Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ach, als je voor suus waarneemt.. neuj.. ben ik niet van onder de indruk.. :)

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Maja is bahanggggggggg

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben werken.
    Slacht elkaar niet af hier...

Bye

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dan zie jij toch ook dat ik het heus steeds goed probeer te maken maar dat suus te frustie is om weer lief te doen?

5. 40plusmama

Ooh, je gaat versterking zoeken he. Kan je het niet alleen af?

6. 40plusmama

Werkse Boontje

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
  8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Whahaha, die kneus is geweldig! Proud to be one!

Enne, wie vroeg jou nog maar om versterking? :rolleyes:

9. 40plusmama

Nee tegen jou. [​IMG]

10. 40plusmama

Suus is ziek, die mag hulp vragen. Jij bent mans genoeg om alleen te knokken

Dusssssss

11. 40plusmama

Kutje met peertjes, de melk is op :(

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Suus is oom mans genoeg om de vriezer schoon te maken en om onzin uit te kramen.. Poeh, 2 stoere moekes hoor jullie.. *gniffel*

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Peer met kutjes?

14. 40plusmama

Dat heet een helder moment. Jij bent gewoon een trutje. Zo'n kakwijffie dat haar handjes niet vies wil maken en een knokploeg regelt.

15. 40plusmama

Banaan in je pruim peren

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    IKKE? Moet je ff teruglezen.. Wie wou nou een nepbroer op Sizzel en mij afsturen om 4u achter het fietsenhok? Ik heb tot nu toe alles zelf opgelost, geen nepbroer of dees aan te pas gekomen hoor [-X Maja=bikkel, Suus&Dees=Mietjes met een hoofdletter M!

Ga nu mijn dochter uit bed plukken, kom straks wel even kijken of jullie nog zo dapper zijn..

17. 40plusmama

:)

Na 1 mep roep je jankend om je moeke

Ik ga even op de bank liggen. Kheb koorts, 39,3. Raar want dat dingetje is eruit en ik heb niet echt pijn meer.

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    woooow wat is er veel gekletst! ben even terug lezen... :D

aaah dat dans filmpje van Luuk is ook leuk zeg! En weet niet meer wie het vroeg, maar Fenne danst niet alleen op madonna hoor, maar het valt me de afgelopen dagen op dat ze wel heel enthousiast begint te hupsen en van die gilletjes geeft als Madonna er op is... :)

Sizzel... wat geinig dat Nora en Fenne nog steeds hetzelfde klinken... Fenne heeft er sinds vandaag wel een nieuwe soort kletsen bij... ze lijkt nu ineens precies op dr nichtje, het zijn van die tongoefeningen en dan klinkt 't net als jodelen... herkent iemand dit? als ik het fonetisch zou moeten omschrijven dan klinkt 't als juddelie juddelie (als je dat nou ff heel snel hardop zeg dan klink het zo ;) ) whahaha

TE schattig die pasgeboren baby-foto's! Net op het cb waren er ook allemaal beebjes tussen de 4 en de 6 weken, ik denk dat er op een gegeven moment wel 10 waren! Zoooo schattig, en dan die huiltjes, zo hulpeloos nog... en Fenne zat er tussenin te lachen, die had dikke schik om die krijsende baby's... :)

Poeh Maja, its all coming back als ik die foto van jou zie tijdens de bevalling... :(

Jaaaaa ruzie ruzie ruzie... ff snel verder lezen...

Whahaha 't gaat nu ineens over jeukende tepels, mafkezen!

oh nee het gaat over sex met elkaar hebben... wordt nu wel erg intiem hier meiden... maar ga vooral jullie gang! ;)

Suus... ben benieuwd wat de HA je te melden heeft...

huh... en ineens is het gesprek al 30 minuten stil gevallen en is iedereen weg? :confused:

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    dussss...

maar heb Fenne dus even gewogen bij het cb en ze woog precies netjes volgens de curve: 9390 gram! Ik ben dus blij... ook vertelde die vrouw nog even snel wat ze nu zou moeten eten op een dag (vroeg ik helemaal niet om, maar goed) en ook dat klopt precies met wat Fenne nu eet, dus ik zeg: goed bezig punt nl...

ging daarna nog even naar het kruidvat en de supermarkt... ik weet niet wat er gebeurde, maar Fenne was ineens heel erg overstuur midden in de wuper... echt met van die hele verdrietige snikken... ken dat helemaal niet van haar, natuurlijk de halve winkel die staat te kijken, je hoort ze bijna denken: hoe gaat deze mama dit oplossen... :( ... dus heb haar er maar even uit gepakt en wat denken jullie? Ze vliegt me om de hals en geeft me echt een hele hele hele dikke kus midden op mijn mond... oh, wat ben ik dan gelukkig op zulke momenten... ik vind het zo fijn dat ze haar troost zo goed bij mij kan vinden, dan wordt ik helemaal warm van binnen! :D

Deel Deze Pagina