Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    pfff.. nora eet weer niet.. ik word er zooo ontzettend moe van...

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Netjes gedaan dus Fenne, mooi gewicht. Huh, zomaar huilen? Vreemd.

Wat balen Sizzel. Trucjes werken niet?

Ooh Luuk is wakker....

3. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    geen truc die werkt.. pfff.. ze zit nu aan een liga die ze letterlijk aan het verorberen is....
    ze heeft al wat fruit op en een danoontje.. maar warm eten.. onee.. zodara ze het ziet begint ze echt te krijsen!

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hier een foto van Fenne toen ze 3 dgn oud was... hier had ze die longontsteking en kreeg ze antibiotica... je kan duidelijk aan haar oogjes zien dat ze versuft is er van... krijg altijd een brok in mijn keel als ik deze foto reeks zie...

5. 40plusmama

En appelprut er doorheen zodat het wat zoeter is?

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Wat vreemd sizzel... en je geeft gewoon groente die ze eerst wel lekker vond?

7. 40plusmama

Ah gossie, hoopje ellende.... Ze is niks verandert in haar gezichtje he?

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ze is nu.. zonder dat ze er erg in heeft... op een boterham aan het knauwen.. hihi.. even warm gemaakt in de magnetron en je krijgt een warm iets wat erg anders smaakt dan koude boterham..

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    vind je ja?... in mijn ogen is ze al erg veranderd, ze heeft ook niet meer zulk donker haar, begint nu richting blond te gaan...

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat balen Sizzel, is zo lastig maar sommige kindjes willen 'gewoon' niet eten.. Is zo frustrerend!

Wen, Fenne mooi gewicht dus! En wat vreemd dat ze zo ineens ging huilen. En ja, wat is dan fijner dan door je mama getroost te worden. Wat kan je week worden he op zulke momenten. Knap dat je niet in huilen bent uitgebarsten in de wuper :)
    En die foto.. Kan me voorstellen dat het even slikken is voor je, ik heb het zelfs als ik haar zo zie..

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    haha slim Sizzel! :D

ik ga ook even eten voorbereiden... Fenne en ik eten witlof met gebakken aardappeltjes... ikke met ham en kaas uit de oven, zij gekookt en geprakt natuurlijk... ;)

12. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik geef gewoon alles wat ze eerst wel altijd luste. de vorige keer toen ze dit deed was ze 3 dgn later uitgedroogd.. ze was toen ook echt ziek.. maar nu is ze ook niet fit.. maar ook niet zo ziek.. misschien wanneer ze zich niet lekker voelt dat ze dan ook meteen niet meer eet.. ik weet het ook niet meer..

ben net ff boos op haar geworden.. pfffff... voel me meteen schuldig.. (terwijl ze naar me aan het lachen is en die boterham aan het oppeuzelen is..

13. 40plusmama

Ja oke de haarkleur maar het gezichtje is nog hetzelfde hoor.

Warme boterham? Ach ja, waarom niet :)

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune zit lekker aan een stukkie liga, heeft net een fles op maar heeft dit als toetje :)
    Ze vindt haar prinsessenwagen geweldig! Ze kan er niet op zitten maar wel op de knopjes drukken en meedansen met de muziek :) Als ik zeg, 'waar is Ashley?'(zo heb ik de wagen genoemd..) wordt ze helemaal hyper :)

15. 40plusmama

Boos worden zullen ze wel vaker zien Sizzel. Wat ik al tegen Suus zei, je bent mama ook gewoon mens hoor.

Lastig als ze niet eten. Luuk heeft altijd wel trek eigenlijk. Ik denk dat hij, als hij niet eet, echt ziek is.

16. 40plusmama

Ashley? Hahaha

Zo is Luuk weg van zo'n afgetrapt oud autootje dat ik voor geen drol op MP heb gekocht

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ashley? :(: :(

hahaha... tja, 'ze' moet natuurlijk wel een naam hebben... :rolleyes:

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Snap dat je boos wordt, je wil het liefst zien dat ze met smaak een hele maaltijd wegwerkt, je wil het beste voor je kind en dan eet ze niet.. Is onmacht voor jou, dus word je boos (even geanalyseerd haha)
    Maar lieverd, als ze wel brood en toetje en fruit is eet ze in elk geval wat, warm eten komt vanzelf weer.

19. 40plusmama

Iets met de tong doet Luuk trouwens ook. Van links naar rechts bewegen met geluid en hij doet het na als wij het doen. Klinkt als bluhbluhbluhbluh

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Daarom :) En Ashley past toch goed?

Deel Deze Pagina