Dit is bij mijn ouders.. nora speelt op mijn oude keybord.. zitten van die standaar liedjes op.. hahaha.. nora gaat dan toch aan het dansen Zooo cute!
hier ligt trouwens echt al een laag sneeuw... was net wandelen toen het begon te sneeuwen.. moest ff naar de kruidvat..nu is gewoon alles wit!
wij zeggen al altijd.. dj nora! hihi.. in het ziekenhuis heeft nora de eerste week een hoortest gekregen.. ze kreeg zo'n mega koptelefoon op.. vandaar de bijnaam dj nora. nu komt het weer terug.. hihi
Leuk al die foto's. Ik ben gek op sneeuw, voel ik me weer een klein meisje. Helaas hier een klein laagje natte derrie.
Ahhh, klein mupke met zo'n groot ding. Even hoofd draaien maar hier Luuk. Niet letten op mijn domme gelul er doorheen http://nl.youtube.com/watch?v=CVQ4Vh6H3gY
en hier heeeeel veel vogeltjes in de tuin. Ik zet nora vaak voor het raam in haar eetstoel en dan zit ze me toch te schreeuwen naar de vogeltjes en naar onze huiseekhoorn die de pinda's van de vogeltjes altijd weg komt halen..
leuk filmpje dees! en wat een leuk speelbeest achtig ding heeft luuk zeg! (viel ff op.. ) Ik ga er even eentje op bed leggen.. Nora is doodmoe..
Dat is een giraf, kunnen ze zich aan optrekken en als je een balletje in de bek doet komt er muziek. Het balletje rolt dan naar beneden in 1 van de 4 voeten. Grappige is dat ze dan gaan zoeken waar het balletje is.
Jemig, jullie gaan ineens heeeel snel. Tanden poetsen is hier ook een ramp. Exact hetzelfde als Dees. Mond strak dicht of de tong strak over de tanden.... Maar het gaat om het idee....ha ha ha.
Dieren en kinderen. Dat gaat meestal goed samen. Hier ook zo'n dierenliefhebber.. @ Dees leuk filmpje en leuk speelgoedbeest. Als ik nu een foto wil maken van Jenna, pak ik mijn telefoon en roep Jenna. Krijg ik zo'n bigsmile te zien.. haha.. Fotomodel..