Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik heb zo'n boekje gemaakt van de 1ste 2 weken... ben van plan straks een groot boek te maken per jaar... leuk om te doen he? vind ik ook!

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ]Pffffff gevonden zeg...... die stond ver weg! :rolleyes:

Meeting, zaterdag 26 juli
    Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult.

-Dees
    -Wen26
    -Ichtus
    -MissN
    -Mystery
    -Sizzel: moet nog vrij vragen
    -Debie
    -Joma: moet nog vrij vragen
    -Kikkert
    -Boney
    -Diaantje
    -Mrijn
    -Debora moet nog vrij vragen
    -Ariel (zit alleen met vervoer)

Tussendoor meeting

Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, €16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur

Kunnen:

Debie
    Sizzel
    Ichtus
    Boney
    Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet.
    Joma
    Dees
    Mystery
    Ariel

ik denk ik haal hem weer even naar voren :D[/quote]

ik zal morgen ff gaan reserveren voor 10 april hotel new york , probeer aparte kamer ,ik zal gewoon +- 10 meiden doen, dan kan er eventueel nog 1 of 2 afvalen of erbij ;) mee eens?????????en willen er nog meiden mee ????????????

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mee eens joma! Lijkt me wel heel leuk in een kamertje apart. Lekker knus met al de beebs...
    Gaat dat dan wel passen? 10 mama's en 10 kinderwagens?

Ik ben naar bed meiden.
    Morgen drukke dag. Wel leuk. We gaan met mijn familie 2.5 uur varen met de pannenkoekenboot. Mijn ouders waren 35 jaar getrouwd.
    Wij hebben in maart het ene feestje na het andere. :oops:
    Truste

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    boney, leuk zo´n album, ben er ook mee bezig maar dan bij het kruidvat. Heb ik ook gedaan van de afgelopen jaren van de vakanties. Ziet er echt mooi uit.

En over vakantie gesproeken, wij gaan denk ik vliegen, we willen naar Amerika. Vind het wel spannend, meteen zo lang. Daarom twijfel ik ook nog ene beetje maar we kunnen bij familie verblijven en dat is wel heel handig

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goeiemorgen allemaal,

allemaal goed geslapen? Hier prima, Tess sliep na elke voeding direct in, dus ik heb flink kunnen bijtanken. Da's ook wel nodig, want ik ga zo sporten met de dames van de pufclub. Pfff, ben al moe als ik eraan denk.

Anouk, Amerika.....gaaf hoor. Maar lijkt me idd best een onderneming met zo'n kleintje. ALS wij weggaan dan wordt het met de auto naar Frankrijk of zoiets. De auto helemaal vol met spullen en dan lekker naar een eigen huisje ergens in de rust. Heb best wel zin eigenlijk.

Boney, zo'n album klinkt erg leuk. ik ga volgende week ook maar eens neuzen. Ik heb via de hema ook weleens albums van mijn vakantie gemaakt en daar kreeg ik altijd zulke positieve reacties op.

Ariel, hoe was de malibu met ananassap?

Debora, fijn dat het bezoek mee viel.

Dees, hoe ging het met Luuk vannacht? Nog steeds zo'n honger?

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ik ga sporten....wish me luck!
    Tot later!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Meeting, zaterdag 26 juli
    Makkelijkste is als je dit lijstje quote/overneemt en aanvult.

-Dees
    -Wen26
    -Ichtus
    -MissN
    -Mystery
    -Sizzel: moet nog vrij vragen
    -Debie
    -Joma: moet nog vrij vragen
    -Kikkert
    -Boney
    -Diaantje
    -Mrijn
    -Debora moet nog vrij vragen
    -Ariel (zit alleen met vervoer)

Tussendoor meeting

Donderdag 10 april hotel New York Rotterdam: afternoon tea, €16,50 pp om 15:00 uur tot 18:00 uur

Kunnen:

Debie
    Sizzel
    Ichtus
    Boney
    Mrijn onder voorbehoud. Ligt er aan hoe Julia het doet.
    Joma
    Dees
    Mystery
    Ariel

ik denk ik haal hem weer even naar voren :D[/quote]

ik zal Maandag ff gaan reserveren voor 10 april hotel new york , probeer aparte kamer ,ik zal gewoon +- 10 meiden doen, dan kan er eventueel nog 1 of 2 afvalen of erbij ;) mee eens?????????en willen er nog meiden mee ????????????[/quote]

Ik kan maandag pas bellen is een aparte afdeling voor die kamers te regelen dus kan alleen van maandag tot en met vrijdag bellen!! dus als iemand nog meer wil laten weten voor maandag ;)

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @anouk amerika lijkt me ook wel wat,gaaf hoor :) maar met zo,n kleintje nu blijven we lekker het eerste jaar in a la holland ;)

@Suus sportse en zet hem op :)

@boney ik ben ook druk met een album bezig wel leuk maar af en toe echt tijd te kort voor zulke dingen :rolleyes:

@Dees hoe is het met Luuk nu?

Zo hier wel een lekker nacht gehad , alleen toen ik vanmorgen wakker werd en naar gwen ging om te kijken had ze weer gespugd, bah zo zielig :( ze lag gewoon in haar eigen spug , met half opgedroogde spug in haar gezicht te slapen. Ja ik heb haar niet gehoord en horen huilen, wat een Harde dame hoor ;) vindt ook alles best......maar ze had van mij mogen bleren dan had ik het op kunnen ruimen....Nou die dikkere voeding heb lekker veel nut :(

9. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    hallo februari mama's

Hier even een berichtje van mij, ben lang niet geweest door wat problempjes met charissa, maar hoop weer te kunnen aanhaken bij jullie.
    Tjonge, alweer bijna 400 blz beschreven, ik ga het niet allemaal teruglezen, want dan ben ik dagen bezig ;)
    Hoe gaat het met iedereen, en niet minder belangerijk, met alle lieve schattige beebjes...?
    Charissa doet het nu hardstikke goed gelukkig, maar vorige week heeft ze in het ziekenhuis gelegen na een verslikincident. Klinkt ernstiger dan het is, meer een routineopname, maar we waren enorm geschrokken natuurlijk.
    Heb een paar dagen geleden mijn bevallingsverhaal opgeschreven bij bevallingen, voor eventueel geinteresseerden.
    Leuk hoor, al die meetingen, zou graag meegaan 10 april, maar Rotterdam is voor mij een wereldreis, en Charissa is denk ik nog net te klein voor 2 uur rijden heen en terug in de auto, voor de meeting van 26 juli houd ik me aanbevolen :)

Ik las dat dees en Luuk in het ziekenhuis liggen en dat het met Mrijn haar kindje ook niet zo goed gaat, iemand een update over hoe het nu gaat?

Hoop dat iedereen zijn draai als mama inmiddels al een beetje heeft weten te vinen, hier gaat het steeds beter.

Helaas heb ik de borstvoeding door het verslikken op moeten geven vanwege een foute drinktchniek bij Charissa, we geven nu BV via de fles, maar mijn BV loopt hard terug. Heb wel even moeten slikken, want BV geven vond ik zo'n speciale ervaring, maar gelukkig is de FV ook super goed.

Nou meiden, alvast fijne zaterdag, Charissa roept, dus mama komt meteen aanhollen ;)

Liefs Amsy

10. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hey AMSY :) leuk dat je er weer ff bent! pfff toch wel schrikken dat slikincident zeg gelukkig valt het allemaal mee! en gewoon ff komen kijken wanneer je tijd heb! fijn dat het nu goed gaat met Charissa ;) en ja als je via de fles moet geven dan is het niet anders meid, is toch dan het beste voor je meissie, dikke knuffel!

Dees en luuk zijn weer thuis!
    en met Marijn van ichtus gaat het ook weer beterder en ik geloof volgens mij dan vandaag naar huis!
    zat jij nu ook al bij de febr hyves?zoniet stuur me ff een pbtje ;)

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Zooooo, daar ben ik weer.

Luuk heeft heerlijk geslapen, lekker weer de nacht door. Hij ligt nu te slapen in de box na een heftige meppartij tegen zijn speelding :) . Ik ga nu kolven en dan gaan we schoodbapjes doen.

Tot later meiden.

Ooooohwwwwwwwww, heb zin in de 10de :)

12. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Heej meiden.. Ik is er ook weer even.. pff door al die drukte heb ik weinig tijd om hier te posten.
    Wordt er echt af en toe gek van..
    Ik zag dat Ariel nog geen vervoer had.. waar woont Ariel?

Hier is alles goed. Gisteren en eergisteren had Angela echt 2 zeurdagen en niet willen slapen.
    Gisteren had ze alleen maar honger en heb haar gewoon 8 flessen gegeven, maar niet allemaal leeg hoor. Had er 150 inzitten en ze liet steeds ongeveer 60 instaan ofzo.

Hoe is het hier verder?

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @amsy: Fijn dat alles weer goed gaat met je meisje!
    @diaantje: Hoop dat de zeurdagen nu over zijn meid! :)
    @suus: sportze!
    @joma: hier nog zo een die in een grote plas spuug lag te slapen vannacht! Zielig he!

Finn heeft nu dus weer last van het zuur. De pillen werken ineens niet meer. En nu spuugt hij dus ook de helft van z'n voeding eruit... En het ging zooo goed de laatste tijd...

14. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Beginnen jullie beebs ook al echt van die brabbelgeluidjes te maken.. haha Angela is er goed mee bezig.. en lachen naar mama.. heerlijk he

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Leuk is dat he! vind het ook super als ie ligt te kletsen!

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nog ff me meissie showen hoor :) wat worden ze snel wijs he? ;)

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    heej meiden..ben hier 2 dagen niet geweest sorry..
    Maar ben erg druk..
    Jaydee heeft gister de prikjes gehad..en ze heeft bijna geen kick gegeven...ben echt trots op me meisje.. :)
    Hier gaat het allemaal stukken beter..Jaydee slaapt gelukkig weer heerlijk in der eigen bedje...

Jaydee is ook al zo heerlijk aan het brabbelen en aan het lachen echt super gewoon...

Zijn er nog belangrijke dingen gebeurd..heb namelijk geen zin om al die pagina's terug te lezen die jullie weer hebben volgekletst...hihi..sorry..

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    aaaah! Mooie foto van Gwen!

19. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Amsy..leuk dat je er weer even bent..en dat is wel even schrikken zeg als ze zich verslikt..gelukkig gaat het nu weer goed emt jullie beide...

Joma..wat is ze toch mooi he die Gwen...
    Ik vind dat Jaydee wel ietsje op der lijkt..hihi :)

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Fijn dat Jaydee het zo goed heeft gedaan! Super hoor!

update: Dees is weer terug uit het ziekenhuis met Luuk.
    Marijn van Ichtus ligt in het zh, maar gelukkig is de koorts goed gezakt, en misschien komen ze vandaag al naar huis!

Deel Deze Pagina