Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    whahaha..plaats ik een foto..niemand hier..
    ben er weg van.. ff 2 machines was wegstrijken..

en foto is bij deze dus ook weg! ;)

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dees nierstenen :( Hopelijk zijn ze er snel uit! Sterkte meis! (en die baas :evil: )

Sizzel, wat een schatje is Nora. Deze foto zie ik nu gelukkig wel, want voor die andere was ik te laat!

Dotje, fijn dat het zo goed gaat met Jenna

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    whahaha.. meiske.. je bent echt net op tijd.. foto is nu weg! haha

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hoorde van de juf van Eva dat ze is uitgekozen om in het kerstkoor te zingen op school :D Zegt een trotse mama!

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb ik ook een keertje geluk haha

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ben weer naar school!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    tot straks meiske

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    en nu echt strijken

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik had de foto ook gezien. Lekker lodderig bekkie.

Ik hang op de bank, medicijnen werken al niet meer zo goed dus weer auwie....

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik had ook geluk. Zat mee te lezen, maar kon ff niet reageren. Maar het Nora gezien. Meestal heb ik pech en is de foto net weer weg.

Meike, hoe is jou nacht verlopen?
    Hier inmiddels aardig gewend aan de gebroken nachten. Ik ben extra vit. B gaan slikken en ik moet zeggen dat het best werkt. Ik lijk wat meer energie te hebben overdag. Peter neemt ze ook (die slaapt tenslotte ook slecht) en als er iemand die extra vit. onzin vind is Peter dat wel. Hij gelooft echt niet in dat soort dingen. Maar hij zei gisteren uit zich zelf: Goh, volgens mij helpen die pilletjes wel. Ik voel me stukken fitter overag ondanks dat ik slecht slaap. :)
    Dus missschien een tip voor jou en de andere dames hier (want volgens mij is iedereen moe :( ) Ga vit. B slikken! Ik heb ze van davitamon. Daarnaast slik ik ook nog de gravitamon, maar dat doe ik icm met BV.

Dees:
    Ik heb ook wel eens een niersteen gehad. Ik had alleen niet net als jij continu pijn, maar ik had zo'n aanval. Op dat moment dacht ik echt dat ik dood ging. Bevallen doet minder pijn en dat is echt waar... Daarna nooit meer last gehad.

Verder weet ik het echt niet meer :oops: Dat heb je als je in etappes terug leest
    Sorry meiden, echt waar, maar ik heb wel alles gelezen.

Nu snel aan de slag.

Tessa ligt nu op bed en ik ga net als Sizzel even wat (theedoeken ;) ) strijken.

11. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    strijk ze bones.. hier 2 machines weggestreken! ben blij dat dat weer klaar is.

en dat van die vit B.. denk dat ik dat dan ook maar eens ga proberen..

Ik ben ook al zo verkouden als nora en manlief ook.. zo balen. mijn keel voelt aan alsof het helemaal opgezet is.. pff. pijnlijk.. ben nu voor vanavond een lekker verse groentesoep aan het maken. Eens ff wat gezonde dingen naar binnen werken.. (al zit ik nu aan de latte hazelnut)

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga ook maar eens vitamine B proberen.. Ik slik nu wel gewone davitamon, multivitamine. Daar kan je toch wel extra vit. B bij slikken?

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ja dat kan maja.. in principe scheid je lichaam alle overtollige vitamines uit.. dus volgens mij kun je het er gewoon bij pakken..

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    WHOEHOE!
    Ik heb donderdag een sollicitatiegesprek \:D/

Ik werd net gebeld naar aanleiding van een open sollicitatie. Ze zijn op korte termijn op zoek naar iemand en wilden mij graag uitnodigen voor een gesprek :D Donderdag eind vd middag moet ik er zijn. Heb er zin in!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ok tnx!
    Ga ik dat ook maar proberen, ben zo futloos en moe de laatste tijd..
    (maar nu even niet :) )

16. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oeh maja.. spannend! ik duim voor je!
    waar heb je op gesolliciteerd?

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor de tip Boney! En de nacht, om 1 uur en 5 uur gevoed en verder heerlijk geslapen. Dus voor mijn doen viel het reuze mee!

Oh wat spannend Maja! Ik zal voor je duimen! Voor welke functie ben je uitgenodigd?

Nog een knuf voor Dees!

Kas had van sinterklaas een bestuurbare auto gehad. Batterijen erin gedaan, maar hij deed het niet. Balen, want de sint had hem bij een internetwinkel gekocht. Dus gemaild, ik kon hem opsturen en dan zouden zij het met de leverancier gaan bekijken. Wel kreeg ik de tip voor een bepaald soort batterijen. Die heb ik net gekocht. Ging net de telefoon. Het was een man van die winkel, of ik wist dat er 6 batterijen in moesten. 6? :oops: Ik kon maar 1 klepje vinden! Hij uitgelegd waar het andere klepje zat en verdomd, ik heb hem gevonden! Voelde me een beetje erg dom op dat moment! Maar met die extra batterijen doet hij het nu wel :)

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meiske, zou mij ook kunnen overkomen. Of ik lees de gebruiksaanwijzing helemaal niet (dat lukt me toch zelf wel?) of even heel snel
    Ik had het vorige week nog.
    Met de nieuwe stofzuiger. Daar zouden 2 losse onderdelen bij zitten die je op de kruimeldief kan doen. Een borsteltje en een smal mondstuk voor tussen de bank enzo.
    Potverdorie denk ik. Zijn we toch nog soort van opgelicht. Was ook wel een beetje een vage webshop...
    Dus ik laptop gepakt om evt. telnummer of mail adres te zoeken.
    Dacht: Laat ik toch nog even de gebruiksaanwijzing doorkijken. En jawel hoor. Zitten ze dus gewoon in het oplaad station verzonken zeg maar. Je ziet ze dus echt niet zitten als je het niet weet. Maar goed dat ik niet een boze mail heb gestuurd... :oops:

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha Boney, dan ben ik gelukkig niet de enige! Had Piet nog gebeld en die zei: konden ze dat er niet opzetten dan? Ja Piet, waarschijnlijk staat dat ook wel in de gebruiksaanwijzing, maar die lezen we nooit!
    Ik heb trouwens kant en klare melk gekocht voor Sofie. Even kijken of ze het lust. We gaan zaterdag uit eten met zus en zwager in Vlaardingen. En omdat ik niet weet hoe laat Sofie wakker zal zijn voor haar laatste voeding doe ik het zo maar. Nu maar hopen dat ze het wil drinken!

Sofie ligt nu net een half uurtje te slapen en ik moet haar alweer wakker maken. Moeten zo weer naar school. Balen hoor, ze slaapt toch al zo weinig!

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hahaha, dat van die gebruiksaanwijzing ken ik maar al te goed! Ik lees nooit wat, probeer het gewoon en word pissig als het niet lukt.. :oops:
    Behalve bij Ikea spul.. Als je daar gewoon stap voor stap de gebruiksaanwijzing volgt kan het alleen maar goed gaan is mijn ervaring.

Meiske, balen joh dat je Sofie al weer wakker moet maken.. Hoop dat ze straks nog even lekker verder slaapt! Jij blijft ook vliegen naar school en weer terug.. poeh!

Ik heb gesolliciteerd als casemanager/gezinsondersteuner. Je gaat naar verschillende clienten met verschillende problemen en maakt een analyse van wat er precies aan de hand is. Dan probeer je een netwerk rondom de client te 'bouwen' en organiseert dan ook een soort bijeenkomsten om samen te kijken welke hulp diegene of het gezin zou kunnen gebruiken. Doel is om uiteindelijk met behulp van het netwerk te kunnen functioneren niet (meer) afhankelijk te zijn van de hulpverlening. Dit alles samen met de client, je bent er niet om te vertellen hoe het moet maar om samen te zoeken naar een oplossing. Dit spreekt mij erg aan, vaak hebben hulpverleners de neiging om te 'weten' wat de client nodig heeft en dat weet de client toch altijd het beste.

Deel Deze Pagina