Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Hahah debora..ik heb dus niks gemist..want dat wist ik gelukkig al..

Ik hoop voor Ichtus dat ze vandaag weer lekker naar huis mogen..
    En ben dolblij dat Luukje en Dees er alweer zijn...:)
    Meiden..dikke knuf voor jullie...

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Mooi! dan is er idd niks geks gebeurt meer! haha. Gelukkig maar!

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    vraagje: Finn heeft een hele droge hoofdhuid: zit vol met schilfertjes. Z'n voorhoofd smeer ik in met huidolie, maar als ik dat op z'n koppie doe worden z'n haartjes zo vettig!
    Iemand een tip? Wil namelijk niet dat het berg wordt.

4. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    nee debora...heb helaas geen tip...wij hebben wel van dat vernix creme..in het begin had Jaydee ook schilfertjes en toen hebben we dat erop gesmeerd..en dat hielp wel...

Haha dus toch een tip.. :)

5. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    heej debora..Jaydee is 1 uurtje ouder dan Finn..wat grappig zeg

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha dat klopt idd! Wat leuk!

die vernix creme heb ik ook, maar dat smeer ik ook liever niet op z'n haar... Vind het wel gek, hij heeft dit ineens gekregen, en de rest van z'n gezichtje is gaaf...

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    De kraamhulp zei dat we dan ´s avonds de haren in moesten smeren met olie en dan de dag erop de haren moesten wassen. Sarah heeft er geen last van dus ik weet niet of hte werkt.
    Succes

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ok das ook een idee natuurlijk! dank je Anouk

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    zo ik ga even een cadeau inpakken en dan Finn badderen en daarna naar m'n moeder. Die was donderdag jarig...

10. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    nog gefeliciteer dan debora..;)

11. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ben weer thuis en Luuk wil de fles dus ben ook weer weg :)

Nieuwe foto's in mijn album ;)

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Hallo lieve meiden..

Marijn is weer THUIS! :D :D

Hij slaapt heerlijk... Uit de bloedkweek is niks gekomen en das dus positief.. kennelijk was het een flinke griep waar hij eigenlij ktegen bestand had moeten zijn, maar soms krijgen ze er toch iets van mee..

Ik ben allang blij dat ie weer thuis is... ben afgelopen nacht blijven slapen in het zh.. voelde toch prettiger.. En vanmorgen rustig gestart.. geen gehaast enzo..

Nog een keer bedankt voor alle lieve steun...

Mom2be is gisteren bij mij en Marijn in het ziekenhuis met Elena op bezoek geweest... erg lief en luek om haar en dochterlief in het echt te zien.. ook al zo'n popje..

Edwin is nog steeds niet de oude, maar knapt ook langzaam op.. Jurian en Lisa wilde nog een nachtje bij hun tante blijven slapen en schoonzusje vond dat prima.. en wij ook.. zo kan marijn weer even wennen en kunnen wij nog even rustig de boel weer op orde maken.. Heb meteen de beneden verdieping maar een flinke poetsbeurt gegeven.. dat mocht ook wel... :rolleyes:

Schoonmama heeft de was bijgehouden dus dat is ook allemaal schoon.. Ook heeft ze die dagen voor de kids gezorgd.. dit terwijl mijn schoonvader ziek was en zijzelf kennelijk ook. Nu ligt ze zelf plat.. Hoezeer ik ook af en toe met haar overhoop lig vind ik dit toch wel erg sneu.. Ze is echt erg tot steun geweest de afgelopen dagen en heeft zichzelf helemaal weg gecijfert.. Erg lief... ze heeft ook zeker haar goede kanten, zo zie je maar weer...

Wij gaan vanavond lekker eten bestellen..en relaxen..
    Ik heb niet alles teruggelezen, maar las dat Dees en Luuk weer thuis waren.. (volgens mij had ik dat ook al eerder gelezen)

Super Dees dat jullie weer thuis zijn en hoop dat Luuk snel over zijn reflux heen groeit....

Verder iedereen diehet nodig heeft een dikke knuffel
    en iedereen een kusje van Marijn...

Bedankt voor het kaarsje Sizzel...

liefs ichtus

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jeeeeeeeeeey, dikke kus Ichtus en Marijn :whistle:

14. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nieuwe foto's op mijn hyves.... van marijn in zh en van jurian en lisa

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Fijn dat jullie allemaal weer lekkert huis zijn...!

16. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hallo meiden ,

ben er ook weer

ICHTUS , SORRY WE ZIJN WEG GEWEEST EN WAS ME FOON VERGETEN !

* bloos bloos *

hier gaat t goed , ben moe , zijn naar de action geweest , was voor het eerst met opa en oma en papa weg , mocht dus onderhand wel haha
    verder niet veelbijzonders
    mannetje zit nu op me te wachten voor film te kijken dus ga weer snel

DIKKE KNUFFFFFFFFFF VOOR IEDEREEN!

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Geeft niks hoor! kuzzz

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ladies.. ik ben voor vanavond ervan tussen..

Ben toch wel erg moe nu.. ga nog ff met edje tv kijken en dan straks lekker slapen..

Marijn heeft vandaag een extra voeding.. kwam om de 3 uur, maar dat hadden ze in het zh ook wel gezegd. Hij was een klein beetje afgevallen omdat hij natuurlijk al zijn energie in het beter worden moest steken.. Ook poept hij ontzettend vaak en veel dus dan wordt aankomen ook wel moeilijk he...

Dus straks rond 23u de laatste voeding en dan slapen! IK IS MOE!

Morgen ook een heerlijk relaxed dagje.. kiddies zijn nog weg (komen in de loop van de dag thuis) dus kunnen wij nog even bijkomen...
    Ik mis ze nu wel hoor.. heb ze vanmiddag heel even gezien toen ik met marijn thuis kwam en ze leken me niet echt te missen..Fijn dat ze toch leuke dagen hebben gehad.. ik ga ze morgen maar ff flink knuffelen....

Nog ff over 10 april.. ik hou nog een beetje slag om de arm wat Marijn betreft maar vooralsnog kom ik ook nog steeds...dus Mystery.. als ik je nog ergens moet oppikken dan hoor ik het wel!

En Mom2be kijkt tegen de tijd van 26 juli ff of t haar lukt om ook te komen.. lijkt r wel leuk ook al is ze nu wat minder actief hier...dus als iemand haar onder voorbehoud ook op die lijst wil zetten ;)

THNX ALVAST...

Dames welterusten en tot morgen....

Liefs mij

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hi forumdinnetjes! (om die term er maar weer eens in te gooien ;) )

ik ga even bijlezen...

:idea: suus: hoe was het sporten?

:idea: joma: ach wat sneu dat Gwen gespuugd had in dr bedje... schattig die foto zeg!

:idea: Amsy: verslikincident? Wat gebeurde er dan? Want Fenne verslikt zich ook regelmatig tijdens het drinken (ook BV) maar gaat altijd nog goed... ben steeds zo bang dat ze er in blijft... ben benieuwd wat er dus precies gebeurde?

:idea: Debora: wat sneu dat Finn zo last heeft van zuur zeg...

:idea: Ichtus: wat ontzettend fijn dat Marijn weer thuis is en dat het goed met hem gaat!

Ik ga even verder Dancing Queen kijken... was het vergeten, dus zap nu net naar het laatste stukje van de finale! :(

Oh en hier alles goed hoor, Fenne alleen nog steeds erg verkouden...zo sneu!

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Denken jullie er aan dat de klok een uur vooruit gaat vannacht?!
    Misschien dat jullie nu denken: ja duh! Maar ik was het echt vergeten... hoorde per toeval iemand het tegen iemand anders zeggen in de wupermarkt haha :)

Deel Deze Pagina