whahaha wen.. maak je niet druk joh! Zo'n nacht als die van ons vannacht heeft iedereen wel eens! ik maak me er niet druk om! Komt vast goed! voor mam zijn wij een herinneringenboek aan het maken van de afgelopen 50 jaar. Erg leuk. We hebben vrienden van vroeger benaderd en natuurlijk familie, vrienden, e.d. en die hebben allemaal wat geschreven en dat gaan we inscannen en dan zo'n gebonden fotoboek laten maken.. het ziet er echt prachtig uit! we zitten nu op ruim 50 pagina's.. en er komt nog wel wat bij.. hihi! ze gaat dat echt geweldig vinden!
en wen! Fijn dat Fenne zo heerlijk geslapen heeft! Nou kunnen julliue er vandaag ook weer tegenaan.. oja.. en dat gaan kijken als ze zo lang slapen... dat doe ik af en toe ook nog wel eens hoor...
ik moet nog ff iets kwijt.. heb de cd van jan smit.. (velen zullen me nu al voor gek verklaren..) maar er staat één nummer op waar ik dus echt kippenvel van krijg... pfff.. hieronder de tekst... (ik wil niemand aan het huilen maken of iets dergelijks.. maar de tekst is zoooo goed... moest dit ff opschrijven...) Nu je uit mijn leven bent Weg uit mijn bestaan Niemand ooit de reden kent Waarom jij moest gaan Zou het lot je leven leiden dan Zijn je wegen al bepaald Iemand waar je zo van houdt Raak je zomaar kwijt Jouw verhalen tegen mij Zijn verleden tijd Zou het lot je leven leiden Zijn de wegen al bepaald Alles is veranderd sinds Jij hier niet meer bent Ik lees je naam in de sterren Overal, waar ik ga ben of sta Fluisterend hoor ik van verre Jouw geluid, je leeft nog elke dag Kan ik verder zonder jou Staat de tijd nu stil Was je nog maar even hier Is alles wat ik wil Alle vragen die ik je stellen wou Dingen waar ik nog mee zat Weet dat ik je missen zal Omdat ik van je hou Ik lees je naam in de sterren Overal, waar ik ga ben of sta Fluisterend hoor ik van verre Jouw geluid, je leeft nog elke dag
Dat klinkt echt ontzettend leuk Sizzel... heb je ook zo'n plezier in het maken en de voorpret als je denkt aan de reactie van je moeder? Ik vind het altijd geweldig om iemand anders te verrassen! Dus jij gaat ook wel eens spieken dan? Gelukkig haha... Fenne gaat nu soms in bed staan en dan weet ze niet hoe ze weer naar beneden moet... ik ben dan bang dat ze 's nachts misschien omgevallen is en dr hoofdje heeft gestoten ofzo... ik kan soms de engste dingen in mijn hoofd halen... Oh ik ben trouwens super trots, want ze kan op handjes en knietjes kruipen! Tijgeren deed ze vanaf 7 mnd al en dat ging nu heel snel, steeds als ze het probeerde op handjes en knietjes dan ging haar dat na 2 meter te langzaam en ging ze weer tijgeren, maar nu heeft ze het door... echt zo cute!
http://nl.youtube.com/watch?v=FoSOCrn5XHo ff alleen voor het liedje.. geen filmpje of iets dergelijks..
Even snel vanaf de werkplek. Tess was vannacht mega aan het hoesten. Gelukkig sliep ze er zelf doorheen, maar wij dus helaas niet....halve nacht wakker gelegen (ook van het piekeren). Vanochtend weg gebracht en wel 100x gezegd, dat ze moesten bellen indien het niet ging. Ben zelf ook nog steeds niet lekker te pas, maar ik lees dat velen hier ziek zijn....Dus beterschap voor ons allemaal....ha ha ha. Wen, heerlijk zo'n nacht! En dat kijken....doe ik ook. Als ze langer slaapt dan normaal spiek ik ook altijd even om de deur. Toch nog even de ademhaling checken. Geen kado van Jan gehad, want hij had zaterdag geen zin meer om de stad nog in te gaan, na het maken van de poort. Ach, vind het niet erg...ben niet zo'n cadeautjesmens. Maja, whaaaaahaaaa die wagen is best een beetje fout ja. Maar waarschijnlijk vind Lune het helemaal geweldig, zeker als ik dat koppie bekijk. Het is echt een heerlijk dametje.... Siz, jeeej wat een gebroken nacht....bah bah. Dat heeft Nora niet vaak toch? Enig idee waar ze wakker van was? Dees, dikke knuffel meid. Ik hoop dat de HA iets voor je kan doen. Thirza, dat is erg goed nieuws. Wat fijn dat het langzaamaan steeds beter met hem gaat! Ik hoop dat hij snel lekker naar huis mag!
Mogguh, Vanochtend Jeroen en Lune de deur uit geholpen en daarna weer in bed gekropen. Heb schandalig lang geslapen, ben net wakker Vannacht ging redelijk, Lune heeft veel gehoest maar werd er zelf niet echt wakker van. Ja 2x geloof ik, ben ik er nog even geweest. Ik werd vannacht alleen in paniek wakker omdat ik me bedacht dat we vrijdag een bruiloft hebben van vrienden van ons en ik nog geen outfit heb Ja, heb nog wel een leuk jurkje maar die pas ik niet meer Ik weet nog niet hoe ik dit ga oplossen.. Sizzel, balen zo'n nacht.. Het blijft toch afwachten met zo'n kleintje hoe het slapen 's nachts gaat. En wat gaaf zo'n boek! Er wordt zeker weten een traantje weggepinkt als ze hem krijgen Mooie tekst trouwens, kippepukkeltjeswaardig. Dees, wat shit Neem aan dat het te maken heeft met je endo...ehm.. sorry, ik kom er niet uit maar je weet wat ik bedoel.. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen bij de ha, dat moet! Thirza, jeej goed nieuws! Als hij nu al weer kan lopen, zo snel.. dan moet het helemaal goedkomen! Ik blijf duimen en ben blij voor jullie. Wen, heeeeerlijk lang geslapen dus! En ja, ik ga dan ook kijken.. Haal ook altijd van alles in mijn hoofd. Heb trouwens mail terug van de poppenwagenmevrouw, een paar ervan zijn geschikt voor de allerkleinsten, de wielen kunnen strakker en de stang is in hoogte verstelbaar Ze heeft een paar modellen genoemd, zal zo even kijken of mijn favoriet er ook tussen zit. Veel plezier met de kerstshow, Fene gaat zeker weten haar ogen uitkijken! Suus, ook niet zo'n lekker nachtje dus.. En je wordt idd wakker van het hoesten ook al worden ze dat zelf niet. En ook niet helemaal lekker vandaag, niet fijn. Hoop dat je toch een prettig werkdagje hebt en ze bellen heus wel als ze zien dat je moppie niet lekker is. Beterschapssmokkie voor jou. Ik ga hond uitlaten.
Goedemorgen! Oh bah Sizzel, slecht geslapen. Hopelijk gaat het komende nacht beter! Leuk zo'n verrassingsboek! En wat heb je nog een jonge moeder zeg! De mijne wordt over 2 weken 70 Thirza, wat fijn zeg, dat het weer zo goed gaat met Erik! Wen, heerlijk dat Fenne zo goed slaapt! En al die lichtjes gaat ze vast fantastisch vinden bij Intratuin Leuk hoor, heb hier vanochtend van die lichtpegels voor het raam gezet. Sofie blijft er naar kijken! Suus, jij ook weer een slechte nacht gehad Balen meid! Dees, ik hoop dat de ha wat voor je kan doen, knuf van mij. Mooi tekst Sizzel (en ik heb ook 2 cd's van Jan hoor) Maja, die loopauto zou idd ook niet mijn keuze zijn, maar als Lune hem leuk vindt is het goed toch? Ik moet nog steeds een foto maken van Sofie achter haar popenwagen, maar mijn zus heeft nog steeds mijn fototoestel Nog een vraagje: gisteren vond ik in een potje olvarit fruithap een stukje plastic Zal ik ze daarover mailen, of het zo maar laten? Het was een klein stukje, maar toch hoort zoiets er toch niet in te zitten.
mailen meiske! kom zeg.. belachelijk! moet niet kunnen! wie weet krijg je voor heel 2009 wel gratis eten.. hihi.. oja.. vergeet nummer van het potje, datum ed... moet je er ook bij vermelden. Dan kunnen hun kijken uit welke reeks/serie dat het komt..
Meiske, absoluut mailen! Ze moeten dit weten, stel je voor dat het volgende keer glas is.. Kan niet hoor.
Ik heb net gebeld met nutricia. Ik moet het potje met het stukje plastic opsturen. Daar gaan ze het onderzoeken en ik word dan op de hoogte gebracht van de uitkomst. Ook krijg ik een aantal producten opgestuurd Wordt vervolgd dus! Ben nu naar school. Doeidoei
Nou, ik zit even thuis, kheb nierstenen. Ik heb nu zware pijnstillers gekregen en ik moet veel drinken en in een zeefje plassen. Woensdag weer terugkomen en dan kijken of ik word doorgestuurd voor een echo en/of foto's. Het doet zooooo zeer, zelfs met de medicijnen nog. Mijn baas reageerde een beetje lullig: nou, dan zal ik je maar weeeer ziekmelden. Ja hallo, alsof ik dit expres doe zeg
Jemig Dees.. Nierstenen. Dat schijnt vreselijk zeer te doen.. En als ik jou zo hoor.. Auw Misschien mag je ook wel op je baas plassen ipv in een zeefje. Wat een hufter zeg.
hmm... lekker dan dees. het zit je qua gezondheid ook niet mee zeg.. Hoop dat je ze snel uitplast... (dat doet pijn....!) Maar dan ben je er wel vanaf! dikke kus en meiske... toch wat producten gratis.. mooi meegenomen dus!
ik zal eens ff een foto van nora met haar snotterige koppie plaatsen.. haal 'm wel weer weg zoals jullie van mij gewend zijn.. hihi...
Goedemiddag dames, Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest. Erg hoor. Heb het gewoon erg druk met vanalles.. Vooral met werken en het huishouden Met Jenna gaat het goed. Een vrolijke meid. Nog steeds tandloos . Kruipen doet ze ook nog niet. Achteruit tijgeren, daar blijf het bij. Maar alles komt op zijn tijd. Ze is inmiddels 9910 gram en 71,5 cm lang. Ook zijn wij inmiddels alweer een maand getrouwd.. Pff tijd gaat hard hoor!