nog 50 sec en dan is ie... ik ga dan meteen naar het cb lopen... ga toch maar door de sneeuw, is voor Fenne ook wel leuk om te zien, pak dr gewoon erg goed in!
Fenne en madonna... echt elke keer succes gegarandeerd... dansen! http://nl.tinypic.com/player.php?v=257db3t&s=4
Kan prima door de sneeuw. Ga straks misschien ook nog even een wandelingetje maken met Lune door de sneeuw, leuk.
Whahaha.... Leuk man. Die Fenne, nu al fan van Madonna. Doet ze dat echt alleen bij muziek van madonna? En volgens mij word haar haar lichter of niet?
Aaah, das toch te schattig! Ik zal ook eens even kijken of ik een filmpje kan plaatsen zo, Lune gaat ook dansen als er muziek op komt hihi.. succes op het cb!
Haha, leuk filmpje! En de afstandsbediening, hier ook favoriet. Hm, ik heb nog een filmpje van dansende Luuk, zal hem eens uploaden. Hij danst alleen omdat ik het zeg denk ik. Normaal doet hij het spontaan maar niet als ik film. Even uploaden
Tessa doet zoveel dingen NIET als ik dat vraag. Ze zit heel de dag te zwaaien en hoera te doen. Ook dansen. Maar als ik vraag: Ga je zwaaien? Dan doet ze het niet. Net als kusjes... Als ze het doet benoem ik het wel. Dus 2 armpjes omhoog roep ik: HOERA! Dus ze weet het wel. Nu ben ik echt weg, wilde ff wachten op filmpje van Fenne.
Ooh, zie net ook het filmpje van Zoe in de sneeuw, leuk! Hier lag er ook veel maar ben niet de sneeuw in geweest met Luuk toen. Tis hier vies en nat en ik heb geen zin om naar buiten te gaan. Ik loop in mijn huispak met een trui, haar niet gedaan en lekker niet gedouched.
Jenna is helemaal fan van Coldplay en papa van K3. Gaat ze zitten dansen.. haha. Zo'n leuk gezicht.. En als papa zijn muziek op zet en het is niet naar d'r zin gaat ze zitten gillen of huilen..
Luuk heeft voorkeur voor de oudere disco muziek. Leuk die reacties op muziek. Het filmpje schiet niet op.....
Als ik het allemaal zo lees is Jenna echt een slome zeg.. haha.. Komt allemaal vanzelf wel.. Deze week is ze in de nadoen periode.. Zeg ik mama.. Zegt Jenna mama net iets harder. Zeg ik weer wat terug zoals aaa.. Zegt ze weer aaa.. harder of zachter en zo kan ze echt lang doorgaan.. haha
wat een leuke filmpjes en foto's.. Luuk ook al zo'n snotterig koppie.. en Dees.. erg mooi geschreven hoor.. wauw. Suus meid, hoe voel je je nu? al iets beter? oja en suus.. Tis echt de onmacht bij jezelf, dat vastpakken, konden die kleintjes soms maar praten.. het is gewoon zo frustrerend als je niet weet wat ze bedoelen.. knuffie meid. en niets om jezelf rot over te voelen hoor.. en wen.. tis gewoon eng hoeveel dat de geluidjes die Fenne maakt op die van Nora lijken.. Dat hadden we al in Otterlo, maar echt.. het is nog steeds zo! nora is echt niet lekker.. 38,0 net en hangerig, jengelen, snotverkouden.. ik smeer me gek met de luuf.. lijkt wel iets te helpen, boterham wilde ze net niet.. melk in eerste instantie ook niet.. nar 20 min nog een keer geprobeerd en toen wel gedronken.. Ik heb net mijn zusje aan de telefoon gehad, ze is trouwens 24 jaar. Ze voelt zich al wat beter dan gisteren, braakt niet meer en krijgt medicatie, maagbeschermers en medicijnen tegen de misselijkheid via het infuus. ze hebben maagfoto's, longfoto's bloed en urine onderzoek gedaan en morgen krijgt ze een scopie van de maag en slokdarm om evt bloedingen uit te sluiten.. Gelukkig lijkt het nu weer een beetje de goede kant op te gaan..
Ja nadoen begint Luuk ook te doen. Als Haja in haar bench moet gaat ze zitten piepen en soort hoog huilen. Gaat Luuk mee zitten doen haha
Gelukkig gaat het wat beter met je zusje Sizzel. Ik ben benieuwd wat het nou is. Arme Nora ook al niet zo lekker. Luuk eet en drinkt gelukkig wel gewoon goed.
ik ben ook echt benieuwd.. ze dachten eerst aan een zware blaasontsteking.. maar wat ik weet ga je daar geen bloed van braken.. maar ja.. wie ben ik he.. Morgen weten ze waarschijnlijk meer.. tis de eerste keer in haar leven dat ze in het ziekenhuis ligt.. ze vind het echt helemaal niets.. vannacht niet geslapen want er lag een zwaar snurkende man langs haar.. ja.. das balen..