Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Toevallig een paar weken geleden ouderavond gehad bij het kdv en mijn huisarts deed daar een lezing over wat te doen bij een ziek kind.
    Hij vertelde dat er vaak verwarring is over het begrip koorts maar het schijnt dus echt zo te zijn dat als de temp hoger is dan 38 graden, dan is er sprake van koorts. Overigens is koorts niet erg, is een afweersysteem en geen graadmeter van hoe ziek een kindje is.

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    en die van die gebruiksaanwijzing, ik zou al lang gebeld hebben en goed kwaad ook, haha.
    Maarre, die kruimeltjes zijn bij jou dus zo weg, ik hoop er met kerst ook een te krijgen. We hebben er nu eentje die alles weer aan de achterkant wegblaast.

http://www.speelmax.com/product_info.ph ... cts_id/644
    deze vind ik echt zo gaaf

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maja, zoals je het omschrijft lijkt het mij een heel interessante baan! Ga nog harder voor je duimen!

Wie weet waar ik op internet kerstliedjes kan beluisteren? Ik heb een A4tje met kerstliedjes van Eva gekregen die ze moet leren voor volgende week donderdag. Dit zijn de liedjes: de herdertjes lagen bij nachte, er is een kindeke, stille nacht, hoe leit dit kindeke, midden in de winternacht. De meeste ken ik nog wel van vroeger. Maar voor kinderen is het het makkelijkst als ze het eerst horen. En ik heb geen zin om het eerst duizend keer voor te zingen! Oh, krijg ineens een idee, misschien een cd zoeken waar deze liedjes opstaan.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Meiske, ik zeg ook: cd! :)

Ja leuk is die Anoek!
    Lune krijgt een van deze op haar verjaardag van mijn ouders:
    http://www.poppenpret.nl/Poppenwagens.html

En dan denk ik PL3 A of PL3 B. Die zijn geschikt voor de kleintjes omdat de wielen strakker kunnen en meer weerstand hebben en de stang is verstelbaar.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoewel die retro PL10 ook heeeeeeel leuk is, maar minder geschikt..

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Heey,

chips, alweer Nora gemist. Maar ik vrees dat ik Tess voor me kan zien....maar dan ander hoofd...maar hetzelfde snotneusje,waterige oogjes, etc.
    Ze zijn dan zoooooo sneu!

Dees, jakkes....nierstenen. Beterschap meissie en die baas van jou moet gewoon lekker *pieieieiep*.

Vitamine B slik ik al 3 jaar (wordt namelijk te weinig aangemaakt van nature), maar voel me nu niet echt fit. Maar voor de mensen die het nog niet gebruiken, is het wel een aanrader. Ben er destijds enorm van opgeknapt (na pfeiffer).

Whaaaahaaaa gebruiksaanwijzingen lees ik ook alleen in uiterste noodzaak. Als ik er echt niet zelf uitkom, dan zoek ik het op.

Ik heb tussen de middag gebeld met het kdv en het ging prima met Tess. Lekker vrolijk en had goed gegeten en geslapen. Wel veel hoesten, maar zij hadden het idee dat ze er niet zoveel last van had.
    Ik ga nog even snel de mail verwerken en dan op naar mijn lieve gezinnetje!

Misschien tot vanavond en anders tot morgen/overmorgen.
    Koes koes

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke wagentjes meiden :D

Ga nu koken (boontjes en aardappelen en een slavink, lekker makkelijk dus)
    Vanavond hebben we een 10 minutengesprek voor Stijn, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. Vast weer dingen wat beter kan, want de dingen die hij wel goed kan, daar hebben ze het niet over. En dan zeg ik altijd, je kan niet alles meehebben. En dan zijn ze weer even uitgeluld :D
    Vaak gaat het dan over tekenen en handvaardigheid. Is nl. net zo'n tekenwonder als zijn moeder :)
    Ga nu echt koken, anders komt mijn schema in de war!

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    dees nierstenen doet inderrdaad megaveel pijn.
    ik heb ze 2 jaar geleden gehad en verging echt tot kruipens toe.
    ook ik had zware pijnstilling gehad waarmee je net een zombie bent.
    ik heb destijds een echo gehad en heb er 1 uitgeplast ellende dus.

hier zijn de kids bijna beter en mama die begint zich nu verrot te voelen.
    ben bang dat ik nu ook getroffen ben door dat kut virus!

9. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zo, kben weer even wakker. Ik ben duf van de medicijnen zeg. Olaf belde dat hij later komt dus alles loopt in de soep.

Ik krijg nog geen echo e.d. Woensdag moet ik terugkomen en is het dan niet beter stuurt hij me door. Ik moet nu veel drinken en in een zeefje plassen.

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Oh jakkie dees wat een pech...

Dotje.. het is ook harstikke druk met zo'n kleintje. Leuk dat je weer kwam koekeloere!

Maja.. gefeliciteerd met je sollicitatiegesprek, klinkt echt super!

Meiske: youtube?

Ik heb niet alles terug gelezen.. uhm eerst even wat andere dingen doen en zo...

Hoe is het met Dwazie?

Boon slaapt je dame nou door?

11. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Dees ik moet trouwens elke keer breed uit glimlachen als ik luuk in zijn kerst outfit zie, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik kan nu pas weer op zwpag. Hadden jullie dat ook?
    Kan ook aan mijn verbinding liggen. Toevallig komt morgen iemand een andere router installeren.

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dees, wat heb je voor medicijnen? Gaat het inmiddels al wat beter? Beterschap meid.

MoM: Ik moet zeggen dat die methode best lijkt te werken. Helemaal waterdicht is hij niet hoor, maar we doen ons best en ze lijkt nu echt te snappen (meestal dan) dat huilen niet helpt om uit bed gehaald te moeten worden. De periodes van huilen zijn korten en minder overstuur. Dus we boeken vooruitgang.

Ik ga slapen. zwpag. lag er idd even uit. LAs dat er meerdere last van hadden.
    Morgen werken.
    Bye

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Pff.. Vraag ik bij 'voeding' of bob de bouwer smeerworst gegeven kan worden omdat er bij de ingredienten in staat dat er honing in zit, krijg ik o.a. als antwoord dat smeerworst sowieso niet gezond is. Daar vraag ik toch helemaal niet om? :(

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh trouwens,

Lune was om 6u al wakker. Ze kreeg een hoestbui en kon daarna niet meer slapen. Ze heeft inmiddels pap gehad en zit nu te spelen met haar koekjestrommel die liedjes zingt als ze er een blokje (koekje dus) in gooit :)
    Hoop dat ze nog even wil pitten zo, mama wel ;) Oe, ze wrijft in haar oogjes.. yes! :)

Bones, wat ben je nog laat op. Moest je tot laat werken?

Tot later dames! X

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Smeerworst niet gezond? DAt eeven ze hier als advies bij het cb. Wat meot je anders op de boterham doen, van die vieze smeerkaas?
    Over smeerkaas gesproken, Sarah vind het in combinatie met banaan errig lekker (uit het opperdepop kookboek).

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ben ziek!
    Voordat ik thuis blijf van het werk......maar het ging echt niet. De halve nacht heb ik beneden gezeten met knallende koppijn en een kop vol snot. Ben rillerig en zweterig, kortom heb de koorts goed te pakken.
    Tess heeft vannacht maar 3 uurtjes geslapen, de rest van de nacht heeft ze al hoestend en mopperend in bed doorgebracht. Om 1.00 hadden we haar er even uitgehaald voor een zetpil, maar dat mocht niet baten.
    Overstuur was ze niet, maar ze kreunde en steunde omdat het slapen niet lukte en constant moest hoesten. Bah, wordt er gek van! Maar verder is ze vrolijk en eet ze prima. Vanmorgen 37.1, dus wel weggebracht naar het kdv, gisteren was het ook prima gegaan.
    Ik heb zelf om 15.40 een afspraak bij de HA, want ik vermoed een voorhoofdholteontsteking....
    Ik ga zo even proberen nog wat te slapen....

Hoe is het met jullie?

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    beterschap suus!

hier ook smeerworst als advies bij het cb.. onzin allemaal zeg!

maja.. slaap lekker zo!

Wij hebben weer heerlijk door mogen slapen gelukkig. Nora is nog steeds snotverkouden maar heeft prima geslapen. één keer wakker geworden om 00.30 uur en daarna kwam ze weer o0m 07.30 uur. Nu ligt ze weer op bed.

gisteravond werden wij opgeschrikt door een telefoontje van mijn moeder. Mijn zusje was met spoed opgenomen in het zh. Ze dachten aan een maagbloeding of maagzweer. Gisteravond heeft ze nog allemaal onderzoeken gehad en vandaag krijgt ze er ook nog verschillende.. hoop zo dat ze snel thuis is en dat het meevalt.. ze was ineens zooooo ziek.. koorts, zwart braken..

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oja.. nora is 10 maandjes vandaag!

20. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi meiden,
    ik ben terug van vakantie :)

Kan iemand mij een update geven?