ja, net het goede moment he, want ik krijg die tandjes haast nooit op de foto... ben altijd te laat... ze heeft er ook 6, 4 boven en 2 onder
Tessa ook 2 onder en 4 boven. Maar er zit meer te werken. Ze heeft al dagen links een rood wangetje en koorst/verhoging.
Luuk heeft er 3 onder en verder niks. Hij kwijlt wel heel erg, vaak rode wangen en jengelig en op zijn vingers bijten dus er komt meer. Jaaaah, hij heeft een de jenever gezeten, sttttttt
Goedemiddag, wat een leuke foto's heb ik voorbij zien komen! Beterschap voor alles zieke mama's en kindjes. Echt vies/rot weer is het. Voel mezelf vandaag ook niet al te lekker.. Jeetje wat hebben jullie kindjes veel tandjes. Jenna heeft nog steeds geen tandjes.. Wel erg handig, want zo hoef ik nog niet tanden te poetsen en bijt ze nog niets kapot..
Ik kwam alleen maar even langs vliegen. Heb Tessa op het kdv gebracht en moet zelf zo gaan werken. Ik wil nog ff wat doen hier en dan nog even relaxen voor ik naar m'n werk ga. Maja: nog even over die smeerkaas. Vind het idd raar dat ze zulke ongevraagde adviezen geven. Daar vraag je toch niet om? Ik heb het nog niet gelezen hoor, za ik zo ff doen. Als jij smkaas wil geven, gewoon lekker doen. SM WElkom terug! WE hebben de foto's van sara gemist dus ik hoop dat je dat snel gaat inhalen. Hebben jullie het leuk gehad? Goed gegaan met Sara? Beterschap voor alle zieke mama's en beebjes.
oe shit, tandenpoetsen.. dat is ook zo Lune heeft net 2 ondertandjes, zal eens beginnen met poetsen.. 8-[
Tandenpoetsen, jah, das een ramp hier. Alle trucjes die ik heb gelezen hebben we gebruikt maar het helpt niet. Hij knijpt zijn mond dicht of duwt zijn tong zo strak op zijn tanden zodat ik er niet bij kan. Ik mag blij zijn als ik ze 3x raak met poetsen.
SM terug? Ooh, dat heb ik gemist. Haaaa SM, hoe was het? Fotoooooooo's graag! Poetsen moet vanaf dat ze door zijn zei de tandarts. Moet je alleen niet zo'n eikeltje als ik hebben
ships, verkeerd om gefilmd... wilde jullie even de reactie van Fenne laten zien als Madonna op de radio komt... ben ff uploaden...
oh Fenne vindt tandenpoetsen leuk... doe hte ook voor de spiegel zodat ze het kan zien... alleen als er nieuw tandje komt dan is het paniek...!