Beterschap lieve suus. Gatsie, ziek.. Niet fijn. En oeoe een voorhoofdsholte ontsteking, doet pijijn! Knuf meis. En dankje voor je backup Nora, dat is zeker schrikken van je zusje! Ik hoop dat het allemaal meevalt. Hoe oud is je zusje? Anoek, smeerkaas met banaan? Jak Haha hoe verzinnen ze het.. Zo grappig dat die kleintjes het dan nog lekker vinden ook Haai SM! Hoe was het? Vertel vertel! Eh.. update.. Ben ik zooo slecht in.. Wat je wel moet weten is dat Thirza haar man Erik een herseninfarct (of bloeding.. shit, weet het niet meer precies..) heeft gehad en is nu aan het herstellen. Het gaat gelukkig de goede kant op. Verder weet ik het niet meer goed, andere dames? Even Lune fruit geven.
Hoihoi, Beterschap Suus! Sjonge Sizzel, dat was idd schrikken. Weet je al wat meer? Smeerkaas met banaan, klinkt niet erg lekker, maar het proberen waard. Oh nee, Sofie lust geen smeerkaas He Supermummy Hoe was je vakantie? En een update, ben ik ook slecht in. Wel even Hyves lezen. Hier een aardig nachtje gehad. Sofie is wel huilerig geweest, maar heeft zichzelf niet overstuur gehuild en is weer gaan slapen. Ze ligt nu vaak boven de dekentjes en ben dus op zoek naar een slaapzak met mouwtjes. Ze sliep altijd gewoon in haar pyamaatje, maar dat is nu te koud. Weet iemand of je die ook bij de Hema ofzo kunt kopen. Prenatal zit hier niet in de buurt, dus dat is geen optie. Oh, daar hoor ik haar alweer. Sjonge, wel een half uur geslapen
Sizzel, schrikken als je zo'n telefoontje krijgt. Sterkte ermee en dat je zus snel weer opknapt Suus, jij beterschap. Niet fijna ls het voorhoofdsholteontsteking is, snel een ab kuurtje halen dan. Heeft iemand de max-cosi tobi? Wij dus wel maar ik vind het erg zwaar om de gordel (voor Sarah) zo aan te snoeren zodat het groen aangeeft (jullie begrijpen vast wat ik bedoel). Is dat altijd zo zwaar?
Jeetje meiske, wat slaapt sofie dan weinig.. Rot hoor! Hema heeft slaapzakken met lange mouwen maar hier al niet meer verkrijgbaar en ik zag ze ook niet meer op de site. Prenatal heeft trouwens ook een online shop, wordt het bezorgd. Lune heeft deze: http://www.prenatal.nl/shop/product.asp ... ctid=46161
Kan je niet helpen Anoek. Snorrie. Is dat trouwens een autostoel? Ben je er verder tevreden over? We moeten nog een autostoel kopen voor Lune, ze groeit uit de maxicosi.
verder een prima stoel en is nu in de aanbieding bij de prenatal (nou ja aanbieding, kost nog 189 euries). We hebben weer gezwommen, Sarah ligt te miepen, is altijd als we van het zwemmen terug komen, heeft ze slaap maar wil/kan niet slapen. UIt bed is het huilen maar ik ga het toch proberen inclusief een boterham..
Pfff, wat een zieken allemaal hier. Het is internationaal denk ik, want Zoë is ook snip verkouden, het arme meissie. Gelukkig slaapt ze prima, alleen de eerste nacht had ze wat moeite, maar nu weer 12 uur aan een stuk (volgens mij ben ik daar aardig verwend mee ) Beterschap voor iedereen en Nora, ik hoop dat het mee valt met je zus.
Hier nog een flimpje van Zoë een paar dagen geleden, voor het eerst in de sneeuw! Vond hem zo lief dat ik hem toch ook even met jullie wilde delen. Ik zet regelmatig filmpjes van Zoë op het internet zodat de familie in Nederland ook een beetje mee kunnen genieten, maar ik dacht dat jullie deze misschien ook leuk zouden vinden. http://www.youtube.com/watch?v=cJHYBx0i1EY
Whahaha, ik ben niet de enige die zich vergist Beterschap voor Zoë! Anoek, misschien is ze nog te druk in haar hoofd om de slaap te kunnen vatten.. Zwemmen is ook best intensief voor die kleintjes. Wil binnenkort trouwens ook nog een keer zwemmen met Lune, heb ik al heeel lang niet gedaan. (maar dan moet ik ook in zwemkleding.. ) Ik ga ff eten. Lune ligt op bed en ik hoop dat ze even gaat slapen, ze is heel moe.
Morgen... Wat lees ik nou dan weer? Suus ziek, Dees ziek, zusje van Sizzel ziek... kindjes die niet willen slapen... bah bah bah... sterkte allemaal! Smeerkaas met banaan? Iiiieeeewwww! Smeerleverworst, tja Maja... dat zet je je kind toch niet voor meis, weet je wel hoe ongezond dat is! (geintje he) Welcome back SM! Uhm update... poeh... belangrijkste is echt wel van de man van Thirza, maar dat schreef Maja (?) al... Hoe was het? Hier vandaag nog daggie vrij en dan morgen, donderdag & vrijdag weer werken. Ik ga vanmiddag (als het niet meer sneeuwt ) even naar het CB om Fenne te wegen... we hebben de 9 mnd afspraak gemist vanwege de waterpokken, dus ben wel benieuwd hoeveel ze aangekomen is de afgelopen 2 mnd... ik gok op 9600 gram en 75 cm...
Schattig filmpje zeg! En oh ja... dat was ik vergeten te zeggen: gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat ontzettend leuk! (ook leuk dat je weer even langs komt hier)
Leuk filmpje! En wat ziet ze er schattig uit met dat jasje en die leuke muts Het sneeuwt hier nu ook ineens
Hihi, dankjewel Erg leuk om weer even hier bij te kletsen en te lezen hoe het met de andere kids gaat, wat worden ze allemaal al groot hè! Dus in Nl ook sneeuw, hier nu alleen bewolking maar voor morgen is er weer sneeuw voorspelt, ik ben benieuwd.
Ha wen, Heb je ook een weddenschap met jezelf over het gewicht en de lengte van Fenne? Dan mag je jezelf trakteren (op tiramisu). Laarzen al verkocht?
De tijd vliegt voorbij idd... en jij krijgt gewoon al weer een 2de, ongelooflijk zeg! Kun je het al een beetje zien? En hier klein beetje sneeuw hoor, blijft nog niet liggen zo te zien... echt zo'n dik pak als bij jullie...
Whaha Maja... wat een goeie! Ben dol op tiramisu... Vincent gokt dat ze over de 10 kilo gaat, maar dat zou ik echt shocking vinden en dan gaat ze op dieet... Op de laarzen tot nu toe 40 euro geboden, heb gemaild dat het te weinig is maar nog geen reactie... voor 50 euro denk ik dat ik ze verkoop...
Hihi arme Fenne op dieet.. Dan hoop ik dat jij gelijk hebt, Fenne niet op dieet en jij tiramisu, wat wil je nog meer? Zal ik even een nepbod uitbrengen op mp? Soms helpt dat, bieden mensen erover heen.. En zo niet, kan je nog die andere mailen dat ze voor dat bedrag weggaan
jaaaaaaaa Maja... doe 's! En ik denk echt dat Fenne keurig volgens haar curve is gegroeid en dat zelfs 9600 gram al aan de ruime kant is... eigenlijk zou het rond de 9400 moeten zijn en doe ik er al wat bovenop omdat ze zo lekker aan het eten is de laatste tijd... Ik ga maar eens douchen, want denk dat ze over half uurtje weer wakker wordt... x
Even snel want Luuk is net wakker geworden. Ik heb iets uit geplast denk ik. Nadeel is dat ik even boven snel een plas deed en geen zeefje bij de hand had. Ik heb niks op kunnen vangen maar het deed even heeeeel zeer, voelde branderig en ik heb nu minder pijn in mijn rug/zij. Waarschijnlijk zat dat dus dwars. Ooh en Boney, ik heb Diclofenac en ben daar wat duffig van. Snel piepkontje uit bed halen en broodje eten.