bieden. En dit is volgens hem ook een vage actie. Voorlopig staat het cadeau op zolder en doet hij even niets. Voel ook erg veel bij een worp in de achtertuin van familie schoonouder, maar da's idd ook een reactie (zoals een van jullie wijselijk opmerkte). Ik voel veel voor de minderbedeelde kinderen, maar laat Jan eerst even nadenken voordat ik ermee kom. Vind het zo zwaar k*t, voel me even diep ellendig. En daar voel ik me dan nog weer vervelender bij, want dat gun ik ze niet. En dan kijk ik naar Jan en dan zie ik een gekwetse ziel en voel me nog rotter. Pffff, voel de traantjes alweer branden.... Sorry dat ik zo ego ben hoor.
oh suus.. ze bedoelen het goed.. ja ammehoela.. echt niet dus.. dit is gewoon provocerend gedrag... zo van.. "wij hebben de eerste stap gezet.. nu jullie", en ze kunnen het niet via jullie spelen, dus nu via tess.. en lagere streek is er niet hoor.. grrrrr.. snap precies wat je bedoeld.. maar slaap er even een nachtje over meid.. nu praat je vanuit je woede.. schiet je niets mee op. maar ik zou het kado wel terug geven..